Wat is een klein jaar nou op een mensenleven. Veel gedaan, CV aangevuld en genoten van het klimaat.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Arbeider zijn op zo een eiland zonder toekomstperspectief
Picknikker.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe denk jij erover om het woord 'picknick' te bestempelen als racisme?
Ik kon me een goed verhaal herinneren over 'pick a nigger'. Picknick zou teveel in de buurt komen van deze racistische praktijken, dus nu moet picknick uit het woordenboek verbannen worden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een negroïde persoon op een kleedje in het park is een picknicker.
Ja maar dat waren geen potvissen. Althans, niet voordat ze iets ander voedsel binnenkregen dan dat ze gewend waren.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben die anekdote van jou nog echt niet vergeten.![]()
Blup.
Die dingen kosten echt een tientjequote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er weer. Ik heb nog geen waterkoker, dus dit duurde wat langer dan ik had verwacht.
Bedankt voor deze update.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er weer. Ik heb nog geen waterkoker, dus dit duurde wat langer dan ik had verwacht.
Hoe heb je de thee dan gemaaktquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Water kan je op meerdere manieren kokenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heb je de thee dan gemaakt.
Pannetje water, fluitketelquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fledderus vind ik geen goede graadmeter.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
El Ghazi gaat voor de zoveelste keer langs Fledderus
Jij hebt nog een ouderwetse fluitketel?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Door water te koken in een pannetje natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig zakjes kopen. Pickwick wat overigens wel wat lijkt op 'picknick' is één van de producenten.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwart wedstrijd gespeeld, heerlijke pot.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Fludderus.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef Kopsterk het volgende:
El Ghazi gaat voor de zoveelste keer langs Fledderus
Sorry, ik ben teveel gewend aan het heden.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door water te koken in een pannetje natuurlijk.
Tering, ben je dom ofzo.
En?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst eens gedronken in een Peruviaans restaurant.
Is nog duurzamer ook jongemanquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben teveel gewend aan het heden.
Lekker spaghetti maken in de waterkokerquote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajacied die niet weet hoe je water kan koken
Ja weet ik, maar zo vaak gebruik ik hem niet.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Die dingen kosten echt een tientje
Karne 'Milik' ?quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajacied die niet weet hoe je water kan koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |