PowerLoungen is een van mijn favoriete users in VBL.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:56 schreef GGMM het volgende:
PowerLoungen zorgt ervoor dat iedereen buiten VBL denkt dat VBL uit totale idiote klapjosties bestaat.
ik FOK verder op de plee.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat deed je in een redelijk tempo
Je beste opmerking tot nog toe.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:56 schreef Sked het volgende:
Groningen mag blij zijn dat het maar 1-0 staat
Ach, jij verliest een weddenschap en komt hem vervolgens niet na omdat je te laf bent.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
Die commentator altijd![]()
'En het doelpunt............ NEEEE' en dat een keer of 5 per wedstrijd
Leuke opmerkingquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, jij verliest een weddenschap en komt hem vervolgens niet na omdat je te laf bent.
Dan valt die commentator nog wel mee.
Ja en jij valt op mannen, dan val ik nog wel meequote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, jij verliest een weddenschap en komt hem vervolgens niet na omdat je te laf bent.
Dan valt die commentator nog wel mee.
Daarvoor schijt ik echt te kort. Maar het gaat misschien wat ver dat hier te analyserenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik FOK verder op de plee.
We zijn ook totale idiote klapjostiesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:56 schreef GGMM het volgende:
PowerLoungen zorgt ervoor dat iedereen buiten VBL denkt dat VBL uit totale idiote klapjosties bestaat.
Zelfkennisquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
We zijn ook totale idiote klapjosties
ik vind dat anders interessanter dan naar Groningen kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarvoor schijt ik echt te kort. Maar het gaat misschien wat ver dat hier te analyseren
Ik kan het gewoon niet, zo langquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vind dat anders interessanter dan naar Groningen kijken.
hafcfan is niet aanwezigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef JapieJapo het volgende:
Zijn er hier nog Heracles supporters?
0,01/10quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en jij valt op mannen, dan val ik nog wel mee
ja hafcfan maar die is naar Italië vertrokken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:00 schreef JapieJapo het volgende:
Zijn er hier nog Heracles supporters?
Voor goed of komt hij net als Jezus ooit weer terug?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja hafcfan maar die is naar Italië vertrokken.
Is die al weg jaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal dit meenemen voor de volgende keerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je moet er ook de tijd voor nemen
Hij zegt voor goed. En komt ook niet meer snel op fok. Maar dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor goed of komt hij net als Jezus ooit weer terug?
quote:
Verder niemand?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was een vermakelijke user, maar ook vervelend opportunistisch.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij zegt voor goed. En komt ook niet meer snel op fok. Maar dat geloof ik niet.
En bij vlagen een beetje achterlijkquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was een vermakelijke user, maar ook vervelend opportunistisch.
Zonde, was wel een vermakelijk figuurquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heb ik vernomen ja uit zeer betrouwbare bron.
Nu hebben we niemand die emotioneel betrokken is bij Heracles vanavond. Al hebben we nu ook geen Willem 2 en Groningen fans.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat niet genoeg ofzo?
Mijn godquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zus had het gister over 8/10 anders
No score.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je zus had het gister over 8/10 anders
Hij had toch die award gewonnen. Iets met clubliefde..quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrijdags: We gaan degraderen
Zaterdag: PLAY-OFFS WORDT HET
Genoeg in dit topic die graag Heracles zien winnen vanavond hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Nu hebben we niemand die emotioneel betrokken is bij Heracles vanavond. Al hebben we nu ook geen Willem 2 en Groningen fans.
Niemand is hier goed in. De allereerste keer was het leuk, daarna niet meer.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn godHou hier mee op alsjeblieft, je bent hier écht niet goed in.
Het zijn ook misplaatste en bovenal rare en niet in de context passende jijbakkers. Jammer dat Tompsv18 op deze manier de gezellige sfeer in dit topic om zeep wil helpen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jij er allemaal van vindt, is niet zo relevant gelukkig.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Groningen fans zijn er wel maar die zie je alleen op zondag.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:04 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Nu hebben we niemand die emotioneel betrokken is bij Heracles vanavond. Al hebben we nu ook geen Willem 2 en Groningen fans.
Watquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Niemand is hier goed in. De allereerste keer was het leuk, daarna niet meer.
Klopt. Tom is erg triest.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn ook misplaatste en bovenal rare en niet in de context passende jijbakkers. Jammer dat Tompsv18 op deze manier de gezellige sfeer in dit topic om zeep wil helpen.
Misschien moet je ze even roepenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen moderators zijn om orde op zaken te stellen.
Was GGMM nog maar mod, dan zouden dit soort dingen niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen moderators zijn om orde op zaken te stellen.
GGMM verplaatste dan altijd tactisch de bitchfights naar het PSV- of Feyenoord-topic.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was GGMM nog maar mod, dan zouden dit soort dingen niet gebeuren.
Die ene Feyenoord-tokkie is meestal wel snel aanwezigquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik spreek niet heel actief met de huidige moderators. Sorry.
Een tactisch genie, die GGMM.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM verplaatste dan altijd tactisch de bitchfights naar het PSV- of Feyenoord-topic.
Wacht, sinds wanneer is DonRaja een tokkiequote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die ene Feyenoord-tokkie is meestal wel snel aanwezig
Gereport.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die ene Feyenoord-tokkie is meestal wel snel aanwezig
Hoi René, zullen wij een keer een FOK! Katten meeting organiseren? Mijn poes heeft sterk de behoefte om andere katten te ontmoeten van FOK! users.quote:
Vorige x was 0-0quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsja, als je voor de derde keer op rij dreigt te verliezen, kan je nog altijd met je armen wiekeren en janken dat de scheidsrechter een corrupte lul is.
Ik herinner me ook nog wat mazzel overwinningen zoals tegen Ado laatste minuut.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook voor de winterstop hadden ze een dramatische reeks zag ik.
Groningen heeft pas vier keer met twee doelpunten verschil gewonnen, waaronder een keer tegen een zwaar gemankeerd PEC en tegen een historisch slecht Heerenveen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:12 schreef JapieJapo het volgende:
[..]
Ik herinner me ook nog wat mazzel overwinningen zoals tegen Ado laatste minuut.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verdorie, Willem II gaat 3 belangrijke punten pakken.
Zou dat johannes_vermeer zijn?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou je ernstig moeten schamen voor de walgelijkheid die Groningen al sinds 2013/14 tentoonspreidt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:22 schreef Groby het volgende:
DIE GRIEKSE KABOUTER EN ZIJN MEDE TILBURGERS ZIJN MAD
Heel West-Europa moet zich schamen voor FC Groningen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou je ernstig moeten schamen voor de walgelijkheid die Groningen al sinds 2013/14 tentoonspreidt.
De hele wereld, zelfs bosnegers in Afrika.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel West-Europa moet zich schamen voor FC Groningen.
Oke, brb zelfmoord plegenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou je ernstig moeten schamen voor de walgelijkheid die Groningen al sinds 2013/14 tentoonspreidt.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan van Halst denkt dus niet dat het aan Van de Looi ligt.
Dit klinkt als een post van mij.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet vergeten be...LEUK DAT JE ER BENT DAVY
Wat aardig van jouquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet vergeten be...LEUK DAT JE ER BENT DAVY
Dus jij vindt het ook leuk dat davy er is?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een post van mij.
Nee, dat zeg ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vindt het ook leuk dat davy er is?![]()
Dat zal hij leuk vinden.
Dit interesseert echt niemand.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:30 schreef Joezi het volgende:
Van der Hoorn deed het gewoon uitstekend vorige wedstrijd. De keren dat Van Rhijn dit seizoen heeft meegespeeld was hij schandalig slecht.
Nu je dit hebt gezegd helemaalquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Ik voorspel een hele rits aan ''Heracles domineert.... dan zal het zo wel 1-0 worden'' posts
Ja, we zagen al dat davy er is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Ik voorspel een hele rits aan ''Heracles domineert.... dan zal het zo wel 1-0 worden'' posts
Ben wel benieuwd. Ajax speelt niet heel overtuigend de laatste wedstrijden, en Heracles is een hele gevaarlijke ploeg. Veltman rechtsback... dat kan wel eens lastig worden voor hem.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:31 schreef Buitendam het volgende:
Bizarre Eters is ook op. Dat is ook wel een beetje mijn niveau.
Ik zag die gozer in de commercial die bijna vier kilo suiker per week binnen kreeg door energydrankjesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:31 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vindt het ook leuk dat davy er is?![]()
Dat zal hij leuk vinden.
En verder is het buiten koud en guur.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Ajax speelt niet heel overtuigend de laatste wedstrijden, en Heracles is een hele gevaarlijke ploeg. Veltman rechtsback... dat kan wel eens lastig worden voor hem.
Ah, yes. Ik ga dat zo ontzettend kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zag die gozer in de commercial die bijna vier kilo suiker per week binnen kreeg door energydrankjes
Moest bijna huilen
JR style zit er klaar voor, of komt er in voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:31 schreef Buitendam het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:33 schreef Joezi het volgende:
Ik denk dat van Rhijn toch bezig is met een transfer ondanks dat ik hem nu niet meer zou verkopen met de blessure van Tete
JR stelt niks voor in vergelijking met de mensen die in dat programma zittenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jr
[..]
JR style zit er klaar voor, of komt er in voor.
Jeetje, nu al indekkenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel het alvast: Ajax - Feyenoord eindigt in een puntendeling.
Het topic over ajax is een deurtje verder, veel plezier daarquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het topic over ajax is een deurtje verder, veel plezier daar
VBL / AFC AJAX #2626 Wachten op Ozil
Je tampon zit scheef.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het topic over ajax is een deurtje verder, veel plezier daar
VBL / AFC AJAX #2626 Wachten op Ozil
Gelukkig ben ik erquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook jouw grapje komt niet helemaal uit de verf.
Maar dat is niks nieuws.
Je geelgeschilderde moeder.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zal meteen het humor niveau even opkrikken hier, met een leuk raadseltje.
Het is geel, en als het in je oog komt ga je dood.
Wat is het?
Het zou vreemd zijn als half FOK! in een deuk lag na 30 seconden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook jouw grapje komt niet helemaal uit de verf.
Maar dat is niks nieuws.
Een Syrische chirurg met geelzucht?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is het?
Beetje stom wel ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:42 schreef Caland het volgende:
Ik snap die STOP STADIONVERBODEN spandoeken etc. nooit. Nu bij Ajax, maar je ziet ze bij elke club wel tegenwoordig
Een trein.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is het?
Het goede antwoord was:quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een Syrische chirurg met geelzucht?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het goede antwoord was:
een trein!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gedraag je niet als een grafmongool zou een beter advies voor op een spandoek zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:42 schreef Caland het volgende:
Ik snap die STOP STADIONVERBODEN spandoeken etc. nooit. Nu bij Ajax, maar je ziet ze bij elke club wel tegenwoordig
Kwaliteitsfoto.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/LaT7o1eJWPCCfRjbkXb5-1d1wZI=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)04299.jpg]afbeelding[/url] ]
Cavaliers verpestte de spanning.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het goede antwoord was:
een trein!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest glimlachenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel mensen moeten werken morgen.
De Kuip zal donderdag weer uitverkocht zijn.
En Milik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
Er loopt in Nederland zowaar een spits rond die nog slechter is dan Kramer.
Wout Weghorst.
Bij Polen is het een zeer goede spits.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Milik kan er echt he-le-maal niks van. Maar dan ook echt niks.
In een elftal waar alle aandacht van de tegenstand naar Lewandowski gaat. Lekker simpel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Polen is het een zeer goede spits.
Nee, dat komt omdat hij Lewandowski naast zich heeft staan. Ofzo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Polen is het een zeer goede spits.
Cavaliers gaat er weer met de eer vandoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat hij Lewandowski naast zich heeft staan. Ofzo.
Ik wist niet dat de tegenstand voor Lewandowski belangrijker is dan het verdedigen van een vrije trap of voor het versturen van buitengewoon goede passes.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In een elftal waar alle aandacht van de tegenstand naar Lewandowski gaat. Lekker simpel.
Als jij post zie ik steeds het hoofd van Giel Beelen in mijn beeld.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:51 schreef Caland het volgende:
Zien jullie ook steeds het hoofd van Frans de Boer door het beeld?
Topshow?quote:
Tja, als ik ergens voor betaal verwacht ik dat het ook gedaan wordt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is wachten op de 1-0, Ajax domineert.
Een bondscoach van land X zal geenn seconde verspelen aan het verdedigen van Milik. Die is maar met één ding bezig en dat is Lewandowski. Ja, dan heb je het als tweede spits een stuk makkelijker die avond.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de tegenstand voor Lewandowski belangrijker is dan het verdedigen van een vrije trap of voor het versturen van buitengewoon goede passes.
Nee, dit is de bekerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax op dinsdagavond? Heeft Frank de Boer Ajax toch laten overwinteren in Europa?
Nog geen, wel leeg inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:53 schreef S0nic het volgende:
Hoeveel reacties zijn er al geweest over de lege plekken in het stadion?
Ik zie hem alleen maar ballen verspelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
El Ghazi begint weer in vorm te komen.
En dan is hij dodelijk.
Eigen doelpunt vlak voor tijd zou ook leuk zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ok, ik hoop op verlenging en strafschoppen.
Als ik jou zo hoor wordt er geen Champions League gewenst in Den Haag.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat wil je ook, op een doordeweekse avond om 20.45.
Gewoon lekker alles breed spelen en geen actie maken, ja toch veel beter.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen maar ballen verspelen.
Zo leer je dat bij de jeugdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Breed, breed, breed, terug, lange bal, terug, breed, breed
De laatste echt goede Ajax spits was ook dodelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
'Verspelen' is een groot woord.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is een leuke.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste echt goede Ajax spits was ook dodelijk.
Dat vind ik anders.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor wordt er geen Champions League gewenst in Den Haag.
Pettersonquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste echt goede Ajax spits was ook dodelijk.
De laatste minuten is hij een beetje aan het Pereiro'en inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij beslist Feyenoord-PSV?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De laatste minuten is hij een beetje aan het Pereiro'en inderdaad.
Ik ben weer thuis.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leuk je te treffen helemaal uit het verre buitenland, hoe laat is het daar bij jou?
Ik had hem al gemaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:56 schreef Caland het volgende:
Heracles domineert, het zal dus zo wel 1-0 worden,
Ik was even vergeten dat er nu vooral Ajax fans in het topic zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat soort mopjes zijn voor de slimmeriken onder ons.
Bedankt, nu denkt davy de volgende keer dat hij dit zegt dat hij gewoon net zo scherp en lollig is als jij.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:56 schreef Caland het volgende:
Heracles domineert, het zal dus zo wel 1-0 worden,
Wat is kk? :Squote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
Ik zie serieus steeds het hoofd van Frans de Boer door mijn beeld uit dat eerdere interview.
kk ziggo
Ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
Ik zie serieus steeds het hoofd van Frans de Boer door mijn beeld uit dat eerdere interview.
kk ziggo
Oke Caland.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
kk ziggo
Vind jij thuis gelijkspelen tegen Excelsior dan niet lachwekkend?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey jij moest lachen omdat PSV 3de stond.
Wie kijkt er dan ook via Ziggoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
kk ziggo
Ik vind er nog geen reet aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hallo haagse. Genietend van het spectaculaire voetbal van Ajax?
Welke gezichtsuitdrukking hij heeft op het hangende beeld hoef ik geeneens te vragen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
kk ziggo
Ajax is dominant hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind er nog geen reet aan.
Scherp.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, laten we dat niet zeggen.
Je hebt daar geen last van, dat is wat anders.
Ik weet het wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nooit zo goed of MaartenFR12 een fok account is.
Foto aubquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
kk ziggo
Dat bij Pereiro al dat balverlies ineens niet meer relevant is ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij gaf de assist bij de 0-1. Wat heeft dat met objectiviteit te maken?
Ik vind 3 wedstrijden achter elkaar verliezen veel grappiger.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vind jij thuis gelijkspelen tegen Excelsior dan niet lachwekkend?
Was een geintje, het spel is matig.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nooit zo goed of MaartenFR12 een fop account is.
Als je topwedstrijden beslist (ahum Ajax-PSV 1-2), mag je van mij de bal zo vaak verspelen als je wilt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat bij Pereiro al dat balverlies ineens niet meer relevant is ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |