SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timber zijn fanclub zoekt nog een voorzitter.quote:Op zondag 3 september 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Ik blijf het toch fascinerend vinden hoe vaak Timber hetzelfde trucje doet met dat wegdraaien en hoe vaak het nog goed gaat en effectief is ook.
Dat is bij deze dan geregeld.quote:Op zondag 3 september 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Timber zijn fanclub zoekt nog een voorzitter.
Doe je gewoon niet zoveel tegen, iemand die zijn lichaam zo weet te gebruiken.quote:Op zondag 3 september 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Ik blijf het toch fascinerend vinden hoe vaak Timber hetzelfde trucje doet met dat wegdraaien en hoe vaak het nog goed gaat en effectief is ook.
Het is best wel een unieke kwaliteit, je komt niet vaak een speler tegen die dat doet dus tegenstanders rekenen er niet opquote:Op zondag 3 september 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Dat is Van Der Vaartquote:Op zondag 3 september 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon niet heel hard op de grond janken als je duidelijk niet echt geraakt wordt.quote:
Dat is @aTypisch toch alquote:Op zondag 3 september 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voetballers zijn dan ook in het algemeen erg domquote:Op zondag 3 september 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
BombardaGod, reet erin gooien en wegdraaien.quote:Op zondag 3 september 2023 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is best wel een unieke kwaliteit, je komt niet vaak een speler tegen die dat doet dus tegenstanders rekenen er niet op
Eens. Enige wat je ze kan verwijten is dat het nog niet beslist is.quote:Op zondag 3 september 2023 13:11 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het veldspel juist wel goed vandaag, je merkt dat Utrecht in het 2e deel van de eerste helft helemaal kapot werd gespeeld. Het afmaken moet zuiverder.
Oh, dan zal ik zijn posts eens gaan lezen.quote:Op zondag 3 september 2023 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is @:aTypisch toch al
Die begint echt in de helft van z'n posts over Timber
Tadic die Antony het veld in gooit om te gaan liggen blijft toch wel een van de meest lachwekkende momenten in een klassieker ooit.quote:Op zondag 3 september 2023 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon niet heel hard op de grond janken als je duidelijk niet echt geraakt wordt.
We willen hier geen Tadic of Antony-prakijken.
Gelukkig dacht de arbitrage van wel. Als die hem hadden afgekeurd had VAR het nooit teruggedraaid.quote:Op zondag 3 september 2023 13:15 schreef snabbi het volgende:
Ik kan bij die eerste goal in al die herhalingen gewoon nog steeds niet zien of Stengs hem nu wel of niet raakt, als Stengs hem niet raakt is het gewoon buitenspel
hij raakt emquote:Op zondag 3 september 2023 13:15 schreef snabbi het volgende:
Ik kan bij die eerste goal in al die herhalingen gewoon nog steeds niet zien of Stengs hem nu wel of niet raakt, als Stengs hem niet raakt is het gewoon buitenspel
Hij verandert van richting, lijkt me dus wel.quote:Op zondag 3 september 2023 13:15 schreef snabbi het volgende:
Mwah dat hoeft niet hoor, je kan gewoon @hhh38 op zijn woord geloven.quote:Op zondag 3 september 2023 13:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik zijn posts eens gaan lezen.
Slot verandert spelers gewoon in goud.quote:Op zondag 3 september 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
Vier wedstrijden, drie assists en een goal
Aardig rendement voor een speler zonder rendement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |