SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door klaasweetalles op 04-09-2023 17:22:22 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Done deal.quote:Op zondag 3 september 2023 13:48 schreef Zipportal het volgende: Tijd voor de meer dan terechte 1-5.
Lingr stond nu al overal.quote:Op zondag 3 september 2023 14:11 schreef Pistolero het volgende:
Keihard gelachen.
Prachtig assistje van Lingr.
Stengs voelde de hete adem al in de nek en besloot daarom maar één van zijn beste wedstrijden in een jaar op de mat te leggen.quote:Op zondag 3 september 2023 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lingr stond nu al overal.
Dit wordt een grandioos succes.
Waarom? Bij deze stand mag het wel. Heel hard lachen.quote:Op zondag 3 september 2023 14:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Show off hoor die Minteh.
Het is dat het natuurlijk al 4-1 stond en hij mooi de keeper passeert, maar volgende keer maar gewoon gelijk het lege doel intikken.
het is wachten tot het ook gaat lopen bij ons, want voorlopig is het heel vaak nog heel slordig.quote:Op zondag 3 september 2023 14:13 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop niet dat die 4 verliespunten ons duur komen te staan, want er staat weer een fantastisch team.
Slot en Te Kloese Goden
Zal me niet verbazen als Feyenoord en PSV allebei richting de 90 punten gaan dit seizoen. Wat een hoop troep zit er dit jaar bij qua ploegen zeg.quote:Op zondag 3 september 2023 14:13 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop niet dat die 4 verliespunten ons duur komen te staan, want er staat weer een fantastisch team.
Slot en Te Kloese Goden
Vaak genoeg gezien dat het dan alsnog fout gaat. Liever dat 'ie de bal erin looptquote:Op zondag 3 september 2023 14:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is dat het natuurlijk al 4-1 stond en hij mooi de keeper passeert, maar volgende keer maar gewoon gelijk het lege doel intikken.
Is toch mooi man, publiek beetje vermaken dit datquote:Op zondag 3 september 2023 14:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu ziet het er leuk uit ja. Als het misgaat staat het schaamrood op je kaken.quote:Op zondag 3 september 2023 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vaak genoeg gezien dat het dan alsnog fout gaat. Liever dat 'ie de bal erin loopt
Ja dit idd, je bent voor een jaar gehuurd, kom op johquote:Op zondag 3 september 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
Dat logo kussen mag die speler van Newcastle wel achterwege laten
quote:Op zondag 3 september 2023 14:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Waarom? Bij deze stand mag het wel. Heel hard lachen.
Zolang hij het maar niet doet op een moment dat het je nog wel punten kan gaan kosten. Een leeg doel op 3 meter afstand terwijl je weet dat er nog een verdediger achter je staat, dan tik je hem er gewoon in zonder show op te voeren.quote:Op zondag 3 september 2023 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vaak genoeg gezien dat het dan alsnog fout gaat. Liever dat 'ie de bal erin loopt
Dat arme joch is net (1,5 maand) 19 jaar joh.quote:Op zondag 3 september 2023 14:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dit idd, je bent voor een jaar gehuurd, kom op joh
Prima eerste aanname van Ueda ook.quote:
Je hebt het hier over Van der Maarel hequote:Op zondag 3 september 2023 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Zolang hij het maar niet doet op een moment dat het je nog wel punten kan gaan kosten. Een leeg doel op 3 meter afstand terwijl je weet dat er nog een verdediger achter je staat, dan tik je hem er gewoon in zonder show op te voeren.
Ja, in die situatie wel. Was nu heel anders. Nu kon hij voor de 100% zekerheid gaan, waarom dan ook maar enige risico nemen?quote:Op zondag 3 september 2023 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Zolang hij het maar niet doet op een moment dat het je nog wel punten kan gaan kosten. Een leeg doel op 3 meter afstand terwijl je weet dat er nog een verdediger achter je staat, dan tik je hem er gewoon in zonder show op te voeren.
Ik heb het idee dat we nog maar op 80% spelen. Wij gaan nog zoveel beter kunnen. En dan toch al met vlagen zo goed spelen. Dit gaat echt weer fantastisch worden dit seizoen. Vind ons nu al beter spelen dan dezelfde fase afgelopen jaar. En er zit dus nog zoveel rek in.quote:Op zondag 3 september 2023 14:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
het is wachten tot het ook gaat lopen bij ons, want voorlopig is het heel vaak nog heel slordig.
Dat had de vernedering alleen maar groter gemaakt, die kan plots ook per ongeluk een goede verdedigende actie doen.quote:Op zondag 3 september 2023 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt het hier over Van der Maarel he
Die zag ik een paar goeie balletjes geven. Ik word erg blij van hemquote:Op zondag 3 september 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Maar uitstekend debuut Ivanusec, prima voetbal, 1-5. Genot zondag.
Paul is verliefd. Misschien komt het allemaal nog wel goed.quote:Op zondag 3 september 2023 14:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Die moet sowieso eens normaal gaan doen.
Niet eens een assist dus.quote:Op zondag 3 september 2023 14:30 schreef snabbi het volgende:
Zie je wel, ik zei het in de rust al... Stengs had die bal bij de eerste goal niet aangeraakt
Ik wens dat mens veel sterkte.quote:Op zondag 3 september 2023 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Paul is verliefd. Misschien komt het allemaal nog wel goed.
u wot m8quote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Gimenez weer wat intikkertjes? Ik wordt steeds getagd door mijn vrienden.
hoe gaat t met brobbey, nog lekker aan het drukzetten?quote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Ik wordtquote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Ik wordtquote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Geen idee. Dat moeten we nog zien vandaag. Hij kan nu natuurlijk nog wat anderen voor de bus gooien.quote:Op zondag 3 september 2023 14:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
hoe gaat t met brobbey, nog lekker aan het drukzetten?
Ik wordt ook wel eens getagd door @GGMM en @onlogischquote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Lijkt op utrecht supporters die de uitgang van het uitvak bestormenquote:Op zondag 3 september 2023 15:18 schreef Zipportal het volgende:
Rellen in Utrecht.
https://twitter.com/VoetbalUltras
SAD
Gestript van zijn kleding??quote:Op zondag 3 september 2023 15:18 schreef Zipportal het volgende:
Rellen in Utrecht.
https://twitter.com/VoetbalUltras
SAD
En dan heb je mijn zweep nog niet eens gezien.quote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Je bent wel erg hard voor jezelf.
F1 is 2 subfora verderop.quote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef TweedeKlum het volgende:
1.26.273 VER
1.27.512 SAI
PER ook 1:26.
Ik miste dat 5e doelpunt en zie hem nu pas voor het eerst.quote:
Ik zou dit als competitie gewoon als kans zien om je begroting substantieel te laten groeien. Gewoon na de wedstrijd in een vol stadion laten matten. Livestream erop en abonnementjes verkopen. In de interlandweekenden nodig je beruchte clubs uit europa uit om te komen.quote:
Vies, maar ik moest wel lachen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:55 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik miste dat 5e doelpunt en zie hem nu pas voor het eerst.
Heel nasty.
vandaag weer erg goedquote:Op zondag 3 september 2023 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is @:aTypisch toch al
Die begint echt in de helft van z'n posts over Timber
Igor is wel echt slachtoffer van het inpassen van Ivanusec. Die is gewoon beter op linksbuiten dan aan de andere kant.quote:Op zondag 3 september 2023 17:17 schreef Caland het volgende:
Onze rechtsbuiten (Igor Paixão, red.) raakte een paar keer heel simpel de bal kwijt. Dan is Luca daar al volwassener in. Logisch, want hij is een stukje ouder, maar die volwassenheid geeft hij aan het elftal. Als hij even niet een assist kan geven, dan moet je gewoon balbezit houden. En balbezit is heilig voor dit Feyenoord.'
Arend eindelijk ook kritisch op Paixao
Dat is zo, maar hij heeft wel een hele lekkere voorzet. Denk dat het nog wel gaat werken zo.quote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Igor is wel echt slachtoffer van het inpassen van Ivanusec. Die is gewoon beter op linksbuiten dan aan de andere kant.
We hebben eigenlijk 3 goede linksbuitens en geen goede rechtsbuiten. Misschien is Minteh dan nog de beste.
Tegen Sparta was het zo mogelijk nog dramstischer qua balverlies en mogelijke kansen om zeep helpen. Dus wellicht even een fase, het zit er wel in bij hem in ieder gevalquote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Igor is wel echt slachtoffer van het inpassen van Ivanusec. Die is gewoon beter op linksbuiten dan aan de andere kant.
We hebben eigenlijk 3 goede linksbuitens en geen goede rechtsbuiten. Misschien is Minteh dan nog de beste.
Zo eentje in de Arena.quote:
Ik heb zó zin in dat potje in de Arenaquote:Op zondag 3 september 2023 18:38 schreef hhh38 het volgende:
Erg jammer dat we nu 2 weken moeten wachten op de volgende galavoorstelling
Dat hadden we afgelopen januari ook met dat potje in De Kuipquote:Op zondag 3 september 2023 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zó zin in dat potje in de Arena
Dit is een gevoel wat ik niet ken.
Ik hoop vooral dat Steijn er dan nog zit, lolquote:Op zondag 3 september 2023 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zó zin in dat potje in de Arena
Dit is een gevoel wat ik niet ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |