quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben je nu naast achterlijk ook al scheel?
Lekker ouwe reus. Waar?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:19 schreef fetX het volgende:
Ik ga halverwege februari naar Spanje.
Ter info.
Zolderkamerautisten maken zich wel vaker druk om nummertjes.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:26 schreef fetX het volgende:
ZKA wordt helemaal afgemaakt op twitter. Schitterend.
Lekker druk maken om wat transfersbedragen op een website.
Lekker man. Ben zelf net geland in Madrid. Daar zijn zelfs de nachtclubs nog open volgens mijquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker standaard naar Barcelona. Ik ben daar nog niet geweest dus dat gaan we maar eens doen
Geniet ervan maatquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Ben zelf net geland in Madrid. Daar zijn zelfs de nachtclubs nog open volgens mij
madridgodquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Ben zelf net geland in Madrid. Daar zijn zelfs de nachtclubs nog open volgens mij
Hier in Berlijn ook!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het dus gewoon die gozer van Fortunaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:58 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Bazoer wil mokertjeveel pieken zien.
Die komt dus niet. Mooi.
Diemers?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het dus gewoon die gozer van Fortuna
Feyenoordgod
Bazoer staat nu eenmaal niet bekend als iemand die vanuit liefde voor het spelletje genoegen neemt met een gemiddeld salaris. Reken er maar op dat hij direct bij de grootverdieners binnen Feyenoord wil horen en dat is hij gewoon niet waard.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat bedoelt ZKA in hemelsnaam met "financile strop"?
Als je 4,5 miljoen kunt bieden voor the Ferryman dan zou Bazoer waarschijnlijk ook wel haalbaar moeten kunnen zijn volgens mij.
Tenzij de salariseisen van Bazoer buitensporig hoog zijn natuurlijk.
Gaat om salaris, niet om het transferbedrag volgens mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat bedoelt ZKA in hemelsnaam met "financile strop"?
Als je 4,5 miljoen kunt bieden voor the Ferryman dan zou Bazoer waarschijnlijk ook wel haalbaar moeten kunnen zijn volgens mij.
Tenzij de salariseisen van Bazoer buitensporig hoog zijn natuurlijk.
Hendrix die een groot aandeel had in de 3 titels die hij met PSV wist te veroveren? en altijd een van de betere was in de topwedstrijden ( zeker tegen ajax) ? nooit klaagden wanneer ie moest banken..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bazoer staat nu eenmaal niet bekend als iemand die vanuit liefde voor het spelletje genoegen neemt met een gemiddeld salaris. Reken er maar op dat hij direct bij de grootverdieners binnen Feyenoord wil horen en dat is hij gewoon niet waard.
Ik vind het ook helemaal geen voetballer voor Feyenoord eigenlijk. Althans niet het type voetballer waar het Legioen voor op de banken gaat doorgaans. Als ie een keertje op de bank heeft gezeten en hij scoort de week daarna dan gaat het vingertje al weer naar zijn lippen. Vreselijke gozer en ik hoop ook echt dat hij niet terug naar PSV komt.
In de jeugd was het echt een pareltje en zijn overstap destijds naar Ajax snapte ik ook wel omdat PSV de voorkeur gaf aan Hendrixmaar daarna is hij echt totaal ontspoord.
Kan deze discussie zich verplaatsen naar het downietopic? Bedanktquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix die een groot aandeel had in de 3 titels die hij met PSV wist te veroveren? en altijd een van de betere was in de topwedstrijden ( zeker tegen ajax) ? nooit klaagden wanneer ie moest banken..
Hendrix > bazoer
Het is niet eens een discussie, @PSVCL doet een statement waar niemand op gaat reageren omdat het te dom is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan deze discussie zich verplaatsen naar het downietopic? Bedankt
Maher.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het dus gewoon die gozer van Fortuna
Feyenoordgod
Het Feyenoord topic dus?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan deze discussie zich verplaatsen naar het downietopic? Bedankt
Dan ga je er ten opzichte van Diemers alsnog wel flink op vooruit, maar daar word ik ook niet echt enthousiast van.quote:
Maher kon 2-3 jaar geleden toch ook al komen? Volgens mij is hij niet heel veel verder gegroeid sindsdien.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan ga je er ten opzichte van Diemers alsnog wel flink op vooruit, maar daar word ik ook niet echt enthousiast van.
Hij staat qua stats die belangrijk zijn voor zijn positie vrijwel in alle lijstjes bovenaan dit seizoen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:14 schreef leeroy het volgende:
[..]
Maher kon 2-3 jaar geleden toch ook al komen? Volgens mij is hij niet heel veel verder gegroeid sindsdien.
Klopt, maar toen koos hij voor Utrecht. Want die gingen de top 3 aanvallen. Of zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:14 schreef leeroy het volgende:
[..]
Maher kon 2-3 jaar geleden toch ook al komen? Volgens mij is hij niet heel veel verder gegroeid sindsdien.
Die draait het seizoen van zijn leven, heeft echt grote stappen gezet en zou in deze vorm absoluut van meerwaarde zijn voor dit Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:14 schreef leeroy het volgende:
[..]
Alsof die Rutger weet wat er op het lijstje van Ajax staat en waarom ze Slot wel/niet zouden willen hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Slotgod.
Ik begrijp verder niet zoveel wat zijn vertrek bij AZ met een eventuele toekomst bij Ajax te maken zou hebben maar boeiend, belangrijker is die optie, erg leuk.
Ja daarom negeer ik dat stukje gewoon en reageer ik alleen op die optie.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof die Rutger weet wat er op het lijstje van Ajax staat en waarom ze Slot wel/niet zouden willen hebben.
Feyenoord zou wel gek zijn om die optie niet te lichten en Slot moet gewoon lekker bij Feyenoord blijven, erg interessant project.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja daarom negeer ik dat stukje gewoon en reageer ik alleen op die optie.
Eens, lijkt me ook geen type die nu alweer zou vertrekken omdat er een club komt die wat meer mogelijkheden heeft. Over een jaar (of twee) ligt dat natuurlijk weer helemaal anders.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord zou wel gek zijn om die optie niet te lichten en Slot moet gewoon lekker bij Feyenoord blijven, erg interessant project.
Speelde wel gewoon in de O23.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:32 schreef Maastoren het volgende:
Lewis Baker schijnt weer een optie te zijn. Speelde zijn laatste wedstrijd in oktober.
Dat van het snel vertrekken kleeft nu een beetje aan hem, maar hij ging gewoon in gesprek over een betere baan n aflopen van zijn contract.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, lijkt me ook geen type die nu alweer zou vertrekken omdat er een club komt die wat meer mogelijkheden heeft. Over een jaar (of twee) ligt dat natuurlijk weer helemaal anders.
Laatste zou je wel denken, maar week ik niet, volgens mij is hij wel van de 'projectjes', zoals AZ een 'project' was en nu Feyenoord. Bij Ajax instappen na Ten Hag is ook niet ideaal natuurljk, minder kans om je eigen visie in een hele club te pompen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat van het snel vertrekken kleeft nu een beetje aan hem, maar hij ging gewoon in gesprek over een betere baan n aflopen van zijn contract.
Ik denk niet dat hij nu naar Ajax kan/wil. Maar als hij mocht kiezen had hij denk ik liever deze zomer bij Ajax ingestapt dan bij Feyenoord.
Dat zag ik @Caland ook al opperen maar ik zie Bazoer niet zo snel in een viermansdefensie en Schmidt niet zo snel zijn formatie omgooien.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:42 schreef Scrummie het volgende:
Overigens ligt Ramalho er enkele maanden uit bij PSV lees ik net. dus die zullen wel die 2 miljoen gaan lappen voor Bazoer.
Ah zo had ik er niet naar gekeken, zou kunnen idd. De link was nogal makkelijk in elk geval.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zag ik @:caland ook al opperen maar ik zie Bazoer niet zo snel in een viermansdefensie en Schmidt niet zo snel zijn formatie omgooien.
Dat geldt voor elke trainer in Nederland denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat van het snel vertrekken kleeft nu een beetje aan hem, maar hij ging gewoon in gesprek over een betere baan n aflopen van zijn contract.
Ik denk niet dat hij nu naar Ajax kan/wil. Maar als hij mocht kiezen had hij denk ik liever deze zomer bij Ajax ingestapt dan bij Feyenoord.
Dat is ook precies waarom ik dat opperde eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zag ik @:caland ook al opperen maar ik zie Bazoer niet zo snel in een viermansdefensie
Hij speelt meer als een 8 nu toch? Dacht dat hij een 10 was eerst en geloof je gelijk dat hij stappen heeft gezet. Maar zou liever Timber zien dan Maherquote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die draait het seizoen van zijn leven, heeft echt grote stappen gezet en zou in deze vorm absoluut van meerwaarde zijn voor dit Feyenoord.
Hij was bij AZ al een speler met een hele hoge piek, maar presteerde veel te vaak niet. Dit jaar is het eerste seizoen dat hij constant op een hoog niveau presteert.
Ja, hij speelt nu controlerend en dat doet hij bizar goed. Is ook wel sterker geworden. Of dat genoeg is voor Feyenoord is de vraag. Het lijkt geen jongen die heel goed met druk om gaat, al kon hij bij PSV soms juist in de topwedstrijden wat extra's.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hij speelt meer als een 8 nu toch? Dacht dat hij een 10 was eerst en geloof je gelijk dat hij stappen heeft gezet. Maar zou liever Timber zien dan Maher
Ik ook. Of Zerrouki, maar die zal ook wel een stuk duurder zijn, misschien wel duurder dan Veerman.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hij speelt meer als een 8 nu toch? Dacht dat hij een 10 was eerst en geloof je gelijk dat hij stappen heeft gezet. Maar zou liever Timber zien dan Maher
Timber wilden ze erg graag behouden maar die wilde zelf niet bijtekenen omdat hij weinig zicht op speeltijd had, jammer wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, hij speelt nu controlerend en dat doet hij bizar goed. Is ook wel sterker geworden. Of dat genoeg is voor Feyenoord is de vraag. Het lijkt geen jongen die heel goed met druk om gaat, al kon hij bij PSV soms juist in de topwedstrijden wat extra's.
Timber hebben ze bij Ajax te makkelijk laten gaan. Die jongen heeft echt veel potentie, maar zal ook wel duurder zijn dan Maher lijkt me.
Doremifasol weer een kutstukje volquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Timber wilden ze erg graag behouden maar die wilde zelf niet bijtekenen omdat hij weinig zicht op speeltijd had, jammer wel.
[ twitter ]
@:caland
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazili met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Veerman vorige week een contract bij PSV tekende. In eerste instantie heeft dat niks te maken met Feyenoord, behalve als de club daarmee een andere middenvelder willen kopen. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat de Rotterdammers binnen nu en een paar weken een bod gaan doen op Vitesse-middenvelder Riechedly Bazoer.quote:
Het blijft bizar dat dit ooit echt in een stuk op VI heeft gestaanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazili met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Veerman vorige week een contract bij PSV tekende. In eerste instantie heeft dat niks te maken met Feyenoord, behalve als de club daarmee een andere middenvelder willen kopen. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat de Rotterdammers binnen nu en een paar weken een bod gaan doen op Vitesse-middenvelder Riechedly Bazoer.
Is waarschijnlijk binnen een maand weer geblesseerd.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Conteh scoort binnen een minuut na zijn eerste invalbeurt!
Ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben toch wel voorstander van de komst van Bazoer.
Ik niet, ik vind hem een onruststoker en het niet waard om daar zo diep voor in de buidel te tastenquote:
Arne heeft hem zo in de achterzak johquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind hem een onruststoker en het niet waard om daar zo diep voor in de buidel te tasten
er wordt gesproken over een prijs van 2 miljoen euro toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind hem een onruststoker en het niet waard om daar zo diep voor in de buidel te tasten
Voor Feyenoord-begrippen wel. Vraag me af of ze zo'n bedrag op dit moment uberhaupt op tafel kunnen leggen zonder gare constructies of investeerders. Denk het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er wordt gesproken over een prijs van 2 miljoen euro toch?
dat is niet diep in de buidel tasten
Het gaat geloof ik vooral om zijn salariseisen die voor Feyenoord buitensporig zouden zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
AursGodquote:Fredrik Aursnes: ‘Verwacht niet dat de Kuip straks vol zit met mensen met nummer 17 op de rug’
Spectaculair is hij binnen noch buiten het veld, maar Fredrik Aursnes heeft wel razendsnel zijn stempel gedrukt op het nieuwe Feyenoord. ,,De mensen hier kenden mij vast niet, ik verwacht van niemand dat ze de Noorse competitie volgen.’’
Al snel na de komst van Fredrik Aursnes naar Feyenoord zei Arne Slot dat de 26-jarige Noorse aanwinst te goed was voor de reservebank in de Kuip. Voor de goede orde: dat zei de trainer toen de Scandinavir daar nog wel zat. Slot stelde ook dat Aursnes een type speler is dat niet altijd bij het grote publiek zal opvallen. ,,Verwacht niet dat de Kuip straks vol zit met mensen met een Feyenoord-shirt met Aursnes op de rug.’’
De speler zelf knikt als hij het verhaal nu terughoort. ,,Mensen kiezen bij de aanschaf van shirts vaak voor aanvallers, spelers die spectaculaire dribbels laten zien. Linssen, Sinisterra, dat soort spelers’’, zegt Aursnes. ,,Dus nee, ik verwacht van de aanhang van Feyenoord niet dat ze straks allemaal met nummer 17 op hun rug lopen. Ik zag trouwens wel al een Noorse vlag in de Kuip hangen. Het begin is er, haha.’’
Taakbewuste schakels
Maar in en rond de Kuip zien ze natuurlijk ook wel dat bescheiden spelers als Gernot Trauner, Marcus Pedersen en Aursnes toch echt voor een ander Feyenoord hebben gezorgd. Een elftal dat stabieler oogt dan voorheen, met dank aan de taakbewuste schakels uit Noorwegen en Oostenrijk. Geen spelers die zichzelf op de borst slaan, maar wel altijd het teambelang voor ogen hebben. ,,Toen ik net bij Feyenoord was, zag ik vanaf de bank dat er echt een goed team stond’’, zegt Aursnes. ,,Ik realiseerde me dat ik niet zomaar meteen een basisplaats zou hebben. Toch ben ik in het elftal gekomen. Ik had een voordeel. Molde, de club waar ik speelde voor Feyenoord, speelt op dezelfde manier als wij nu. Druk zetten, afjagen, veel doelpunten maken. Het voelde vertrouwd.’’
Wat ook hielp was dat Aursnes geen zomervakantie vierde, maar al vijftien officile wedstrijden in de benen had toen hij naar de Kuip kwam. De speler was topfit en sloot op fysiek vlak dus moeiteloos aan. ,,Of de winterstop dan welkom was? Een korte rustperiode is lekker, maar het was niet noodzakelijk. Ik ben even teruggegaan naar Noorwegen.’’
De herstart verloopt anders dan Slot op de tekentafel had uitgedacht. Geen trainingskamp in de Spaanse oorden Jrez en Marbella, geen krachtmeting met Club Brugge. Aursnes: ,,Jammer, een week bij elkaar zijn en trainen onder de zon is altijd goed. Maar we zullen straks tegen Vitesse net zo fit zijn, dit mag geen verschil maken. Het zijn gewoon vreemde tijden. Dat Vitesse en Ajax eerder terug zijn gekeerd van hun trainingskampen, wist ik niet eens. Ik weet ook het wedstrijdschema van Ajax in januari niet, ik kijk echt alleen naar Feyenoord.’’
Conference League
Dat zijn ploeg op 10 maart in de knock-outfase van de Conference League aantreedt, geeft de hele club energie, vertelt Aursnes. En hij kan het weten. ,,Met Molde overleefden we vorig seizoen een Europese poule met Arsenal, Rapid Wien en Dundalk. We schakelden vervolgens in de knock-outfase Hoffenheim uit en sneuvelden in de achtste finales tegen Granada. Blijven meedoen in Europa geeft energie, dat is zeker. Met Molde speelden we door de strenge coronaregels helaas niet meer thuis tegen Hoffenheim en Granada, maar in Spanje en Hongarije. Dat was jammer. De achterban is wel het grote verschil tussen Molde en Feyenoord. Deze club leeft zo enorm.’’
In Rotterdam weten ze dat Aursnes ook op scoutingslijstjes van kleinere clubs in de eredivisie stond. Die hoopten dat de technisch directeuren in de top over hem heen zou kijken. ,,Dat wist ik zelf niet, dat ik ook werd gevolgd door andere clubs in de eredivisie’’, zegt Aursnes. ,,Ik wilde na vijf jaar bij Molde graag naar het buitenland. Ik sprak alleen met Werder Bremen, maar daarna verloor die club negen keer op een rij en degradeerde uiteindelijk.
,,Feyenoord sprak mij meteen aan. Mensen kenden mij hier vast niet, ik verwacht van niemand hier dat ze de Noorse competitie op de voet volgen, al is die in mijn ogen wel een beetje onderschat. Ik belde Jonas Svensson en Fredrik Midtsj en vroeg hoe zij bij AZ onder Slot hadden gewerkt. Ze gaven heel hoog over hem op. Datzelfde beeld schetste Marcus Pedersen, die al een paar weken in Rotterdam zat. Dat Slot de trainer is was een grote factor in mijn besluit om te tekenen. En we hebben een goed elftal. Het schijnt dat we aanvallender voetballen dan de club gewend was, maar dat heb ik alleen maar van horen zeggen.’’
En het moet nog aanvallender, lijkt Slot te denken. Dat Heerenvener Joey Veerman niet naar de Kuip maar naar PSV ging, is een tegenvaller. ,,Ik lees geen Nederlandse kranten’’, bekent Aursnes. ,,Het is mij ontgaan. De club heeft vast een plan en als daar een extra middenvelder bij hoort, dan is dat prima. Zelf sta ik op vier gele kaarten, de volgende betekent een schorsing. En Guus Til is geschorst in de eerstvolgende wedstrijd in de Conference League. Je hebt een brede selectie nodig.
,,Of de mensen er goed aan doen om nu al te kijken naar hotels en vluchten naar Tirana waar de finale van de Conference League wordt gespeeld. Nou, de weg naar een finale is nog heel erg lang. Maar waarom zouden ze niet mogen dromen? Molde kwam tot de achtste finales, misschien dat Feyenoord verder kan komen. Al weten we op dit moment onze volgende tegenstander nog niet eens en bekijken we het zelf echt van wedstrijd tot wedstrijd. We hebben er wel de spelers voor om met elke tegenstander de strijd aan te gaan.’’
Eens.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
AursGod
Toch wel de eredivisie-aankoop van dit seizoen denk ik.
Boh, die is zo goed h. En dat voor 5 tonquote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
AursGod
Voor dit soort spelers wel plus dat het zo is dat spelers die we van Vitesse halen bijna standaard mislukkenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik zou hem vooral niet de grootverdiener van de selectie maken, dat is al helemaal vragen om gezeik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:34 schreef fetX het volgende:
Ik zou andere opties niet zo snel weten, maar Bazoer hoeft van mij ook niet zo. Niet zozeer vanwege zijn voetballende kwaliteiten, maar vooral dat mentale. Gaat er denk ik ook wel moeite mee hebben dat hij dan met grote regelmaat op de bank zit.
We hebben wel eens mindere spelers uit de koopjesbak gehaald ja.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
AursGod
Zeker. Los van het feit dat hij dat ook niet waard is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou hem vooral niet de grootverdiener van de selectie maken, dat is al helemaal vragen om gezeik.
Dat is Berghuis.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:05 schreef Caland het volgende:
[..]
AursGod
Dat is echt wel goed gescout maar we weten snel genoeg of deze voltreffers geluk waren of dat Arnesen echt kijk heeft op koopjes, zo'n Bazoer vind ik daar overigens helemaal niet in passen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben wel eens mindere spelers uit de koopjesbak gehaald ja.
Ik weet niet of ik hem een betere aankoop vind dan Trauner maar veel scheelt het toch niet. Wat een heerlijke speler zeg. Lijkt een beetje op Ahmadi zelfs.
Weet niet hoe het salarishuis nu in elkaar zit.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou hem vooral niet de grootverdiener van de selectie maken, dat is al helemaal vragen om gezeik.
Arnesen heeft er wat dat betreft denk ik niet enorme kijk op. Er is ook al een hoop geld aan rotzooi verdampt (Bozenik, Antonucci en Teixeira met name). Hij heeft wel een goed netwerk en een uitstekende visie maar is denk ik erg afhankelijk van de scouting. Gelukkig zijn die allemaal vervangen en dat merkte je deze zomer wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is echt wel goed gescout maar we weten snel genoeg of deze voltreffers geluk waren of dat Arnesen echt kijk heeft op koopjes, zo'n Bazoer vind ik daar overigens helemaal niet in passen.
Dit heeft letterlijk elke technisch directeur.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arnesen heeft er wat dat betreft denk ik niet enorme kijk op. Er is ook al een hoop geld aan rotzooi verdampt (Bozenik, Antonucci en Teixeira met name). Hij heeft wel een goed netwerk en een uitstekende visie maar is denk ik erg afhankelijk van de scouting. Gelukkig zijn die allemaal vervangen en dat merkte je deze zomer wel.
Met de selectie ben ik enorm tevreden, qua aankopen mss wel de beste transferzomer ooit ook al is het vroeg om te oordelen. Trauner, Aursnes en Pedersen zijn geweldig, Til is een prima huur, Dessers was een paniekaankoop maar doet het heel goed, en Nelson is een behoorlijke reserve. Alleen Jahanbakhsh en Marciano vallen tegen maar waren op papier geen gekke aankopen (Alireza leek zelfs een topdeal). Echt een dikke negen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dit heeft letterlijk elke technisch directeur.
Hij heeft toch gewoon een prima selectie neergezet nu? Zelfs in elke linie een degelijke wissel als iedereen fit is.
Kunnen we uit de opstelling al opmaken welke spelers er #corred zijn?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:07 schreef fetX het volgende:
3-1 winst tegen PEC
2x Kokcu
1x Ladan (wie?)
Tyrell Malacia, Alireza Jahanbakhsh, Marcus Holmgren Pedersen, Bryan Linssen, Lutsharel Geertruida en Orkun Kokc zijn spelers van de basiself die in ieder geval wat speelminuten kregen. Verder (nog) niks bekend over de opstelling.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kunnen we uit de opstelling al opmaken welke spelers er #corred zijn?
Bin?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:07 schreef fetX het volgende:
3-1 winst tegen PEC
2x Kokcu
1x Ladan (wie?)
eens klaasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef klaasweetalles het volgende:
Bazoer is gewoon een topspeler,
8 klasse beter dan toornstra
Hij kan 1`van de belangrijkste spelers voor de komende jaren worden als hij komt.
Ik ben tegen racismequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens klaas
als hij in het salarishuis past moeten ze ook gewoon die 2 miljoen lappen
gaan met die banaan
Kkc motmquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:07 schreef fetX het volgende:
3-1 winst tegen PEC
2x Kokcu
1x Ladan (wie?)
Die meme kan weleens werkelijkheid gaan worden. Ach, zolang hij maar niet naar Turkije vertrekt of zo. Dat zou toch zonde zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kkc motm
https://www.ad.nl/nederla(...)feyenoord~acbd004c7/
Arsenal kom er maar in @:Gurneyisbestoke
Als ze daar een paar miljoen meer betalen voor hem dan mag hij van mij daar prima heen hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Die meme kan weleens werkelijkheid gaan worden. Ach, zolang hij maar niet naar Turkije vertrekt of zo. Dat zou toch zonde zijn.
Bedoelde ook meer voor hem. Het maakt mij in principe ook geen zak uit zolang we maar de hoofdprijs krijgen. Het wordt tijd dat wij ook (enigszins realistisch) hoog in de boom gaan zitten voor dat soort spelers.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Als ze daar een paar miljoen meer betalen voor hem dan mag hij van mij daar prima heen hoor.
Was me niet eens opgevallen.quote:
Turkse clubs betalen per definitie niet de hoofdprijs, dan zou het sowieso tegenvallen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedoelde ook meer voor hem. Het maakt mij in principe ook geen zak uit zolang we maar de hoofdprijs krijgen. Het wordt tijd dat wij ook (enigszins realistisch) hoog in de boom gaan zitten voor dat soort spelers.
Ach ze zijn allebei kutquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:44 schreef fetX het volgende:
Als je het eens bent met Klaas moet je je toch enigszins zorgen gaan maken.
ZKA is zo iemand die je dolgraag keihard op zijn bek ziet gaan maar ja, voor de nieuwtjes hou je hem wel graag.quote:Op maandag 10 januari 2022 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautistje komt momenteel niet verder dan het retweeten van wat andere transferaccountjes. Zou wel grappig zijn als hij vlak voor de lancering van zijn 1908.nl geen bronnetjes meer heeft.
Het is altijd wel geinig om al vroeg een gerucht te horen. Aan de andere kant vraag ik me wel eens af of hij daarmee ook de onderhandelingen moelijker maakt.quote:Op maandag 10 januari 2022 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ZKA is zo iemand die je dolgraag keihard op zijn bek ziet gaan maar ja, voor de nieuwtjes hou je hem wel graag.
quote:Op maandag 10 januari 2022 12:26 schreef Scrummie het volgende:
Zolderkamerautistje komt momenteel niet verder dan het retweeten van wat andere transferaccountjes. Zou wel grappig zijn als hij vlak voor de lancering van zijn 1908.nl geen bronnetjes meer heeft.
quote:Op maandag 10 januari 2022 13:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ZKA is zo iemand die je dolgraag keihard op zijn bek ziet gaan maar ja, voor de nieuwtjes hou je hem wel graag.
Dat laatste is niet de fout van een journalist of media accountje natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2022 14:17 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Het is altijd wel geinig om al vroeg een gerucht te horen. Aan de andere kant vraag ik me wel eens af of hij daarmee ook de onderhandelingen moelijker maakt.
Op zich vind ik het wel grappig dat precies jij als enige voor ZKA in de bres springtquote:
je lult hier hele topics vol over de tweetjes van die gozerquote:Op maandag 10 januari 2022 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel grappig dat precies jij als enige voor ZKA in de bres springt
Valt wel op ja.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je lult hier hele topics vol over de tweetjes van die gozer
Ik geef ook vaak genoeg aan dat hij prima info geeft maar dat zijn arrogante houding/gedrag mij niet aan staan makker, net als het grootste deel van de mensen hier.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je lult hier hele topics vol over de tweetjes van die gozer
Dat vind ik nou ook helemaal, alleen is het jammer dat het zo’n onuitstaanbare gozer isquote:Op maandag 10 januari 2022 15:03 schreef aTypisch het volgende:
ik vind het wel leuk dat hij wat probeert, zou mooi zijn als hij steevast wat nieuws kan regelen/delen
wat meer ongefilterd dan al die gasten die beroepsmatig journalist zijn
van sites als FR12 hoef je dat ook niet te verwachten
krabby en andere feyenoord watchers brengen ook niks bijzonders,
maar je kunt ook er op hopen dat het implodeert
kunnen we weer alleen maar af gaan op het AD, de Telegraaf en VI voor het nieuws
quote:Op maandag 10 januari 2022 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook helemaal, alleen is het jammer dat het zo’n onuitstaanbare gozer is
nee, het ging om het hopen op het falen of in elkaar stortenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:12 schreef Scrummie het volgende:
De constatering dat zolderkamerautist niet zoveel eigen nieuws heeft de laatste paar dagen maakt wat los in dit topic merk ik.
Niemand is perfect.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, het ging om het hopen op het falen of in elkaar storten
dat is nogal treurig, vind ik dan
Ja, goed nieuws inderdaad. Rest van de afwezigen waren ook weer klaar voor zaterdag begreep ik.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is correct
behalve Traunergod
die is weer inzetbaar lees ik!
Zoals ik al impliceerde begrijp ik het prima dat jij geen begrip kan opbrengen dat mensen zich storen aan zijn stoerdoenerij, anders zou jij je hier wel normaal gedragenquote:Op maandag 10 januari 2022 15:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]wat maakt dat uit?
je hoeft niet met hem naar de kroeg (lol), gewoon alleen zijn nieuws volgen
Niet die.quote:
Dus Slotgod heeft Corona?quote:
Stukje jijbakken van de man die zelf FeyenoordTM constant zolderkamerautist noemt.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals ik al impliceerde begrijp ik het prima dat jij geen begrip kan opbrengen dat mensen zich storen aan zijn stoerdoenerij, anders zou jij je hier wel normaal gedragen
Afgehandeld.
heb er alleen totaal geen zin inquote:Op maandag 10 januari 2022 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, goed nieuws inderdaad. Rest van de afwezigen waren ook weer klaar voor zaterdag begreep ik.
Ja, leuke poging, hou nu maar weer op.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Stukje jijbakken van de man die zelf FeyenoordTM constant zolderkamerautist noemt.
Met je stoerdoenerij
Ik nog een beetje half. De mannen van Slot in actie zien is altijd goed, maar man wat wil ik graag weer in het stadion zitten.quote:
kom zelf ook eens van je high horse afquote:Op maandag 10 januari 2022 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, leuke poging, hou nu maar weer op.
als bazoer komt wordt daar pas officieel een klap op gegeven na de wedstrijd tegen vitesse denk ikquote:
Dat lijkt mij ook.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als bazoer komt wordt daar pas officieel een klap op gegeven na de wedstrijd tegen vitesse denk ik
Ik zou hiervoor geld doneren op de IBAN van RTV Rijnmond. Serieus.quote:Op maandag 10 januari 2022 15:16 schreef Elan het volgende:
Eigenlijk zouden die gasten een eigen tv programma verdienen op Rijnmond. In plaats van het immer amateuristische en afgezaagde FC Rijnmond.
het werkt nu toch ook prima?quote:Op maandag 10 januari 2022 16:42 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zou hiervoor geld doneren op de IBAN van RTV Rijnmond. Serieus.
Tieft DVM gewoon neer in dat studio'tje op de Schiehaven.
Naja dat heb ik ook met FC Rijnmond in de huidige format.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het werkt nu toch ook prima?
op zo'n podcast kun je makkelijker zeggen wat je wil dan op tv
Hopelijk alleen op bezoek. Moet je toch niet aan denken.quote:Op maandag 10 januari 2022 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja duurt lang.
Tonny is in Rotterdam
Kan niet wachten op de opvolger van het Viersporenbeleidquote:Op maandag 10 januari 2022 16:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Wanneer is de nieuwjaars receptie?
Misschien dat ze dan wat annoucen
wat ...8 sporenbeleid?quote:Op maandag 10 januari 2022 18:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de opvolger van het Viersporenbeleid
Ga je er nog op vooruit ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:12 schreef aTypisch het volgende:
lees wat geruchten over senesi
als die voor een smak geld zou vertrekken gaan we nog wel een leuke transferperiode tegemoet
en waarschijnlijk een mindere tweede seizoenshelft
moet je wel een goeie video editor hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:25 schreef fetX het volgende:
Senesi lekker aanbieden bij Newcastle voor 20 miljoen. Geld zat daar.
Trauner - Geert ga je niet zoveel op achteruit (met Senesi in deze vorm) en een back-up kan dan prima gehaald worden.
Alleen beelden van vorig seizoen pakken (lol)quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet je wel een goeie video editor hebben
ZKA is nog steeds ziedend.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:30 schreef Caland het volgende:
Zelfs die oliesjeiks zullen op transfermarkt kijken. Waarde aanzienlijk gekelderd.
Die twee wereldgoals 100x in de herhalingquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet je wel een goeie video editor hebben
20m zou prima zijn, jammer dat ie nooit is doorgegroeid naar het topniveau wat we 2 jaar geleden dachten.quote:
Blijft gewoon een hele degelijke verdediger. Daar doet een wat mindere periode niet zoveel aan af. Heeft vaak genoeg laten zien kwaliteit te hebben, maar de echte topper is er inderdaad niet uitgekomen. Op zich niet erg. Vijftien miljoen moet je hier toch echt wel voor kunnen vangen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
20m zou prima zijn, jammer dat ie nooit is doorgegroeid naar het topniveau wat we 2 jaar geleden dachten.
Naja, het is wel een insider.quote:
Bron blijft die Peter O'Rourke. Die heeft zelf weleens artikelen voor dat FI geschreven.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, het is wel een insider.
Maar goed, je weet maar nooit. Uiteindelijk werd de transfer van Jrgensen ook voorspeld door ene Piemeltje.
Ergens tussen de 10 en 15 zou je al kunnen doen. Kan je daar een bult stevige kerels en wat middenvelders van halen die het gras opvreten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijft gewoon een hele degelijke verdediger. Daar doet een wat mindere periode niet zoveel aan af. Heeft vaak genoeg laten zien kwaliteit te hebben, maar de echte topper is er inderdaad niet uitgekomen. Op zich niet erg. Vijftien miljoen moet je hier toch echt wel voor kunnen vangen.
Dat wordt in de zomer een stuk minder natuurlijk, dus zou er alles aan doen hem nu te verkopen. Kunnen wij ook eindelijk eens doorpakken. Er moet ook nog echt wel wat bij.
Als je dat ophaalt kan het scoutinglijstje van Bjarne Hansen weer geplunderd wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijft gewoon een hele degelijke verdediger. Daar doet een wat mindere periode niet zoveel aan af. Heeft vaak genoeg laten zien kwaliteit te hebben, maar de echte topper is er inderdaad niet uitgekomen. Op zich niet erg. Vijftien miljoen moet je hier toch echt wel voor kunnen vangen.
Dat wordt in de zomer een stuk minder natuurlijk, dus zou er alles aan doen hem nu te verkopen. Kunnen wij ook eindelijk eens doorpakken. Er moet ook nog echt wel wat bij.
Weet niet. Moet je nog best wat van afdragen volgens mij (daar ging toen wat van rond toen de deal met Senesi rond kwam).quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens tussen de 10 en 15 zou je al kunnen doen. Kan je daar een bult stevige kerels en wat middenvelders van halen die het gras opvreten.
Dat viel uiteindelijk wel mee toch (10-20%)?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet niet. Moet je nog best wat van afdragen volgens mij (daar ging toen wat van rond toen de deal met Senesi rond kwam).
Maar oke, ze mogen best 6 Aursnesjes halen.
Oh, dat zou prima zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat viel uiteindelijk wel mee toch (10-20%)?
Mwah, zou voor 15 miljoen gaan. Klinkt als een prima deal. Kan Geert naar het centrum, een nieuwe CV (voorlopig) voor de bank halen en een middenvelder die het gras opvreet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens tussen de 10 en 15 zou je al kunnen doen. Kan je daar een bult stevige kerels en wat middenvelders van halen die het gras opvreten.
Zou vooral niet al te moeilijk doen als ik Feyenoord was.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, zou voor 15 miljoen gaan. Klinkt als een prima deal. Kan Geert naar het centrum, een nieuwe CV (voorlopig) voor de bank halen en een middenvelder die het gras opvreet.
Je hoopt gewoon zo dat er een keer een nieuwe standaard wordt gezet. We komen maar niet boven die 15m uit bij uitgaande transfers, terwijl PSV al meer dan 5x een speler voor meer dan 25 miljoen heeft verkocht. Maar goed, Senesi zal niet die nieuwe standaard gaan zetten, daar heb ik me al bij neergelegd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou vooral niet al te moeilijk doen als ik Feyenoord was.
Anderzijds is Senesi al met clubs in heel Europa in verband gebracht en daar is nooit wat van terecht gekomen dus eerst nog maar eens zien of ze daadwerkelijk concreet worden.
Jezus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:16 schreef Caland het volgende:
Ik zit dat podcastje te luisteren en blijkbaar luistert Arne Slot graag naar Blof
Ik ga deze wansmaak even laten bezinken van de nieuwe volksheld.
Hij schijnt dus ook friends te kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jezus.
What's next? Fervent bezoeker van het TROS Muziekfeest op 't Plein?
@ZKA en iedereen die meer wil weten over de beruchte website, interessant stukquote:De data van Transfermarkt worden steeds vaker gebracht als waarheid en feiten. Dat begon na de overname door Springer, toen andere takken van dat concern zoals Bild en Sport Bild de bedragen opvoerden in artikelen. Idioot, volgens andere media, aangezien de bedragen grotendeels nattevingerwerk zouden zijn, gebaseerd op informatie van bezoekers. Mooie klus om dat allemaal eens goed wetenschappelijk te onderzoeken, zou je zo zeggen. En dat is ook al gebeurd: de uitkomst was dat de schattingen een correlatie van 0,93 met de werkelijkheid hadden. Maar ook de oprichter zal de eerste zijn om te erkennen dat het geen geautoriseerde bedragen zijn.
De Eredivisie tikt qua spelerswaarde volgens de website het miljard aan. 397 miljoen daarvan staat in Amsterdam onder contract. De Europese prestaties van de Nederlandse clubs werken prijsverhogend. Tansyn: ‘We gaan uit van de marktwaarde en bij contracten nemen we niet de prestatiebonussen en dergelijke mee. Uiteindelijk probeer je met alles wat je weet tot een bedrag te komen. Profvoetbal is natuurlijk big business geworden, de evolutie van de markten is daarbij enorm van invloed, je werkt dus ook met economen. Vier keer per jaar zijn er algehele updates.’
Wat is jouw mening ook alweer over Friens?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij schijnt dus ook friends te kijken.
Mijn hart huilt.
in Amsterdam onder onder contract, bij de gemeente?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:27 schreef hhh38 het volgende:
De wondere wereld van de website Transfermarkt (VI Pro)
[..]
@:ZKA en iedereen die meer wil weten over de beruchte website, interessant stuk
Humor voor vrouwen en andere mensen die geen humor hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is jouw mening ook alweer over Friens?
30 miljoen vragen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Senesi altijd verkopen. Zeker als Nrwcastle interesse zou hebben.
Anders Jorgensen-vibes all over again.
Jammer dat je niet hapt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Humor voor vrouwen en andere mensen die geen humor hebben.
Wel apart als Diallo geen prioriteit was/is.quote:
1,5 max. Het is ook niet dat ze deze winter in de rij staan voor hem. Desnoods zou ik anders die 1,5 miljoen aan Bazoer geven en er voor zorgen dat die over een half jaar komt. Wel nu laten tekenen. Ik neem aan dat als Bazoer nu wilt die over een half jaar ook wel wil komen? Als die nu niet perse naar Feyenoord zou willen dan kan die net zo goed een half jaar wachten en dan de clubs uitkiezen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik snap opzich wel dat Vitesse hoog in de boom gaat zitten, helemaal met zo'n winterse transfer. Maar dat is dan wel meteen het teken om door te schakelen ja.
Als je daar het extra tekengeld vanaf haalt wat je in de zomer zou betalen valt het wel mee. Maar 3 miljoen is wel echt teveelquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind zelfs 1,5 miljoen al (te) veel voor een half jaartje Bazoer. Misschien moet je dat niet zo bekijken, maar kom op, een half jaar.
Is het niet dat je nu en een transfersom n tekengeld kwijt bent? Waarom zou Bazoer niet anders gewoon lekker 5 maandjes wachten?quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je daar het extra tekengeld vanaf haalt wat je in de zomer zou betalen valt het wel mee. Maar 3 miljoen is wel echt teveel
Spelers kunnen veel meer tekengeld vragen als ze transfervrij zijn. Ze laten hun zaakwaarnemer gewoon zoeken naar de club die het meeste biedt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is het niet dat je nu en een transfersom n tekengeld kwijt bent? Waarom zou Bazoer niet anders gewoon lekker 5 maandjes wachten?
Janken als dit gebeurtquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:19 schreef Caland het volgende:
Ik blijf erbij dat ze straks bij Mats Seuntjens uitkomen en misschien dat ze die Zweed erbij halen voor de vorm.
Aflopend contract toch? In de zomer maar gratis oppikken danquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik snap opzich wel dat Vitesse hoog in de boom gaat zitten, helemaal met zo'n winterse transfer. Maar dat is dan wel meteen het teken om door te schakelen ja.
Zolang wij niet verkopen, kan je er eigenlijk ook niks van verwachten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:56 schreef Pistolero het volgende:
Dit gaat wel een treurige transferwindow worden op deze manier.
Bijna 80 al. Maar hij ziet er al 20 jaar uit als dik in de 70 dus zo gek is dat nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Schattig.
Die Don Leo wordt wel erg oud. Gaat snel ook voor mijn gevoel.
Hij is slechts een jaartje ouder dan GKL die bijna op zijn zoon had kunnen zijn op die foto.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Schattig.
Die Don Leo wordt wel erg oud. Gaat snel ook voor mijn gevoel.
Zoals al een jaar of 10 dus.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
Volgens mij is dit zelfs nog een vrij oude foto. Ik zag hem laatst nog een keer en toen zag Don Leo er dit duurt niet heel lang meer oud uit.
Gelukkig staan er geen 2 Feyenoorders in de top 3 van de topscorerslijst van de Eredivise.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb een veel scorende spits nodig
en die zijn er niet
dus spelers halen is allemaal onzin
je kan het seizoen gewoon met deze selectie afmaken
bazoer is een aanwinst maar 3 miljoen betalen voor een half jaar contract is inderdaad grote bullshit
dan haalt niemand hem dan verdient vitesse er lekker 0 aan
Dat is scorebordjournalistiek makker. Gelukkig komt misschien Bozenik terugquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig staan er geen 2 Feyenoorders in de top 3 van de topscorerslijst van de Eredivise.
Leuk en aardig, maar dat hadden echt veel meer doelpunten mogen en moeten zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig staan er geen 2 Feyenoorders in de top 3 van de topscorerslijst van de Eredivise.
Het zegt mij helemaal nietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja lol. Beetje zoals de Engelse koninginquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
Volgens mij is dit zelfs nog een vrij oude foto. Ik zag hem laatst nog een keer en toen zag Don Leo er dit duurt niet heel lang meer oud uit.
Die niet te missen kansen mist die juist jaquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zegt mij helemaal niets
Linssen heeft in 18 wedstrijden pas in 7 wedstrijden gescoord
En dan zie ik voornamelijk intikkertjes en niet te missen kansen
En dan is hij 99 procent van de wedstrijden onzichtbaar en geen aanspeelpunt.
Dat is geen spits die goed genoeg is voor Feyenoord en als je echt om de prijzen wil meedoen
je heb statistieken maar dat zegt mij niet zoveel
je moet statistieken analyseren dan krijg je de ware feiten
Dat is het verschil tussen een genie en een olifant
Wie of welke spitsen zijn er beschikbaar voor Feyenoord? Benieuwd ook naar wie jij zou proberen aan te trekken als je op de stoel van Frankie zou zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb een veel scorende spits nodig
en die zijn er niet
dus spelers halen is allemaal onzin
je kan het seizoen gewoon met deze selectie afmaken
bazoer is een aanwinst maar 3 miljoen betalen voor een half jaar contract is inderdaad grote bullshit
dan haalt niemand hem dan verdient vitesse er lekker 0 aan
Mbappe is gratis op te halen na dit seizoen bij PSGquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:30 schreef leeroy het volgende:
[..]
Wie of welke spitsen zijn er beschikbaar voor Feyenoord? Benieuwd ook naar wie jij zou proberen aan te trekken als je op de stoel van Frankie zou zitten.
Nee klaas dit kan nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 04:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mbappe is gratis op te halen na dit seizoen bij PSG
Ik zeg gelijk doen!!
Ik denk dat Feyenoord uiteindelijk terecht zal komen bij spelers die het in het buitenland klaar zijn en die terug willen naar Nederland
Weghorst?
Dat zouden misschien goede pogingen zijn maar dat is ook afwachten.
Zou gaan. Mag ook 4 uur duren.quote:‘Een perfectionist die continu energie steekt in details’, zegt vriend en SC Cambuur-directeur Gerald van den Belt, die in dat kader ook refereert aan een supportersavond. De fans morren nogal eens als een buitenspeler de achterlijn haalt, maar vervolgens de bal terugtrekt in plaats van voor de pot gooit. ‘Liever via de hot zone in de as van het veld naar een hele kans toe voetballen dan een halve kans creren via een hoge voorzet’, vinden Slot en de andere stafleden. Maar het publiek begrijpt het niet en het geroezemoes zwelt aan als aanvallers afstevenen op de achterlijn. Van den Belt: ’Arne Slot wilde de volle steun van het thuispubliek, omdat dit de arbitrage kon benvloeden. Dus organiseerde hij een avond en gaf de supporters twee uur voetbalcollege, compleet met videobeelden. En kreeg applaus.’
Wat een treurig figuur is die Rutger. Echt iemand die altijd maar het laatste woord wil en moet hebben.quote:
Het mannetje kan net zo goed zelf getrolt worden natuurlijk.quote:
Zijn het niet gewoon de nieuwe social media foto’s oid?quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Iemand een idee waar dit over gaat?
Schijnt niet die Dermane te zijn volgens de comments. Ik lees Diallo en Kongolo maar ik herken ze niet.
Ja zou best kunnen, ik herkende 'm eerst niet maar nu je het zegt wel weer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn het niet gewoon de nieuwe social media foto’s oid?
Linksboven is toch gewoon Dessers
Ja.quote:Op donderdag 13 januari 2022 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Iemand een idee waar dit over gaat?
Schijnt niet die Dermane te zijn volgens de comments. Ik lees Diallo en Kongolo maar ik herken ze niet.
Massa is kassaquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We zijn een Nederlandse club dus we praten Nederlands.
Prima reclamefilmpje voor de promotie van Feyenoord in Amerika.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja precies, making memories. Op de bankquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:18 schreef Scrummie het volgende:
Liever een filmpje met #StadionsOpenNu
We mogen geen memories together maken van het OMT.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja precies, laat dat hippe geneuzel maar aan Duivendrecht over.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:13 schreef Haringkop het volgende:
Maar wat is nu precies het nut van dit filmpje?
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jawel hoor. Veilig thuis op de zolderkamer.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We mogen geen memories together maken van het OMT.
Zou dat einde tijdperk Bazoer zijn? Ik vraag me ook af waarom die Amerikaantjes een basisspeler (en international) zouden willen verhuren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:41 schreef Scrummie het volgende:
Oh, Cole Basset.
Even YouTube scouten.
Dat lijkt me wel dan, wat Bazoer betreft. In elk geval deze winter. En ja, dat vraag ik mij ook af. Misschien wil hij zelf heel graag en kent ie onze nieuwe directeur ofzoiets.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou dat einde tijdperk Bazoer zijn? Ik vraag me ook af waarom die Amerikaantjes een basisspeler (en international) zouden willen verhuren.
Ken hem verder alleen van naam.
Zou mooi zijn als het met een optie tot koop is dan, in de zomer zullen er ook wat meer centjes zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel dan, wat Bazoer betreft. In elk geval deze winter. En ja, dat vraag ik mij ook af. Misschien wil hij zelf heel graag en kent ie onze nieuwe directeur ofzoiets.
VIquote:Feyenoord is in de markt voor Cole Bassett, een twintigjarige middenvelder van Colorado Rapids. Er wordt gesproken over een huurdeal van anderhalf jaar, met koopoptie.
Bassett vierde vorig jaar zijn debuut in de Amerikaanse nationale ploeg, een beloning voor zijn goede vorm bij Colorado Rapids. In die interland tegen Bosni-Herzegovina nam het talent trouwens de enige goal voor zijn rekening.
De middenvelder, die ondanks zijn leeftijd al 72 keer in actie kwam in de Major League Soccer, stond afgelopen zomer nog in de nadrukkelijke belangstelling van Benfica.
In Amerikaanse media wordt Bassett vaak geprezen omdat hij alle kwaliteiten bezit die een box-to-box-middenvelder moet hebben.
Ja, afwachten maar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het met een optie tot koop is dan, in de zomer zullen er ook wat meer centjes zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een talentje als ik het zo wat lees, vind dit soort opties in ieder geval veel boeiender dan pakweg Vilhenna terughalen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, afwachten maar.
Heeft proefperiodes gehad in Duitsland (Freiburg) en bij Arsenal. Geen compleet onbekende in Europa dus. Een half jaar geleden zou ie naar Benfica gaan lees ik maar dat is dus niet doorgegaan.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]Zolderkamer gaat af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Zeker, eens. Met Vilhena weet je wel wat je krijgt maar zo'n onbekende is toch leuker, vooral als het een talent is/was. Maar goed maar even afwachten of het berhaupt wel doorgaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een talentje als ik het zo wat lees, vind dit soort opties in ieder geval veel boeiender dan pakweg Vilhenna terughalen.
Ja, ben ook benieuwd of dit iets wordt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, eens. Met Vilhena weet je wel wat je krijgt maar zo'n onbekende is toch leuker, vooral als het een talent is/was. Maar goed maar even afwachten of het berhaupt wel doorgaat.
[ twitter ]Deadline is 2 februariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal me niets verbazen als rond het eind van die datum vitesse toch een toontje lager gaat zingen
ik denk dat die amerikaan gewoon een afleidingmanoeuvre is
die amerikaan haal je denk ik niet voor onder de 5 miljoen en waarom zouden ze die willen verhuren als het zo een groot talent is...
klinkt allemaal heel onlogische voor weinig geld"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
effe wachten nog hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ twitter ]Is ZKA een debiel? CAN CONFIRM. 🥇🥇🥇SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Zekers, maar de sluiting duurt nog wel even. Waarschijnlijk zal Vitesse nog even afwachten of er misschien andere clubs komen die wel meer willen geven dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:11 schreef Scrummie het volgende:
En blij wel dat Bazoer niet doorgaat. Al ging ik wel steeds meer richting 'goeie voetballer, kans geven', maar als Vitesse niet mee wil werken voor max 1,5 miljoen moet je het gewoon niet doen.
Vitesse hoeft niet te verkopen met die eigenaar en doet nog op drie fronten mee, wellicht hebben ze Bazoer gewoon al afgeschreven qua bedrag. Is natuurlijk wel (verreweg) hun beste speler. Bij Tannane hebben ze ook de poot stijf gehouden en uiteindelijk zijn contract ontbonden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
Blijft altijd een beetje blufpoker, maar kan met niet voorstellen dat Vitesse niet van hem af wil deze maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |