hij had volgens mij meer dan de helft van de trainingen niet volledig meegedaan, dus topfit is ie iig niet.quote:Op zondag 3 september 2023 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jawel.
Zit op het bankie.
Typische KKD-speler (a la Diemers).quote:Op zondag 3 september 2023 13:59 schreef Wicky15 het volgende:
Seuntjens is echt zo'n speler waar Utrecht precies niks aan heeft. Mentaliteit van een vaatdoek.
Je zit bij Arne alleen op de bank als je fit bent.quote:Op zondag 3 september 2023 13:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
hij had volgens mij meer dan de helft van de trainingen niet volledig meegedaan, dus topfit is ie iig niet.
Hamstring maar kan wel invallen volgens Arne.quote:Op zondag 3 september 2023 13:59 schreef snabbi het volgende:
[..]
hij had volgens mij meer dan de helft van de trainingen niet volledig meegedaan, dus topfit is ie iig niet.
Ja die is niet best vandaagquote:Op zondag 3 september 2023 14:01 schreef bbuddybb het volgende:
Wellenreuther zit er bij elke corner naast.
de dodespelmomenten zijn echt een dingetje hoor. Voor heel het elftalquote:Op zondag 3 september 2023 14:01 schreef bbuddybb het volgende:
Wellenreuther zit er bij elke corner naast.
Vinden zichzelf ook beiden veel beter dan dat ze daadwerkelijk zijn.quote:Op zondag 3 september 2023 13:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Typische KKD-speler (a la Diemers).
Stukje incest.quote:Op zondag 3 september 2023 13:59 schreef Wicky15 het volgende:
Seuntjens is echt zo'n speler waar Utrecht precies niks aan heeft. Mentaliteit van een vaatdoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |