Bij Polen is het een zeer goede spits.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Milik kan er echt he-le-maal niks van. Maar dan ook echt niks.
In een elftal waar alle aandacht van de tegenstand naar Lewandowski gaat. Lekker simpel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Polen is het een zeer goede spits.
Nee, dat komt omdat hij Lewandowski naast zich heeft staan. Ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Polen is het een zeer goede spits.
Cavaliers gaat er weer met de eer vandoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat hij Lewandowski naast zich heeft staan. Ofzo.
Ik wist niet dat de tegenstand voor Lewandowski belangrijker is dan het verdedigen van een vrije trap of voor het versturen van buitengewoon goede passes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In een elftal waar alle aandacht van de tegenstand naar Lewandowski gaat. Lekker simpel.
Als jij post zie ik steeds het hoofd van Giel Beelen in mijn beeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:51 schreef Caland het volgende:
Zien jullie ook steeds het hoofd van Frans de Boer door het beeld?
Topshow?quote:
Tja, als ik ergens voor betaal verwacht ik dat het ook gedaan wordt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is wachten op de 1-0, Ajax domineert.
Een bondscoach van land X zal geenn seconde verspelen aan het verdedigen van Milik. Die is maar met één ding bezig en dat is Lewandowski. Ja, dan heb je het als tweede spits een stuk makkelijker die avond.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de tegenstand voor Lewandowski belangrijker is dan het verdedigen van een vrije trap of voor het versturen van buitengewoon goede passes.
Nee, dit is de bekerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax op dinsdagavond? Heeft Frank de Boer Ajax toch laten overwinteren in Europa?
Nog geen, wel leeg inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:53 schreef S0nic het volgende:
Hoeveel reacties zijn er al geweest over de lege plekken in het stadion?
Ik zie hem alleen maar ballen verspelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
El Ghazi begint weer in vorm te komen.
En dan is hij dodelijk.
Eigen doelpunt vlak voor tijd zou ook leuk zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ok, ik hoop op verlenging en strafschoppen.
Als ik jou zo hoor wordt er geen Champions League gewenst in Den Haag.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat wil je ook, op een doordeweekse avond om 20.45.
Gewoon lekker alles breed spelen en geen actie maken, ja toch veel beter.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen maar ballen verspelen.
Zo leer je dat bij de jeugdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Breed, breed, breed, terug, lange bal, terug, breed, breed
De laatste echt goede Ajax spits was ook dodelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
'Verspelen' is een groot woord.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is een leuke.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste echt goede Ajax spits was ook dodelijk.
Dat vind ik anders.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor wordt er geen Champions League gewenst in Den Haag.
Pettersonquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste echt goede Ajax spits was ook dodelijk.
De laatste minuten is hij een beetje aan het Pereiro'en inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij beslist Feyenoord-PSV?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De laatste minuten is hij een beetje aan het Pereiro'en inderdaad.
Ik ben weer thuis.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leuk je te treffen helemaal uit het verre buitenland, hoe laat is het daar bij jou?
Ik had hem al gemaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:56 schreef Caland het volgende:
Heracles domineert, het zal dus zo wel 1-0 worden,
Ik was even vergeten dat er nu vooral Ajax fans in het topic zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat soort mopjes zijn voor de slimmeriken onder ons.
Bedankt, nu denkt davy de volgende keer dat hij dit zegt dat hij gewoon net zo scherp en lollig is als jij.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:56 schreef Caland het volgende:
Heracles domineert, het zal dus zo wel 1-0 worden,
Wat is kk? :Squote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
Ik zie serieus steeds het hoofd van Frans de Boer door mijn beeld uit dat eerdere interview.
kk ziggo
Ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
Ik zie serieus steeds het hoofd van Frans de Boer door mijn beeld uit dat eerdere interview.
kk ziggo
Oke Caland.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
kk ziggo
Vind jij thuis gelijkspelen tegen Excelsior dan niet lachwekkend?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey jij moest lachen omdat PSV 3de stond.
Wie kijkt er dan ook via Ziggoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
kk ziggo
Ik vind er nog geen reet aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hallo haagse. Genietend van het spectaculaire voetbal van Ajax?
Welke gezichtsuitdrukking hij heeft op het hangende beeld hoef ik geeneens te vragen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
kk ziggo
Ajax is dominant hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind er nog geen reet aan.
Scherp.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, laten we dat niet zeggen.
Je hebt daar geen last van, dat is wat anders.
Ik weet het wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nooit zo goed of MaartenFR12 een fok account is.
Foto aubquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
kk ziggo
Dat bij Pereiro al dat balverlies ineens niet meer relevant is ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij gaf de assist bij de 0-1. Wat heeft dat met objectiviteit te maken?
Ik vind 3 wedstrijden achter elkaar verliezen veel grappiger.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vind jij thuis gelijkspelen tegen Excelsior dan niet lachwekkend?
Was een geintje, het spel is matig.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nooit zo goed of MaartenFR12 een fop account is.
Als je topwedstrijden beslist (ahum Ajax-PSV 1-2), mag je van mij de bal zo vaak verspelen als je wilt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat bij Pereiro al dat balverlies ineens niet meer relevant is ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |