Nee, ik snuif geen coke.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ben je de winkel wel eens in geweest?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stijn laat gewoon kokend water bezorgen via thuisbezorgd.nl
Je kent mij toch langer dan vandaagquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zeg jij dat uitgerekend na een schot van Bazoer
Nou niet aan jezus. Heet water veranderd hij in hete wijn. Zit ook niemand op te wachten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, je bidt gewoon tot God of Jezus en dan komt het wel goed.
verandertquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou niet aan jezus. Heet water veranderd hij in hete wijn. Zit ook niemand op te wachten.
Eerlijk gezegd is dat de enige vergelijking die ik nog wel aandurf ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Bazoer is in alles de nieuwe Yaya Toure
Van Jezus kom je nooit af.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou niet aan jezus. Heet water veranderd hij in hete wijn. Zit ook niemand op te wachten.
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat het zo'n zwartjoekel is.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is dat de enige vergelijking die ik nog wel aandurf ja.
veranderdquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een waterkoker is niet duur.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is koud, het is guur....
Is in de winter best lekker hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is koud, het is guur....
Qua attractiviteit boven Ajaxquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar gaat FC Twente eindigen wanneer Hakim Ziyech ook vertrekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |