Toch mazzel dat hij hem niet geeft, want de VAR zou 'm ook niet terugdraaien denk ik.quote:
We hebben mazzel...quote:Op zondag 23 januari 2022 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie de VAR dit nog wel omzetten naar een pingel
Ik kon het niet goed zien, maar volgens RRijnmond zou het dan ook rood moeten zijn voor Fey ivm doorgebroken spelerquote:Op zondag 23 januari 2022 12:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toch mazzel dat hij hem niet geeft, want de VAR zou 'm ook niet terugdraaien denk ik.
Nee, geel.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kon het niet goed zien, maar volgens RRijnmond zou het dan ook rood moeten zijn voor Fey ivm doorgebroken speler
Volgens mij was het alleen rood geweest buiten de 16.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kon het niet goed zien, maar volgens RRijnmond zou het dan ook rood moeten zijn voor Fey ivm doorgebroken speler
Rijnmond kent de spelregels niet, leuke rubriek.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Let eens op wat een ellende Linssen er constant uithaalt. Hij scoort maar niet maar zorgt er wel voor dat NEC steeds meteen gestoord wordt bij balbezit.quote:
Ach, van enige objectiviteit kan je ze ook niet beschuldigen. Wel veel beter (en leuker) commentaar dan die aids die ESPN voort brengt.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Rijnmond kent de spelregels niet, leuke rubriek.
Die aanval is leuk voor het niveau NEC.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:00 schreef H.FR het volgende:
Theoretisch staat er toch geen slechte aanval, erg treurig sar ze dan toch zo onmachtig zijn.
Slappe aftreksels van Hans van Vlietquote:Op zondag 23 januari 2022 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, van enige objectiviteit kan je ze ook niet beschuldigen. Wel veel beter (en leuker) commentaar dan die aids die ESPN voort brengt.
Bij minstens 10 ploegen wel Hans. Maar voor Feyenoord niet goed genoeg nee.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:00 schreef Pistolero het volgende:
Linssen zou echt bij geen enkele andere eredivisieploeg in de basis staan. Die gozer kan niks.
Wat een onzin. Alleen geen speler waar je iets aan hebt in balbezit in de kleine ruimte.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:00 schreef Pistolero het volgende:
Linssen zou echt bij geen enkele andere eredivisieploeg in de basis staan. Die gozer kan niks.
Deze is leukquote:Op zondag 23 januari 2022 12:34 schreef Pistolero het volgende:
Het enige positieve is dat je al wel genoeg punten hebt om niet te degraderen, meer kan je er niet van maken.
Eindelijk bekijkt hij het eens van de zonnige kant.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze is leuk@:dombohetolifantje1
quote:Op zondag 23 januari 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
Graag direct Sini en Dessers erin en vanaf minuut 60 ook Walemark.
Ik vond dat ook geen zeker houdbare bal inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die goal van NEC was absoluut onhoudhaar.Gewoon credits naar Schöne.
In het gunstigste geval krijgt hij er nog een vinger achter maar dan gaat hij er alsnog in. Gewoon te hard.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat ook geen zeker houdbare bal inderdaad.
Precies, gewoon de jaarlijkse teringgoal van Schöne tegen ons.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef fetX het volgende:
Zag die goal net terug en denk dat Bijlow in topvorm deze wel had gehad. Maar ik vind het geen fout eigenlijk. Uitstekend ingeschoten door de altijd vervelende Schöne.
CORRED.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef fetX het volgende:
Zag die goal net terug en denk dat Bijlow in topvorm deze wel had gehad. Maar ik vind het geen fout eigenlijk. Uitstekend ingeschoten door de altijd vervelende Schöne.
Dit wel ja.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In het gunstigste geval krijgt hij er nog een vinger achter maar dan gaat hij er alsnog in. Gewoon te hard.
Voltooid leven.quote:
Misschien is Rugby meer zijn spelquote:Op zondag 23 januari 2022 13:19 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson.![]()
Droevige speler toch wel.
Heeft zoveel moeite met de bal.
Die kan wel een concurrent gebruiken.quote:
Die gaan we niet veel meer zien denk ik.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:19 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson.![]()
Droevige speler toch wel.
Heeft zoveel moeite met de bal.
Lekker pikquote:Op zondag 23 januari 2022 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Kökcü verliest het duel van zichzelf.
@onlogisch verliest het duel van zichzelfquote:Op zondag 23 januari 2022 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Kökcü verliest het duel van zichzelf.
Fantastische goalquote:
dit jaar speelt hij wel meer in de rol van een moderne middenvelderquote:Op zondag 23 januari 2022 13:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Kökcü is toch wel een unieke speler voor huidige begrippen hè. Beetje ouderwetse speler, maar kan tenminste nog wel fatsoenlijk schieten. (Wat tegenwoordig niemand meer lijkt te kunnen.)
Het is groots of niets. Ik weet niet of je die corners van hem wel eens goed bekijktquote:Op zondag 23 januari 2022 13:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Kökcü is toch wel een unieke speler voor huidige begrippen hè. Beetje ouderwetse speler, maar kan tenminste nog wel fatsoenlijk schieten. (Wat tegenwoordig niemand meer lijkt te kunnen.)
oneensquote:Op zondag 23 januari 2022 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is groots of niets. Ik weet niet of je die corners van hem wel eens goed bekijkt
Hij durft zijn ongelijk niet toe te gevenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:29 schreef fetX het volgende:
@:onlogisch probeert krampachtig Kokcu nog naar beneden te praten.
Welk ongelijk? Ik verwacht hem nog steeds niet hoger dat een niveautje Leipzig of zo.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij durft zijn ongelijk niet toe te geven
Wat toch wel bijzonder is voor iemand die altijd ongelijk heeft
Ja klopt hoor, maar af en toe gelukkig ook nog weleens ouderwets op goal rammend. (Terwijl het een patroon is dat dit in het moderne voetbal steeds minder gebeurt.)quote:Op zondag 23 januari 2022 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit jaar speelt hij wel meer in de rol van een moderne middenvelder
en dat gaat hem steeds beter af
Gezeik op Alireza vond ik vandaag ook wat onterecht, das de enige aanvaller die wat creëert vandaag.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:32 schreef bbuddybb het volgende:
Ik moet zeggen... Jahanbaksh doet het in de tweede helft wel naar behoren (voor zijn doen).
Zeker. Speelt prima.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:32 schreef bbuddybb het volgende:
Ik moet zeggen... Jahanbaksh doet het in de tweede helft wel naar behoren (voor zijn doen).
Kan je in Noorwegen ongeveer een rondje in de kroeg mee betalen.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:33 schreef Caland het volgende:
Aursnes is een belachelijk goede speler
5 ton
2e helft wel ja.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon een prima wedstrijd vandaag eigenlijk.
Eens. Er gaat wel wat mis, maar je bent gewoon heel de wedstrijd de betere. Ook voor rust.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon een prima wedstrijd vandaag eigenlijk.
Ik vond de eerste helft al vrij goed, al die mensen die automatisch in de cynische stand schieten bij een achterstand, ugh. NEC werd volledig verdrukt, uiteindelijk volgen die goals dan ook wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:36 schreef fetX het volgende:
Tweede helft zien we weer het oude Feyenoord. Spelen echt goed.
Die eerste helft was ook wel echt heel slecht hoor, de tweede helft is heel veel beter.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond de eerste helft al vrij goed, al die mensen die automatisch in de cynische stand schieten bij een achterstand, ugh. NEC werd volledig verdrukt, uiteindelijk volgen die goals dan ook wel.
Nelson kan wel dribbelen, maar 0 eindproduct. Doet me denken aan Brumaquote:Op zondag 23 januari 2022 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eindelijk Sini.
Eindelijk weer voetbal voorin
Wss dacht hij dat hij de bal niet fatsoenlijk kon houden. Enige wat ik kan bedenkenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Lol Linssen, je kunt hem zelf afmaken? Waarom zou je zoiets doen?
Ik vond de eerste helft niet zo goed eigenlijk. NEC kreeg veel teveel ruimte.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond de eerste helft al vrij goed, al die mensen die automatisch in de cynische stand schieten bij een achterstand, ugh. NEC werd volledig verdrukt, uiteindelijk volgen die goals dan ook wel.
hij kan allesquote:Op zondag 23 januari 2022 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens RB
Wat kan die man niet.
Jens is de nieuwe Kuyt. Maar dan wel sympathiek.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens RB
Wat kan die man niet.
wat doet kelvin leerdam tegenwoordig?quote:Op zondag 23 januari 2022 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zal Feyenoord toch echt even een verdediger moeten halen.
Die heeft net een TOPTRANSFER gemaakt binnen de MLS.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat doet kelvin leerdam tegenwoordig?
@klaasweetalles ?quote:Op zondag 23 januari 2022 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens RB
Wat kan die man niet.
VOETBALLENquote:Op zondag 23 januari 2022 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens RB
Wat kan die man niet.
Speelt goed omdat hij niet zo op rechts blijft hangen nu.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:46 schreef bbuddybb het volgende:
Ali speelt los van zijn goal toch best een prima tweede helft.
Is gewoon een uitstekende speler, heeft extreem veel pech gehad met die afgekeurde goals en ballen op paal en lat. Hadden die wel gezeten dan lulden we hier nu niet over.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezeik op Alireza vond ik vandaag ook wat onterecht, das de enige aanvaller die wat creëert vandaag.
Van Nelson komt het niet.
Aan de andere kant kan je ook stellen dat een goede speler die doelpunten wél had gemaaktquote:Op zondag 23 januari 2022 13:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is gewoon een uitstekende speler, heeft extreem veel pech gehad met die afgekeurde goals en ballen op paal en lat. Hadden die wel gezeten dan lulden we hier nu niet over.
Zou hem lekker laten staan.
Dat denk ik niet. Ali is sowieso meer de man van het afstandsschot, niet de jongen die in de 16 zijn intikkertjes binnenprikt. (Zoals Til.) Bij afstandsschoten komt af en toe wat geluk kijken.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je ook stellen dat een goede speler die doelpunten wél had gemaakt
Erg mooi inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:51 schreef Slobeend het volgende:
Mooi dat we dit 6 punten-duel gaan winnen @:pistolero
Ja maar dat was niet hard genoeg.quote:
Dat was Feyenoord-Ajax, dan zit het Ajax altijd mee. Gewoon accepteren dan baal je er achteraf minder van.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar dat was niet hard genoeg.![]()
Ik vind dit overigens geen rood met die flegmatieke VAR.
Ja, ik denk dat de manier waarop dit gebeurde meespeelde. Het was enorm opgefokt en nergens voor nodig. Daarna nog dat brullen tegen Dessers nadat hij hem omver had gesmetenquote:Op zondag 23 januari 2022 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Het was allemaal niet zo erg, maar dat je zo idioot bent om zo agressief te reageren uit het niets vind ik eigenlijk op zichzelf al rood waard.
En zelfs dat is een vrij matige verhouding. We schakelen over naar @generationalpha voor de xGquote:Op zondag 23 januari 2022 14:03 schreef fetX het volgende:
Hatsa. 1-4 geeft wel wat meer de verhoudingen weer.
Wel debuut in de Kuip met supportersquote:Op zondag 23 januari 2022 14:04 schreef fetX het volgende:
Wel teleurgesteld. Geen Walemark. Had ik graag even gezien. Nu weer twee weken wachten
Van de afgelopen 45 minuten heb ik best kunnen genieten hoor.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:04 schreef Caland het volgende:
@:pistolero heeft als enige niet genoten vandaag
Ik heb de XG wel voor je. Was 3,63. Heel veel kansen gecreëerd, knappe prestatie en mooie goals. Met name die wereldgoal van Til.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En zelfs dat is een vrij matige verhouding. We schakelen over naar @:generationalpha voor de xG
Goed voor het vertrouwen dit inderdaad. Ging erg makkelijk zo. Hopen dat het met Geert wel meevalt want dat zag er niet zo best uit.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:13 schreef fetX het volgende:
Goed. Tweede helft was uitstekend. Fijn dat Jahanbakhsh een goede wedstrijd had. Aursnes speelde weer echt waanzinnig goed.
Linssen kan écht niet meer hoor. Vind dat echt helemaal niets. Wat mij betreft lekker met Dessers voorin spelen. Wel in de winterstop nog iets halen. Liefst iets achterin als Geert er weer een tijd uit ligt.
Met Sparta, RKC en Cambuur op het programma moet dat 9 punten worden. Daarna AZ uit wat een pittig potje gaat worden. Gezien het programma van AZ en Vitesse kunnen we komende weken uitlopen en eventueel weer aansluiting vinden bovenin.
Waar hebben jullie het allemaal over?quote:Op zondag 23 januari 2022 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is hemGenerationalpha was de enige die XG zei ipv xG
@:fetx @:scrummie
Beide spitsen zijn waardeloos. Die blinken nog niet eens uit bij clubs als Vitesse en Utrecht, maar je moet het er maar mee doen. Hopelijk is er komende zomer budget voor een prima spits, dat scheelt veel.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:13 schreef fetX het volgende:
Goed. Tweede helft was uitstekend. Fijn dat Jahanbakhsh een goede wedstrijd had. Aursnes speelde weer echt waanzinnig goed.
Linssen kan écht niet meer hoor. Vind dat echt helemaal niets. Wat mij betreft lekker met Dessers voorin spelen. Wel in de winterstop nog iets halen. Liefst iets achterin als Geert er weer een tijd uit ligt.
Met Sparta, RKC en Cambuur op het programma moet dat 9 punten worden. Daarna AZ uit wat een pittig potje gaat worden. Gezien het programma van AZ en Vitesse kunnen we komende weken uitlopen en eventueel weer aansluiting vinden bovenin.
Ze hebben allebei hun tekortkomingen en zijn zeker niet goed genoeg. Toch zou ik Dessers nu wel eerder opstellen dan Linssen. Die is toch wat efficiënter dan Linssen naar mijn idee.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Beide spitsen zijn waardeloos. Die blinken nog niet eens uit bij clubs als Vitesse en Utrecht, maar je moet het er maar mee doen. Hopelijk is er komende zomer budget voor een prima spits, dat scheelt veel.
Linssen is in het afjagen wat beter, maar kan geen bal vasthouden. Dat hij liever begint met het afjagen begrijp ik wel en als de vermoeidheid toeslaat kun je Dessers nog brengen.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben allebei hun tekortkomingen en zijn zeker niet goed genoeg. Toch zou ik Dessers nu wel eerder opstellen dan Linssen. Die is toch wat efficiënter dan Linssen naar mijn idee.
Zou het toch prettig vinden als Linssen eens stopt met 3 honderd procent kansen per wedstrijd te missen. Elk puntverlies was onnodig, behalve tegen Utrecht.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:16 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Linssen is in het afjagen wat beter, maar kan geen bal vasthouden. Dat hij liever begint met het afjagen begrijp ik wel en als de vermoeidheid toeslaat kun je Dessers nog brengen.
Hendrix kan er echt geen reet van.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Een Hendrix voor de breedte is zo gek nog niet.
Hij is dan ook een optie om de selectie op te vullen. Met die Amerikaan en Zweed gok je er op dat ze op termijn topniveau zijn voor je selectie.quote:
Of je maakt gewoon het seizoen af met de huidige selectie. Toornstra kan ook nog gewoon op het middenveld.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hij is dan ook een optie om de selectie op te vullen. Met die Amerikaan en Zweed gok je er op dat ze op termijn topniveau zijn voor je selectie.
Hendrix is opvulling voor nu meteen, in de categorie van: kun je prima opstellen tegen NEC en Heerenveen.
Heb ook liever Bazoer hoor, maar ik snap de mogelijke interesse wel.
Eerst even afwachten of het uberhaupt klopt.
Als dit echt je aankoop wordt zou ik toch eerder Hartjes definitief doorschuiven. Toch zonde van het geld man. Die Hendrix is in Nederland jarenlang uitgelachen bij PSV, omdat hij er echt helemaal niets van kon.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hij is dan ook een optie om de selectie op te vullen. Met die Amerikaan en Zweed gok je er op dat ze op termijn topniveau zijn voor je selectie.
Hendrix is opvulling voor nu meteen, in de categorie van: kun je prima opstellen tegen NEC en Heerenveen.
Heb ook liever Bazoer hoor, maar ik snap de mogelijke interesse wel.
Eerst even afwachten of het uberhaupt klopt.
Eigenlijk vond alleen @PSVCL het een wereldtopperquote:Op zondag 23 januari 2022 15:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Als dit echt je aankoop wordt zou ik toch eerder Hartjes definitief doorschuiven. Toch zonde van het geld man. Die Hendrix is in Nederland jarenlang uitgelachen bij PSV, omdat hij er echt helemaal niets van kon.
wel leuk om te speculerenquote:Op zondag 23 januari 2022 15:45 schreef Caland het volgende:
Sowieso een beetje het idee dat zolderkamerautist elke mogelijke interesse aan het pluggen is als ITS HAPPENING
Wie kon er vandaag dan op cvm/cm invallen?quote:Op zondag 23 januari 2022 15:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Als dit echt je aankoop wordt zou ik toch eerder Hartjes definitief doorschuiven. Toch zonde van het geld man. Die Hendrix is in Nederland jarenlang uitgelachen bij PSV, omdat hij er echt helemaal niets van kon.
Toornstraquote:Op zondag 23 januari 2022 15:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wie kon er vandaag dan op cvm/cm invallen?
Toornstra.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wie kon er vandaag dan op cvm/cm invallen?
Alsjeblieft niet zeg.quote:
quote:
Die stond al rechtsback en rechtsbuiten na zijn invalbeurtquote:Op zondag 23 januari 2022 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Toornstra.
En daarom zeg ik; Hartjes doorschuiven.
Nouja een middenvelder erbij is ook geen overbodige luxe hoorquote:Op zondag 23 januari 2022 15:50 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.
Wat een Van Geel transfer zou dat toch zijn. Dan geef je toch gewoon de jeugd de kans? Nemen ze die ervaring weer mee naar volgend seizoen.
Ik begrijp niet waarom Feyenoord altijd weer dit soort spelers wil aantrekken.
Wat denk je van zijn salaris in Rusland?quote:Op zondag 23 januari 2022 15:51 schreef aTypisch het volgende:
Dit geruchtje gaat om huur toch? Geen koop.
Joh.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
Die stond al rechtsback en rechtsbuiten na zijn invalbeurt
Het was zeker lachen met Hendrix die een grote aandeel had in 3 titels..quote:Op zondag 23 januari 2022 15:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig zie je dat ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Joh.
Maar dat was een probleem doordat je tweede rechtsback ziek was en de ander uitviel.
Ik snap best dat je nog een middenvelder wil huren (al liggen de prioriteiten ergens anders imo), maar haal dan niet dit. Dan kun je beter een jeugdspeler doorschuiven. Echt veel minuten gaat die hoogstwaarschijnlijk toch niet maken dus waarom dan geld uitgeven aan een extra salaris wat niet zo laag ligt? Aan een speler die kwalitatief bovendien erg matig is en dat bij PSV wekelijks liet zien.
Ik hoop dat het doorschuiven van Hartjes dit kalenderjaar überhaupt nog gaat gebeuren naar regelmatige invaller.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Toornstra.
En daarom zeg ik; Hartjes doorschuiven.
Weer een fijne scoop van de Telegraaf ditquote:Op zondag 23 januari 2022 16:28 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
ZKA is alweer op zijn teentjes getrapt.
Heeft ie er al iets over gezegd of is dat jouw inschatting?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond het wel een beetje eng, Kokcu met z'n hoge hartslag. Hij was ook behoorlijk wit leek het.
Sowieso een vrij matige speler. Maar je kunt hem er als back-up prima bij hebben denk ik. Zou alleen niet weten waarom hij het zelf zou willen.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:47 schreef Haringkop het volgende:
Hendrix komt bij ons dan toch ook de bank warm houden, waarom zou hij dit zelf dan willen? Kan beter naar Heerenveen gaan als vervanger van Veerman. Ook meteen zijn niveau.
Hij zelf ja, hij gaf aan dat 'het even zwart werd' en hij hoge hartslag had.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft ie er al iets over gezegd of is dat jouw inschatting?
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond het wel een beetje eng, Kokcu met z'n hoge hartslag. Hij was ook behoorlijk wit leek het.
Dat denk ik dan.quote:
Oh wow. Dat heb ik echt gemist ja. Even kijken.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat denk ik dan.
Hij had een raar moment eerste helft, voelde aan z'n borst en deed het daarna wat rustiger aan. Zie zijn interview.
Zonder Hendrix wordt het ook de 3e plek dus het maakt niks uit.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het is gewoon fijn als je wat meer keuze en variatie hebt. Als je dan Bassett, Toornstra en een verdedigender ingestelde middenvelder achter de hand hebt, is dat wel prettig. Ben wel benieuwd waarom Hartjes, Kleijn en Milambo er niet bij zitten.
Hetzelfde achterin. Pedersen ziek, Geertruida geblesseerd. Dan wordt het wel echt dun hoor. Tuurlijk moet je prioriteiten stellen, en dat lijkt mij nu achterin. Maar als je dan heel voordelig een speler als Hendrix erbij kan krijgen is dat wel prettig, ook qua ervaring. Want zoveel hebben we niet in de selectie zitten.
Voorin heb je nu voldoende keuze en concurrentie, hoewel Nelson wel heel erg tegenvalt.
Je hebt ook nog Conference League. Als een middenvelder geblesseerd raakt heb je alleen Bassett en Hartjes als alternatieven. Dat is in een wedstrijd ook niet veel om in te wisselen.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:25 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zonder Hendrix wordt het ook de 3e plek dus het maakt niks uit.
Toornstra, Geertruida, Milambo.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Conference League. Als een middenvelder geblesseerd raakt heb je alleen Bassett en Hartjes als alternatieven. Dat is in een wedstrijd ook niet veel om in te wisselen.
Van zolderkamerautist naar zolderkamerschizofreen. It’s happening.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zolderkamerautist reageert op zolderkamerautist
@:zipportal
quote:Op zondag 23 januari 2022 20:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Allemaal snel de posts van @:Caland over Hendrix opzoeken!!!!
quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:02 schreef Caland het volgende:
Die Hendrix moet toch wel de grootste non-voetballer zijn sinds Lexie Immers
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
Dennie heeft dezelfde kapper als Hendrix van PSV.
Duit in het zakje gedaan.quote:
Deze vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige waarin Hendrix een freak of nature in is is zijn gigantische waterhoofd
quote:Op zondag 24 februari 2019 15:53 schreef Caland het volgende:
Hendrix is een parodie op een voetballer.
Volgens deze analyse trekken jullie gewoon een nóg betere speler aanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix die een groot aandeel had in de 3 titels die hij met PSV wist te veroveren? en altijd een van de betere was in de topwedstrijden ( zeker tegen ajax) ? nooit klaagden wanneer ie moest banken..
Hendrix > bazoer
Even ervan uitgaande dat Toornstra dan de geblesseerde middenvelder vervangt, had ik er even bij moeten zeggen.quote:
Oh ik snap het aantrekken van een middenvelder verder ook wel hoorquote:Op zondag 23 januari 2022 20:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Even ervan uitgaande dat Toornstra dan de geblesseerde middenvelder vervangt, had ik er even bij moeten zeggen.
Oké, Milambo, maar dat is net als Bassett een aanvallend ingestelde middenvelder. Hartjes is controleur maar meer spelmaker dan verdediger. Geertruida is al de reserve optie voor rechtsback en centraal. Daarachter Hendriks, Hall en. Benita. Heel weinig ervaring, waardoor je Geertruida achterin nodig hebt.
Nee eens, maar het kan niet altijd een verrassing zijn hè. Je weet aan Hendrix wel wat je hebt voor de Eredivisie. En onder Slot kunnen spelers nog wel eens verrassen.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik snap het aantrekken van een middenvelder verder ook wel hoor
Ik was alleen niet bij deze posterboy voor hairworld Istanbul uitgekomen
Niet bijzonder veel.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee eens, maar het kan niet altijd een verrassing zijn hè. Je weet aan Hendrix wel wat je hebt voor de Eredivisie. En onder Slot kunnen spelers nog wel eens verrassen.
Vanuit zijn kant ook een rare stap. Gaat bij ons echt niet veel spelen.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Daarom. Niks mis mee voor op het bankje.
Dichter bij huis bankie voor z’n Spartak salaris. En wel grotere kans op speeltijd dan bij Spartak. Prima toch?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanuit zijn kant ook een rare stap. Gaat bij ons echt niet veel spelen.
Nou ja ik zou dan toch eerder naar een club gaan die iets minder goede middenvelders heeft zodat je nog wat basisplekken gaat pakken.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dichter bij huis bankie voor z’n Spartak salaris. En wel grotere kans op speeltijd dan bij Spartak. Prima toch?
Hendrix brengt je ook niks. Dit is net zo'n actie als met Pratto vorig jaar. Als je geen kwaliteit kunt halen kun je het beter met de jongens doen die je hebt of eigen jeugd inpassen.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Conference League. Als een middenvelder geblesseerd raakt heb je alleen Bassett en Hartjes als alternatieven. Dat is in een wedstrijd ook niet veel om in te wisselen.
Hij wordt hier in dit topic wel onderschat denk ik, maar die gast is veel te duur om hem als handige back up te gebruiken. Ik vind het vooral zonde.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb echt geen problemen met Hendrix. Voor het bankje dan.
Dat sowieso. Het is absoluut geen geweldenaar maar voor eredivisiebegrippen gewoon meer dan prima zolang hij maar een dragende rol krijgt en niet het middenveld moet gaan leiden.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij wordt hier in dit topic wel onderschat denk ik, maar die gast is veel te duur om hem als handige back up te gebruiken. Ik vind het vooral zonde.
Weet niet of ie 'te duur' is. Las net op VI.nl dat ie weg mocht/moest, dus het zal ook weer geen hele dure speler zijn.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij wordt hier in dit topic wel onderschat denk ik, maar die gast is veel te duur om hem als handige back up te gebruiken. Ik vind het vooral zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |