Een bondscoach van land X zal geenn seconde verspelen aan het verdedigen van Milik. Die is maar met één ding bezig en dat is Lewandowski. Ja, dan heb je het als tweede spits een stuk makkelijker die avond.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de tegenstand voor Lewandowski belangrijker is dan het verdedigen van een vrije trap of voor het versturen van buitengewoon goede passes.
Nee, dit is de bekerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:52 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax op dinsdagavond? Heeft Frank de Boer Ajax toch laten overwinteren in Europa?
Nog geen, wel leeg inderdaadquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:53 schreef S0nic het volgende:
Hoeveel reacties zijn er al geweest over de lege plekken in het stadion?
Ik zie hem alleen maar ballen verspelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:48 schreef Kopsterk het volgende:
El Ghazi begint weer in vorm te komen.
En dan is hij dodelijk.
Eigen doelpunt vlak voor tijd zou ook leuk zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ok, ik hoop op verlenging en strafschoppen.
Als ik jou zo hoor wordt er geen Champions League gewenst in Den Haag.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat wil je ook, op een doordeweekse avond om 20.45.
Gewoon lekker alles breed spelen en geen actie maken, ja toch veel beter.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen maar ballen verspelen.
Zo leer je dat bij de jeugdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Breed, breed, breed, terug, lange bal, terug, breed, breed
De laatste echt goede Ajax spits was ook dodelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
'Verspelen' is een groot woord.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is een leuke.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste echt goede Ajax spits was ook dodelijk.
Dat vind ik anders.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor wordt er geen Champions League gewenst in Den Haag.
Pettersonquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De laatste echt goede Ajax spits was ook dodelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |