Je geelgeschilderde moeder.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zal meteen het humor niveau even opkrikken hier, met een leuk raadseltje.
Het is geel, en als het in je oog komt ga je dood.
Wat is het?
Het zou vreemd zijn als half FOK! in een deuk lag na 30 seconden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook jouw grapje komt niet helemaal uit de verf.
Maar dat is niks nieuws.
Een Syrische chirurg met geelzucht?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is het?
Beetje stom wel ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:42 schreef Caland het volgende:
Ik snap die STOP STADIONVERBODEN spandoeken etc. nooit. Nu bij Ajax, maar je ziet ze bij elke club wel tegenwoordig
Een trein.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:41 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is het?
Het goede antwoord was:quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een Syrische chirurg met geelzucht?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het goede antwoord was:
een trein!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gedraag je niet als een grafmongool zou een beter advies voor op een spandoek zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:42 schreef Caland het volgende:
Ik snap die STOP STADIONVERBODEN spandoeken etc. nooit. Nu bij Ajax, maar je ziet ze bij elke club wel tegenwoordig
Kwaliteitsfoto.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/LaT7o1eJWPCCfRjbkXb5-1d1wZI=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)04299.jpg]afbeelding[/url] ]
Cavaliers verpestte de spanning.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het goede antwoord was:
een trein!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest glimlachenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel mensen moeten werken morgen.
De Kuip zal donderdag weer uitverkocht zijn.
En Milik.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
Er loopt in Nederland zowaar een spits rond die nog slechter is dan Kramer.
Wout Weghorst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |