Snoeihard?quote:Op zondag 3 september 2023 13:49 schreef Wicky15 het volgende:
VANAVOND KRIJGT MN VRIENDIN SUSHI JAAAAAAAA
We roddelen hier niet.quote:Op zondag 3 september 2023 13:49 schreef bbuddybb het volgende:
De assists die Stengs geeft, heb ik Szymanski niet zien geven.@:userwiensnaamiknietzalnoemen
@onlogisch schrikt hiervanquote:Op zondag 3 september 2023 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ueda komt straks Geert in de nek hijgen voor m’n nummer 1 plek.
We kunnen alleen maar hopen, Wicky.quote:Op zondag 3 september 2023 13:51 schreef Wicky15 het volgende:
Stel je voor ze stellen Kuyt aan als trainer
Die gaat denk ik zichzelf opstellen (lol)quote:Op zondag 3 september 2023 13:51 schreef Wicky15 het volgende:
Stel je voor ze stellen Kuyt aan als trainer
Dat zou echt zo mooi zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 13:52 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
We kunnen alleen maar hopen, Wicky.
Maar de vraag is of dat een verbetering is voor dit Utrecht...quote:Op zondag 3 september 2023 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat denk ik zichzelf opstellen (lol)
Tja als je die lindberg hebt rondlopen is het niet eens gek om dat te besluitenquote:Op zondag 3 september 2023 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat denk ik zichzelf opstellen (lol)
En dan hebben we eigenlijk nog vrij veel gigantische kansen gemist.quote:Op zondag 3 september 2023 13:52 schreef De_Kraam het volgende:
TWEE WEDSTRIJDEN TIEN GOALS
HOE GOED ZIJN WIJ?
Het is nog geen 14:00. Laat die fles eens staan.quote:Op zondag 3 september 2023 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ueda komt straks Geert in de nek hijgen voor m’n nummer 1 plek.
heb je hun keeper gezienquote:Op zondag 3 september 2023 13:53 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit soort schoten moet je doen als het veldspel verder hopeloos is.
Die vrouw is niet helemaal lekker.quote:Op zondag 3 september 2023 13:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:onlogisch schrikt hiervan
Op die bizarre blunder na heeft ie nog vrij veel reddingen verricht eigenlijk.quote:
Jammer is dat, maar goed... Schijnt z'n baan te zijnquote:Op zondag 3 september 2023 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op die bizarre blunder na heeft ie nog vrij veel reddingen verricht eigenlijk.
die actie met de bal in zn kloten was ook gewoon een blunder, dat bij een corner de hoge bal uit de lucht pakken en dan bijna op je eigen smoel gaan landen...quote:Op zondag 3 september 2023 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op die bizarre blunder na heeft ie nog vrij veel reddingen verricht eigenlijk.
Er zijn dit seizoen wel echt gigantisch veel walgelijke slechte kutploegen in de Eredivisie hoor. Zo'n beetje de helft is van het niveau wat Almere/Utrecht de afgelopen 2 potjes lieten zien.quote:Op zondag 3 september 2023 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan hebben we eigenlijk nog vrij veel gigantische kansen gemist.
Ik ben echt blij met de zege en het goede veldspel maar het is gewoon weer een trainingspartijtje
Hier schrik ik van.quote:Op zondag 3 september 2023 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die vrouw is niet helemaal lekker.
Jawel.quote:Op zondag 3 september 2023 13:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Lingr was toch niet fit genoeg om minuten te maken?
Blessquote:Op zondag 3 september 2023 13:58 schreef De_Kraam het volgende:
Muntthee is een soort snellere uitvoering van Ruben Schaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |