SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timber zijn fanclub zoekt nog een voorzitter.quote:Op zondag 3 september 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Ik blijf het toch fascinerend vinden hoe vaak Timber hetzelfde trucje doet met dat wegdraaien en hoe vaak het nog goed gaat en effectief is ook.
Dat is bij deze dan geregeld.quote:Op zondag 3 september 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Timber zijn fanclub zoekt nog een voorzitter.
Doe je gewoon niet zoveel tegen, iemand die zijn lichaam zo weet te gebruiken.quote:Op zondag 3 september 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Ik blijf het toch fascinerend vinden hoe vaak Timber hetzelfde trucje doet met dat wegdraaien en hoe vaak het nog goed gaat en effectief is ook.
Het is best wel een unieke kwaliteit, je komt niet vaak een speler tegen die dat doet dus tegenstanders rekenen er niet opquote:Op zondag 3 september 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
Dat is Van Der Vaartquote:Op zondag 3 september 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon niet heel hard op de grond janken als je duidelijk niet echt geraakt wordt.quote:
Dat is @aTypisch toch alquote:Op zondag 3 september 2023 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voetballers zijn dan ook in het algemeen erg domquote:Op zondag 3 september 2023 13:08 schreef Pistolero het volgende:
BombardaGod, reet erin gooien en wegdraaien.quote:Op zondag 3 september 2023 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is best wel een unieke kwaliteit, je komt niet vaak een speler tegen die dat doet dus tegenstanders rekenen er niet op
Eens. Enige wat je ze kan verwijten is dat het nog niet beslist is.quote:Op zondag 3 september 2023 13:11 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het veldspel juist wel goed vandaag, je merkt dat Utrecht in het 2e deel van de eerste helft helemaal kapot werd gespeeld. Het afmaken moet zuiverder.
Oh, dan zal ik zijn posts eens gaan lezen.quote:Op zondag 3 september 2023 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is @:aTypisch toch al
Die begint echt in de helft van z'n posts over Timber
Tadic die Antony het veld in gooit om te gaan liggen blijft toch wel een van de meest lachwekkende momenten in een klassieker ooit.quote:Op zondag 3 september 2023 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon niet heel hard op de grond janken als je duidelijk niet echt geraakt wordt.
We willen hier geen Tadic of Antony-prakijken.
Gelukkig dacht de arbitrage van wel. Als die hem hadden afgekeurd had VAR het nooit teruggedraaid.quote:Op zondag 3 september 2023 13:15 schreef snabbi het volgende:
Ik kan bij die eerste goal in al die herhalingen gewoon nog steeds niet zien of Stengs hem nu wel of niet raakt, als Stengs hem niet raakt is het gewoon buitenspel
hij raakt emquote:Op zondag 3 september 2023 13:15 schreef snabbi het volgende:
Ik kan bij die eerste goal in al die herhalingen gewoon nog steeds niet zien of Stengs hem nu wel of niet raakt, als Stengs hem niet raakt is het gewoon buitenspel
Hij verandert van richting, lijkt me dus wel.quote:Op zondag 3 september 2023 13:15 schreef snabbi het volgende:
Mwah dat hoeft niet hoor, je kan gewoon @hhh38 op zijn woord geloven.quote:Op zondag 3 september 2023 13:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik zijn posts eens gaan lezen.
Slot verandert spelers gewoon in goud.quote:Op zondag 3 september 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
Vier wedstrijden, drie assists en een goal
Aardig rendement voor een speler zonder rendement
Ik vind het maar raar dat je Stengs-fan bent maar iets tegen Paixao lijkt te hebben.quote:Op zondag 3 september 2023 13:17 schreef Caland het volgende:
Vier wedstrijden, drie assists en een goal
Aardig rendement voor een speler zonder rendement
Ik vind Paixao af en toe gewoon een enorm frustrerende spelerquote:Op zondag 3 september 2023 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dat je Stengs-fan bent maar iets tegen Paixao lijkt te hebben.
Stengs laat, ondanks het domme balverlies af en toe, prima dingen zien.quote:Op zondag 3 september 2023 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dat je Stengs-fan bent maar iets tegen Paixao lijkt te hebben.
De sympathiekste linkerflank van Europaquote:Op zondag 3 september 2023 13:20 schreef bbuddybb het volgende:
Luka en Hartman worden een mooi stel dit seizoen.
5 uit 4quote:Op zondag 3 september 2023 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez 4 uit 4 trouwens. Was stiekem toch een beetje bang dat eind vorig seizoen een fluke zou blijken, maar hij begint weer écht goed qua goals.
Met Branderhorst op de bank ga je automatisch achterlijke blunders makenquote:Op zondag 3 september 2023 13:23 schreef Wicky15 het volgende:
Dat is toch die geweldige keeper die ze zo graag wilden hebben?
Ik blijf me gedeisd houden, maar voor de opbouw is ie nu zó belangrijk. En Beelen en Nieuwkoop kunnen überhaupt niet verdedigen (lol)quote:
Heel de actie van Santi, was compleet kansloos. Dat daar dan een goal uit komtquote:Op zondag 3 september 2023 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die vdHoorn trouwenshoe kan je zó slecht spelen
Hancko en Geert zijn snel gelukkigquote:Op zondag 3 september 2023 13:26 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Aan de bal prima, maar met ruimte in zijn rug maak ik me wel zorgen...
Niet hier. @Slobeendquote:Op zondag 3 september 2023 13:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga zo de kamer even dweilen
Mooi, volgende week interlands. Kan hij die skippenquote:Op zondag 3 september 2023 13:31 schreef bbuddybb het volgende:
Last van de lies. Dit gaat niet goed.
Gewoon opzet, bedacht door SloGodquote:Op zondag 3 september 2023 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, volgende week interlands. Kan hij die skippen
Of zijn vriendin is aardig los gegaan vannacht. Wij wachten op de duiding van volger @Scrummiequote:Op zondag 3 september 2023 13:35 schreef bbuddybb het volgende:
Dit is toch al wel de tweede keer dit seizoen dat je Santi aan zijn lies ziet voelen. Wellicht breekt de korte vakantie hem toch op.
Nog weinig goed zien doen inderdaad.quote:Op zondag 3 september 2023 13:37 schreef bbuddybb het volgende:
Als Ueda daar nou gewoon aflegt...
Ik zie vooralsnog niet dat dit een koele kikker zou moeten zijn.
quote:Op zondag 3 september 2023 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog weinig goed zien doen inderdaad.
Duister dealtje.quote:Op zondag 3 september 2023 13:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Minteh, tja. Don Dennis had aardig aan de tequila gezeten denk ik.
hij had het eig al opgegeven, daardoor stond ie er net niet echt lekker voor, die andere bal kan je hem wel aanrekenen wmb.. toch zie ik het nog wel in hem zitten met zn loopacties enzoquote:
Dessers Gimenez en Danillo lieten meer zien in minder minuten.quote:
Wat een onzin.quote:Op zondag 3 september 2023 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dessers Gimenez en Danillo lieten meer zien in minder minuten.
Heb jij ook van die leuke dreads?quote:Op zondag 3 september 2023 13:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Stengs doet me een beetje denken aan mezelf, en ik heb nooit op voetbal gezeten.
quote:Op zondag 3 september 2023 13:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Kokcu heeft alleen maar de ontwikkeling van timber in de weg gestaan, bij dat hij weg is
dit topic heeft een pispaaltje nodig, nu pedersen weg is zijn ze op zoek naar de volgendequote:Op zondag 3 september 2023 13:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na een kwartier al enorme conclusies inderdaad
quote:Op zondag 3 september 2023 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben we nog een leuke spits in de jeugd lopen.
MONDJES SNOERENquote:
Snoeihard?quote:Op zondag 3 september 2023 13:49 schreef Wicky15 het volgende:
VANAVOND KRIJGT MN VRIENDIN SUSHI JAAAAAAAA
We roddelen hier niet.quote:Op zondag 3 september 2023 13:49 schreef bbuddybb het volgende:
De assists die Stengs geeft, heb ik Szymanski niet zien geven.@:userwiensnaamiknietzalnoemen
@onlogisch schrikt hiervanquote:Op zondag 3 september 2023 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ueda komt straks Geert in de nek hijgen voor m’n nummer 1 plek.
We kunnen alleen maar hopen, Wicky.quote:Op zondag 3 september 2023 13:51 schreef Wicky15 het volgende:
Stel je voor ze stellen Kuyt aan als trainer
Die gaat denk ik zichzelf opstellen (lol)quote:Op zondag 3 september 2023 13:51 schreef Wicky15 het volgende:
Stel je voor ze stellen Kuyt aan als trainer
Dat zou echt zo mooi zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 13:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen, Wicky.
Maar de vraag is of dat een verbetering is voor dit Utrecht...quote:Op zondag 3 september 2023 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat denk ik zichzelf opstellen (lol)
Tja als je die lindberg hebt rondlopen is het niet eens gek om dat te besluitenquote:Op zondag 3 september 2023 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat denk ik zichzelf opstellen (lol)
En dan hebben we eigenlijk nog vrij veel gigantische kansen gemist.quote:Op zondag 3 september 2023 13:52 schreef De_Kraam het volgende:
TWEE WEDSTRIJDEN TIEN GOALS
HOE GOED ZIJN WIJ?
Het is nog geen 14:00. Laat die fles eens staan.quote:Op zondag 3 september 2023 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ueda komt straks Geert in de nek hijgen voor m’n nummer 1 plek.
heb je hun keeper gezienquote:Op zondag 3 september 2023 13:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit soort schoten moet je doen als het veldspel verder hopeloos is.
Die vrouw is niet helemaal lekker.quote:Op zondag 3 september 2023 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:onlogisch schrikt hiervan
Op die bizarre blunder na heeft ie nog vrij veel reddingen verricht eigenlijk.quote:
Jammer is dat, maar goed... Schijnt z'n baan te zijnquote:Op zondag 3 september 2023 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op die bizarre blunder na heeft ie nog vrij veel reddingen verricht eigenlijk.
die actie met de bal in zn kloten was ook gewoon een blunder, dat bij een corner de hoge bal uit de lucht pakken en dan bijna op je eigen smoel gaan landen...quote:Op zondag 3 september 2023 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op die bizarre blunder na heeft ie nog vrij veel reddingen verricht eigenlijk.
Er zijn dit seizoen wel echt gigantisch veel walgelijke slechte kutploegen in de Eredivisie hoor. Zo'n beetje de helft is van het niveau wat Almere/Utrecht de afgelopen 2 potjes lieten zien.quote:Op zondag 3 september 2023 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan hebben we eigenlijk nog vrij veel gigantische kansen gemist.
Ik ben echt blij met de zege en het goede veldspel maar het is gewoon weer een trainingspartijtje
Hier schrik ik van.quote:Op zondag 3 september 2023 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vrouw is niet helemaal lekker.
Jawel.quote:Op zondag 3 september 2023 13:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lingr was toch niet fit genoeg om minuten te maken?
Blessquote:Op zondag 3 september 2023 13:58 schreef De_Kraam het volgende:
Muntthee is een soort snellere uitvoering van Ruben Schaken.
hij had volgens mij meer dan de helft van de trainingen niet volledig meegedaan, dus topfit is ie iig niet.quote:Op zondag 3 september 2023 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jawel.
Zit op het bankie.
Typische KKD-speler (a la Diemers).quote:Op zondag 3 september 2023 13:59 schreef Wicky15 het volgende:
Seuntjens is echt zo'n speler waar Utrecht precies niks aan heeft. Mentaliteit van een vaatdoek.
Je zit bij Arne alleen op de bank als je fit bent.quote:Op zondag 3 september 2023 13:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
hij had volgens mij meer dan de helft van de trainingen niet volledig meegedaan, dus topfit is ie iig niet.
Hamstring maar kan wel invallen volgens Arne.quote:Op zondag 3 september 2023 13:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
hij had volgens mij meer dan de helft van de trainingen niet volledig meegedaan, dus topfit is ie iig niet.
Ja die is niet best vandaagquote:Op zondag 3 september 2023 14:01 schreef bbuddybb het volgende:
Wellenreuther zit er bij elke corner naast.
de dodespelmomenten zijn echt een dingetje hoor. Voor heel het elftalquote:Op zondag 3 september 2023 14:01 schreef bbuddybb het volgende:
Wellenreuther zit er bij elke corner naast.
Vinden zichzelf ook beiden veel beter dan dat ze daadwerkelijk zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 13:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Typische KKD-speler (a la Diemers).
Stukje incest.quote:Op zondag 3 september 2023 13:59 schreef Wicky15 het volgende:
Seuntjens is echt zo'n speler waar Utrecht precies niks aan heeft. Mentaliteit van een vaatdoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |