Ik hoop dat het doorschuiven van Hartjes dit kalenderjaar überhaupt nog gaat gebeuren naar regelmatige invaller.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Toornstra.
En daarom zeg ik; Hartjes doorschuiven.
Weer een fijne scoop van de Telegraaf ditquote:Op zondag 23 januari 2022 16:28 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
ZKA is alweer op zijn teentjes getrapt.
Heeft ie er al iets over gezegd of is dat jouw inschatting?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond het wel een beetje eng, Kokcu met z'n hoge hartslag. Hij was ook behoorlijk wit leek het.
Sowieso een vrij matige speler. Maar je kunt hem er als back-up prima bij hebben denk ik. Zou alleen niet weten waarom hij het zelf zou willen.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:47 schreef Haringkop het volgende:
Hendrix komt bij ons dan toch ook de bank warm houden, waarom zou hij dit zelf dan willen? Kan beter naar Heerenveen gaan als vervanger van Veerman. Ook meteen zijn niveau.
Hij zelf ja, hij gaf aan dat 'het even zwart werd' en hij hoge hartslag had.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft ie er al iets over gezegd of is dat jouw inschatting?
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond het wel een beetje eng, Kokcu met z'n hoge hartslag. Hij was ook behoorlijk wit leek het.
Dat denk ik dan.quote:
Oh wow. Dat heb ik echt gemist ja. Even kijken.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat denk ik dan.
Hij had een raar moment eerste helft, voelde aan z'n borst en deed het daarna wat rustiger aan. Zie zijn interview.
Zonder Hendrix wordt het ook de 3e plek dus het maakt niks uit.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het is gewoon fijn als je wat meer keuze en variatie hebt. Als je dan Bassett, Toornstra en een verdedigender ingestelde middenvelder achter de hand hebt, is dat wel prettig. Ben wel benieuwd waarom Hartjes, Kleijn en Milambo er niet bij zitten.
Hetzelfde achterin. Pedersen ziek, Geertruida geblesseerd. Dan wordt het wel echt dun hoor. Tuurlijk moet je prioriteiten stellen, en dat lijkt mij nu achterin. Maar als je dan heel voordelig een speler als Hendrix erbij kan krijgen is dat wel prettig, ook qua ervaring. Want zoveel hebben we niet in de selectie zitten.
Voorin heb je nu voldoende keuze en concurrentie, hoewel Nelson wel heel erg tegenvalt.
Je hebt ook nog Conference League. Als een middenvelder geblesseerd raakt heb je alleen Bassett en Hartjes als alternatieven. Dat is in een wedstrijd ook niet veel om in te wisselen.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:25 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zonder Hendrix wordt het ook de 3e plek dus het maakt niks uit.
Toornstra, Geertruida, Milambo.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Conference League. Als een middenvelder geblesseerd raakt heb je alleen Bassett en Hartjes als alternatieven. Dat is in een wedstrijd ook niet veel om in te wisselen.
Van zolderkamerautist naar zolderkamerschizofreen. It’s happening.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zolderkamerautist reageert op zolderkamerautist
@:zipportal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |