Wie kijkt er dan ook via Ziggoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
Ik zie serieus steeds het hoofd van Frans de Boer door mijn beeld uit dat eerdere interview.
kk ziggo
Ik vind er nog geen reet aan.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hallo haagse. Genietend van het spectaculaire voetbal van Ajax?
Welke gezichtsuitdrukking hij heeft op het hangende beeld hoef ik geeneens te vragen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
Ik zie serieus steeds het hoofd van Frans de Boer door mijn beeld uit dat eerdere interview.
kk ziggo
Ajax is dominant hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind er nog geen reet aan.
Scherp.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, laten we dat niet zeggen.
Je hebt daar geen last van, dat is wat anders.
Ik weet het wel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nooit zo goed of MaartenFR12 een fok account is.
Foto aubquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:57 schreef Caland het volgende:
kk ziggo
Dat bij Pereiro al dat balverlies ineens niet meer relevant is ofzoquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij gaf de assist bij de 0-1. Wat heeft dat met objectiviteit te maken?
Ik vind 3 wedstrijden achter elkaar verliezen veel grappiger.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vind jij thuis gelijkspelen tegen Excelsior dan niet lachwekkend?
Was een geintje, het spel is matig.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:58 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nooit zo goed of MaartenFR12 een fop account is.
Als je topwedstrijden beslist (ahum Ajax-PSV 1-2), mag je van mij de bal zo vaak verspelen als je wilt.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat bij Pereiro al dat balverlies ineens niet meer relevant is ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |