Je bent een beetje obsessed met het 'beslissen van topwedstrijden'. Goede spelers staan er zo goed als elke week. Misschien kan Pereiro ook eens wat laten zien tegen de kleintjes, zou een hoop puntverlies schelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je topwedstrijden beslist (ahum Ajax-PSV 1-2), mag je van mij de bal zo vaak verspelen als je wilt.
Iedereen kan momenteel in Oranje. Daarom is het ook zo'n kutteam.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die kan in Oranje hoorde ik.
De keeper van Cambuur stond afgelopen zondag in oranje.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iedereen kan momenteel in Oranje. Daarom is het ook zo'n kutteam.
Pereiro is een teamspeler. Hij wil de shine ook aan anderen laten. Hij staat op als het moet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent een beetje obsessed met het 'beslissen van topwedstrijden'. Goede spelers staan er zo goed als elke week. Misschien kan Pereiro ook eens wat laten zien tegen de kleintjes, zou een hoop puntverlies schelen.
Dit is mijn eerste Ajax wedstrijd in de competitie die ik zie dus dat zal wel meevallen. Ze creëren genoeg kansen in het eerste kwartier en geven niks weg.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De keeper van Cambuur stond afgelopen zondag in oranje.
Wil je niet zo vloeken.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:04 schreef Smoofie het volgende:
Hoorn buitenkantje gvd man wat een baas
Zelfs de hele selectie van Feyenoord liep al met oranje broekjes. Wat denken ze wel niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De keeper van Cambuur stond afgelopen zondag in oranje.
Ik heb net de eerste kans gezienquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste Ajax wedstrijd in de competitie die ik zie dus dat zal wel meevallen. Ze creëren genoeg kansen in het eerste kwartier en geven niks weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |