Klopt maar de komende 5 jaar zal dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer die haat op Pereiro. Dadelijk is hij topscorer boven Messi en dan lachen we om de kritiek.
Misschien kunnen we weer een leuke woordgrappensessie houden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic staat weer bol van de grappenmakers.
Present.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Hallo.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Dat is niet voor mij weggelegd.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we weer een leuke woordgrappensessie houden.
Hey Davy, ik zie dat je 'dalijk' vervangen hebt voor 'dadelijk'quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jammer die haat op Pereiro. Dadelijk is hij topscorer boven Messi en dan lachen we om de kritiek.
Weinig mis met het spel van Ajax momenteel.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
We moeten deze wedstrijd weer vergeten volgens een aantal users
net als vorige week
en de week daarvoor
etc etc
Behalve de huldiging in april/mei kan je beter alles vergetenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
We moeten deze wedstrijd weer vergeten volgens een aantal users
net als vorige week
en de week daarvoor
etc etc
Je nederigheid siert je.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is niet voor mij weggelegd.
Gewenningquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig mis met het spel van Ajax momenteel.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Davy, ik zie dat je 'dalijk' vervangen hebt voor 'dadelijk'
Gaat steeds beter jongen!
Je bent een beetje obsessed met het 'beslissen van topwedstrijden'. Goede spelers staan er zo goed als elke week. Misschien kan Pereiro ook eens wat laten zien tegen de kleintjes, zou een hoop puntverlies schelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je topwedstrijden beslist (ahum Ajax-PSV 1-2), mag je van mij de bal zo vaak verspelen als je wilt.
Iedereen kan momenteel in Oranje. Daarom is het ook zo'n kutteam.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die kan in Oranje hoorde ik.
De keeper van Cambuur stond afgelopen zondag in oranje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iedereen kan momenteel in Oranje. Daarom is het ook zo'n kutteam.
Pereiro is een teamspeler. Hij wil de shine ook aan anderen laten. Hij staat op als het moet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent een beetje obsessed met het 'beslissen van topwedstrijden'. Goede spelers staan er zo goed als elke week. Misschien kan Pereiro ook eens wat laten zien tegen de kleintjes, zou een hoop puntverlies schelen.
Dit is mijn eerste Ajax wedstrijd in de competitie die ik zie dus dat zal wel meevallen. Ze creëren genoeg kansen in het eerste kwartier en geven niks weg.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De keeper van Cambuur stond afgelopen zondag in oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |