Ik hoop dat het doorschuiven van Hartjes dit kalenderjaar überhaupt nog gaat gebeuren naar regelmatige invaller.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Toornstra.
En daarom zeg ik; Hartjes doorschuiven.
Weer een fijne scoop van de Telegraaf ditquote:Op zondag 23 januari 2022 16:28 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
ZKA is alweer op zijn teentjes getrapt.
Heeft ie er al iets over gezegd of is dat jouw inschatting?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond het wel een beetje eng, Kokcu met z'n hoge hartslag. Hij was ook behoorlijk wit leek het.
Sowieso een vrij matige speler. Maar je kunt hem er als back-up prima bij hebben denk ik. Zou alleen niet weten waarom hij het zelf zou willen.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:47 schreef Haringkop het volgende:
Hendrix komt bij ons dan toch ook de bank warm houden, waarom zou hij dit zelf dan willen? Kan beter naar Heerenveen gaan als vervanger van Veerman. Ook meteen zijn niveau.
Hij zelf ja, hij gaf aan dat 'het even zwart werd' en hij hoge hartslag had.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft ie er al iets over gezegd of is dat jouw inschatting?
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 23 januari 2022 17:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond het wel een beetje eng, Kokcu met z'n hoge hartslag. Hij was ook behoorlijk wit leek het.
Dat denk ik dan.quote:
Oh wow. Dat heb ik echt gemist ja. Even kijken.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat denk ik dan.
Hij had een raar moment eerste helft, voelde aan z'n borst en deed het daarna wat rustiger aan. Zie zijn interview.
Zonder Hendrix wordt het ook de 3e plek dus het maakt niks uit.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het is gewoon fijn als je wat meer keuze en variatie hebt. Als je dan Bassett, Toornstra en een verdedigender ingestelde middenvelder achter de hand hebt, is dat wel prettig. Ben wel benieuwd waarom Hartjes, Kleijn en Milambo er niet bij zitten.
Hetzelfde achterin. Pedersen ziek, Geertruida geblesseerd. Dan wordt het wel echt dun hoor. Tuurlijk moet je prioriteiten stellen, en dat lijkt mij nu achterin. Maar als je dan heel voordelig een speler als Hendrix erbij kan krijgen is dat wel prettig, ook qua ervaring. Want zoveel hebben we niet in de selectie zitten.
Voorin heb je nu voldoende keuze en concurrentie, hoewel Nelson wel heel erg tegenvalt.
Je hebt ook nog Conference League. Als een middenvelder geblesseerd raakt heb je alleen Bassett en Hartjes als alternatieven. Dat is in een wedstrijd ook niet veel om in te wisselen.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:25 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zonder Hendrix wordt het ook de 3e plek dus het maakt niks uit.
Toornstra, Geertruida, Milambo.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Conference League. Als een middenvelder geblesseerd raakt heb je alleen Bassett en Hartjes als alternatieven. Dat is in een wedstrijd ook niet veel om in te wisselen.
Van zolderkamerautist naar zolderkamerschizofreen. It’s happening.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:56 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zolderkamerautist reageert op zolderkamerautist
@:zipportal
quote:Op zondag 23 januari 2022 20:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Allemaal snel de posts van @:Caland over Hendrix opzoeken!!!!
quote:Op woensdag 31 januari 2018 23:02 schreef Caland het volgende:
Die Hendrix moet toch wel de grootste non-voetballer zijn sinds Lexie Immers
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2020 21:01 schreef De_Kraam het volgende:
Dennie heeft dezelfde kapper als Hendrix van PSV.
Duit in het zakje gedaan.quote:
Deze vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige waarin Hendrix een freak of nature in is is zijn gigantische waterhoofd
quote:Op zondag 24 februari 2019 15:53 schreef Caland het volgende:
Hendrix is een parodie op een voetballer.
Volgens deze analyse trekken jullie gewoon een nóg betere speler aanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix die een groot aandeel had in de 3 titels die hij met PSV wist te veroveren? en altijd een van de betere was in de topwedstrijden ( zeker tegen ajax) ? nooit klaagden wanneer ie moest banken..
Hendrix > bazoer
Even ervan uitgaande dat Toornstra dan de geblesseerde middenvelder vervangt, had ik er even bij moeten zeggen.quote:
Oh ik snap het aantrekken van een middenvelder verder ook wel hoorquote:Op zondag 23 januari 2022 20:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Even ervan uitgaande dat Toornstra dan de geblesseerde middenvelder vervangt, had ik er even bij moeten zeggen.
Oké, Milambo, maar dat is net als Bassett een aanvallend ingestelde middenvelder. Hartjes is controleur maar meer spelmaker dan verdediger. Geertruida is al de reserve optie voor rechtsback en centraal. Daarachter Hendriks, Hall en. Benita. Heel weinig ervaring, waardoor je Geertruida achterin nodig hebt.
Nee eens, maar het kan niet altijd een verrassing zijn hè. Je weet aan Hendrix wel wat je hebt voor de Eredivisie. En onder Slot kunnen spelers nog wel eens verrassen.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik snap het aantrekken van een middenvelder verder ook wel hoor
Ik was alleen niet bij deze posterboy voor hairworld Istanbul uitgekomen
Niet bijzonder veel.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Nee eens, maar het kan niet altijd een verrassing zijn hè. Je weet aan Hendrix wel wat je hebt voor de Eredivisie. En onder Slot kunnen spelers nog wel eens verrassen.
Vanuit zijn kant ook een rare stap. Gaat bij ons echt niet veel spelen.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Daarom. Niks mis mee voor op het bankje.
Dichter bij huis bankie voor z’n Spartak salaris. En wel grotere kans op speeltijd dan bij Spartak. Prima toch?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Vanuit zijn kant ook een rare stap. Gaat bij ons echt niet veel spelen.
Nou ja ik zou dan toch eerder naar een club gaan die iets minder goede middenvelders heeft zodat je nog wat basisplekken gaat pakken.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dichter bij huis bankie voor z’n Spartak salaris. En wel grotere kans op speeltijd dan bij Spartak. Prima toch?
Hendrix brengt je ook niks. Dit is net zo'n actie als met Pratto vorig jaar. Als je geen kwaliteit kunt halen kun je het beter met de jongens doen die je hebt of eigen jeugd inpassen.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Conference League. Als een middenvelder geblesseerd raakt heb je alleen Bassett en Hartjes als alternatieven. Dat is in een wedstrijd ook niet veel om in te wisselen.
Hij wordt hier in dit topic wel onderschat denk ik, maar die gast is veel te duur om hem als handige back up te gebruiken. Ik vind het vooral zonde.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb echt geen problemen met Hendrix. Voor het bankje dan.
Dat sowieso. Het is absoluut geen geweldenaar maar voor eredivisiebegrippen gewoon meer dan prima zolang hij maar een dragende rol krijgt en niet het middenveld moet gaan leiden.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij wordt hier in dit topic wel onderschat denk ik, maar die gast is veel te duur om hem als handige back up te gebruiken. Ik vind het vooral zonde.
Weet niet of ie 'te duur' is. Las net op VI.nl dat ie weg mocht/moest, dus het zal ook weer geen hele dure speler zijn.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij wordt hier in dit topic wel onderschat denk ik, maar die gast is veel te duur om hem als handige back up te gebruiken. Ik vind het vooral zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |