Paul is verliefd. Misschien komt het allemaal nog wel goed.quote:Op zondag 3 september 2023 14:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Die moet sowieso eens normaal gaan doen.
Niet eens een assist dus.quote:Op zondag 3 september 2023 14:30 schreef snabbi het volgende:
Zie je wel, ik zei het in de rust al... Stengs had die bal bij de eerste goal niet aangeraakt
Ik wens dat mens veel sterkte.quote:Op zondag 3 september 2023 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Paul is verliefd. Misschien komt het allemaal nog wel goed.
u wot m8quote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Gimenez weer wat intikkertjes? Ik wordt steeds getagd door mijn vrienden.
hoe gaat t met brobbey, nog lekker aan het drukzetten?quote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Ik wordtquote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Ik wordtquote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Geen idee. Dat moeten we nog zien vandaag. Hij kan nu natuurlijk nog wat anderen voor de bus gooien.quote:Op zondag 3 september 2023 14:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
hoe gaat t met brobbey, nog lekker aan het drukzetten?
Ik wordt ook wel eens getagd door @GGMM en @onlogischquote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Lijkt op utrecht supporters die de uitgang van het uitvak bestormenquote:Op zondag 3 september 2023 15:18 schreef Zipportal het volgende:
Rellen in Utrecht.
https://twitter.com/VoetbalUltras
SAD
Gestript van zijn kleding??quote:Op zondag 3 september 2023 15:18 schreef Zipportal het volgende:
Rellen in Utrecht.
https://twitter.com/VoetbalUltras
SAD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |