Dus jij vindt het ook leuk dat davy er is?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een post van mij.
Nee, dat zeg ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vindt het ook leuk dat davy er is?![]()
Dat zal hij leuk vinden.
Dit interesseert echt niemand.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:30 schreef Joezi het volgende:
Van der Hoorn deed het gewoon uitstekend vorige wedstrijd. De keren dat Van Rhijn dit seizoen heeft meegespeeld was hij schandalig slecht.
Nu je dit hebt gezegd helemaalquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Ik voorspel een hele rits aan ''Heracles domineert.... dan zal het zo wel 1-0 worden'' posts
Ja, we zagen al dat davy er is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:31 schreef Cavaliers het volgende:
Ik voorspel een hele rits aan ''Heracles domineert.... dan zal het zo wel 1-0 worden'' posts
Ben wel benieuwd. Ajax speelt niet heel overtuigend de laatste wedstrijden, en Heracles is een hele gevaarlijke ploeg. Veltman rechtsback... dat kan wel eens lastig worden voor hem.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:31 schreef Buitendam het volgende:
Bizarre Eters is ook op. Dat is ook wel een beetje mijn niveau.
Ik zag die gozer in de commercial die bijna vier kilo suiker per week binnen kreeg door energydrankjesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:31 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vindt het ook leuk dat davy er is?![]()
Dat zal hij leuk vinden.
En verder is het buiten koud en guur.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Ajax speelt niet heel overtuigend de laatste wedstrijden, en Heracles is een hele gevaarlijke ploeg. Veltman rechtsback... dat kan wel eens lastig worden voor hem.
Ah, yes. Ik ga dat zo ontzettend kijken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zag die gozer in de commercial die bijna vier kilo suiker per week binnen kreeg door energydrankjes
Moest bijna huilen
JR style zit er klaar voor, of komt er in voor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:31 schreef Buitendam het volgende:
Bedankt, Hans.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:33 schreef Joezi het volgende:
Ik denk dat van Rhijn toch bezig is met een transfer ondanks dat ik hem nu niet meer zou verkopen met de blessure van Tete
JR stelt niks voor in vergelijking met de mensen die in dat programma zittenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jr
[..]
JR style zit er klaar voor, of komt er in voor.
Jeetje, nu al indekkenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel het alvast: Ajax - Feyenoord eindigt in een puntendeling.
Het topic over ajax is een deurtje verder, veel plezier daarquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het topic over ajax is een deurtje verder, veel plezier daar
VBL / AFC AJAX #2626 Wachten op Ozil
Je tampon zit scheef.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het topic over ajax is een deurtje verder, veel plezier daar
VBL / AFC AJAX #2626 Wachten op Ozil
Gelukkig ben ik erquote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook jouw grapje komt niet helemaal uit de verf.
Maar dat is niks nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |