Welk Feyenoord is wél effectief geweest? Ik kan me weinig anders herinneren dan "Veel kansen nodig om te scoren", maar mijn geheugen is een zeef...quote:Op zondag 3 september 2023 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Feyenoord niet erg effectief met de kansen omgaan weer.
Dit zooitje ongeregeld moet je echt oprollen.
Afgelopen seizoen nogquote:Op zondag 3 september 2023 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welk Feyenoord is wél effectief geweest? Ik kan me weinig anders herinneren dan "Veel kansen nodig om te scoren", maar mijn geheugen is een zeef...
Het Feyenoord van Dickiequote:Op zondag 3 september 2023 13:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welk Feyenoord is wél effectief geweest? Ik kan me weinig anders herinneren dan "Veel kansen nodig om te scoren", maar mijn geheugen is een zeef...
ik ben en blijf fan. Opbouwen sterk en verdedigend betrouwbaar...quote:Op zondag 3 september 2023 13:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Trauner moest volgens fok deze zomer maar op de bank gaan zitten
Alleen z’n snelheid is een zwakte, maar verder zo goed iddquote:Op zondag 3 september 2023 13:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik ben en blijf fan. Opbouwen sterk en verdedigend betrouwbaar...
Boeiend.quote:Op zondag 3 september 2023 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kansloos gedoe van Gimenez
Kan ik zo slecht tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |