5 uit 4quote:Op zondag 3 september 2023 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gimenez 4 uit 4 trouwens. Was stiekem toch een beetje bang dat eind vorig seizoen een fluke zou blijken, maar hij begint weer écht goed qua goals.
Met Branderhorst op de bank ga je automatisch achterlijke blunders makenquote:Op zondag 3 september 2023 13:23 schreef Wicky15 het volgende:
Dat is toch die geweldige keeper die ze zo graag wilden hebben?
Ik blijf me gedeisd houden, maar voor de opbouw is ie nu zó belangrijk. En Beelen en Nieuwkoop kunnen überhaupt niet verdedigen (lol)quote:
Heel de actie van Santi, was compleet kansloos. Dat daar dan een goal uit komtquote:Op zondag 3 september 2023 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die vdHoorn trouwenshoe kan je zó slecht spelen
Hancko en Geert zijn snel gelukkigquote:Op zondag 3 september 2023 13:26 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Aan de bal prima, maar met ruimte in zijn rug maak ik me wel zorgen...
Niet hier. @Slobeendquote:Op zondag 3 september 2023 13:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga zo de kamer even dweilen
Mooi, volgende week interlands. Kan hij die skippenquote:Op zondag 3 september 2023 13:31 schreef bbuddybb het volgende:
Last van de lies. Dit gaat niet goed.
Gewoon opzet, bedacht door SloGodquote:Op zondag 3 september 2023 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, volgende week interlands. Kan hij die skippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |