Die mag die jongen zelf opdrinken.quote:Op maandag 4 september 2023 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Feyenoorders over
[..]
Oh ja, iets met een flesje vodka @:Caland @:Scrummie
Daar komt hij goed weg.quote:Op maandag 4 september 2023 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die mag die jongen zelf opdrinken.
U gaat door voor de koelkast.quote:Op maandag 4 september 2023 10:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit weekend Feyenoord niet kunnen kijken, nog wat gemist? Hebben we gewonnen?
[ afbeelding ]
Ook de final versie is klaar met CL genot.
Ik zou hem met alle liefde nog eenmaal updaten om Dilrosun te kunnen verwijderen.
Gini is altijd welkom.quote:Op maandag 4 september 2023 11:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[ twitter ]
Ouwe geldwolf komt nog even profiteren
Ik ben wel al mijn respect voor hem verloren na zijn overstap richting de zandbakquote:
Ik zou exact hetzelfde doen. Ik heb totaal geen moraal.quote:Op maandag 4 september 2023 11:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben wel al mijn respect voor hem verloren na zijn overstap richting de zandbak
Oh ja ik ook zeker, maar het word een beetje hypocriet als je een aantal jaar daarvoor VI gaat boycotten omdat ze racistisch zijn. Je moet eens zien hoe zwarte mensen in SA behandeld worden...quote:Op maandag 4 september 2023 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou exact hetzelfde doen. Ik heb totaal geen moraal.
Het is een hypocriet, maar een beetje meetrainen op het moment dat er geen internationals zijn is prima.quote:Op maandag 4 september 2023 11:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben wel al mijn respect voor hem verloren na zijn overstap richting de zandbak
Eindhoven is wel extreem lelijk maar een zandbak gaat me ook wat te ver.quote:Op maandag 4 september 2023 11:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh ja vanuit Feyenoord snap ik het ook prima, kind van de club dit datquote:Op maandag 4 september 2023 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is een hypocriet, maar een beetje meetrainen op het moment dat er geen internationals zijn is prima.
Betaalde ooit nog uit eigen zak 10.000 euro voor de jeugdopleiding voor Feyenoord. Dat zie ik maar heel weinig spelers doen. Ginigod.quote:Op maandag 4 september 2023 11:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh ja vanuit Feyenoord snap ik het ook prima, kind van de club dit dat
Voor het salaris wat hij ontvangt zou het mij ook niet boeien of mensen respect voor mij hebben.quote:Op maandag 4 september 2023 11:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij het zichzelf nu onmogelijk heeft gemaakt om zich ooit nog uit te spreken over mensrechten/disciminatie. Of hij gaat het op dezelfde manier doen als Frank de Boer; "Ik ben er geweest, heb niks gezien".quote:Op maandag 4 september 2023 11:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voor het salaris wat hij ontvangt zou het mij ook niet boeien of mensen respect voor mij hebben.
Principes in het voetbal is een hoax, altijd al geweest. Het is altijd een vies wereldje geweest.
Over 2 jaar is iedereen het alweer vergeten en is hij miljoenen rijker lol
je vergeet voor het gemak een nulletjequote:Op maandag 4 september 2023 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Betaalde ooit nog uit eigen zak 10.000 euro voor de jeugdopleiding voor Feyenoord. Dat zie ik maar heel weinig spelers doen. Ginigod.
jij bent zelf een hypocriet mannetjequote:Op maandag 4 september 2023 11:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij het zichzelf nu onmogelijk heeft gemaakt om zich ooit nog uit te spreken over mensrechten/disciminatie. Of hij gaat het op dezelfde manier doen als Frank de Boer; "Ik ben er geweest, heb niks gezien".
Oh klaas.quote:Op maandag 4 september 2023 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
de mensenrechten in nederland zijn net zo kut als in het middenoosten
Die krijgen dik betaald, net zoals Gini?quote:Op maandag 4 september 2023 11:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh ja ik ook zeker, maar het word een beetje hypocriet als je een aantal jaar daarvoor VI gaat boycotten omdat ze racistisch zijn. Je moet eens zien hoe zwarte mensen in SA behandeld worden...
https://nos.nl/artikel/24(...)snel-in-saudi-arabiequote:Op maandag 4 september 2023 12:06 schreef Caland het volgende:
Het lijkt me heerlijk om in een land te wonen waar vrouwen niet mogen autorijden.
Waarom zou je er dan nog heen gaan?quote:Op maandag 4 september 2023 12:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)snel-in-saudi-arabie
Tien procent van de saudis is zwart in zitten in de hoogste publieke functiesquote:Op maandag 4 september 2023 11:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh ja ik ook zeker, maar het word een beetje hypocriet als je een aantal jaar daarvoor VI gaat boycotten omdat ze racistisch zijn. Je moet eens zien hoe zwarte mensen in SA behandeld worden...
Ik denk dat het hem niet zo veel boeit wat mensen in Nederland vinden.quote:Op maandag 4 september 2023 11:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij het zichzelf nu onmogelijk heeft gemaakt om zich ooit nog uit te spreken over mensrechten/disciminatie. Of hij gaat het op dezelfde manier doen als Frank de Boer; "Ik ben er geweest, heb niks gezien".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |