Komen die allemaal uit het toilet van Haags Kwartiertje?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe denkt u over de aangespoelde potvissen op Texel?
Opportunistisch voetbal is weer een stuk moeilijkerquote:
Waar slaat dit nou weer opquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
Komen die allemaal uit het toilet van Haags Kwartiertje?
Wat. Een arbeider zijn of de zon en zee opzoeken?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Maar seriously, waarom zou je dat willen LR
Arbeider zijn op zo een eiland zonder toekomstperspectiefquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat. Een arbeider zijn of de zon en zee opzoeken?
Een negroïde persoon op een kleedje in het park is een picknicker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe denk jij erover om het woord 'picknick' te bestempelen als racisme?
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan iets met 'de nieuwe Ronaldo in topvorm' ofzo.
Ik ben die anekdote van jou nog echt niet vergeten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op
Jezus wat slecht!
Je bent scherp vandaagquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een negroïde persoon op een kleedje in het park is een picknicker.
Wat is een klein jaar nou op een mensenleven. Veel gedaan, CV aangevuld en genoten van het klimaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Arbeider zijn op zo een eiland zonder toekomstperspectief
Picknikker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe denk jij erover om het woord 'picknick' te bestempelen als racisme?
Ik kon me een goed verhaal herinneren over 'pick a nigger'. Picknick zou teveel in de buurt komen van deze racistische praktijken, dus nu moet picknick uit het woordenboek verbannen worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een negroïde persoon op een kleedje in het park is een picknicker.
Ja maar dat waren geen potvissen. Althans, niet voordat ze iets ander voedsel binnenkregen dan dat ze gewend waren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben die anekdote van jou nog echt niet vergeten.![]()
Blup.
Die dingen kosten echt een tientjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er weer. Ik heb nog geen waterkoker, dus dit duurde wat langer dan ik had verwacht.
Bedankt voor deze update.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er weer. Ik heb nog geen waterkoker, dus dit duurde wat langer dan ik had verwacht.
Hoe heb je de thee dan gemaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |