Oh, dat zou prima zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat viel uiteindelijk wel mee toch (10-20%)?
Mwah, zou voor 15 miljoen gaan. Klinkt als een prima deal. Kan Geert naar het centrum, een nieuwe CV (voorlopig) voor de bank halen en een middenvelder die het gras opvreet.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ergens tussen de 10 en 15 zou je al kunnen doen. Kan je daar een bult stevige kerels en wat middenvelders van halen die het gras opvreten.
Zou vooral niet al te moeilijk doen als ik Feyenoord was.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, zou voor 15 miljoen gaan. Klinkt als een prima deal. Kan Geert naar het centrum, een nieuwe CV (voorlopig) voor de bank halen en een middenvelder die het gras opvreet.
Je hoopt gewoon zo dat er een keer een nieuwe standaard wordt gezet. We komen maar niet boven die ค15m uit bij uitgaande transfers, terwijl PSV al meer dan 5x een speler voor meer dan 25 miljoen heeft verkocht. Maar goed, Senesi zal niet die nieuwe standaard gaan zetten, daar heb ik me al bij neergelegd.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou vooral niet al te moeilijk doen als ik Feyenoord was.
Anderzijds is Senesi al met clubs in heel Europa in verband gebracht en daar is nooit wat van terecht gekomen dus eerst nog maar eens zien of ze daadwerkelijk concreet worden.
Jezus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:16 schreef Caland het volgende:
Ik zit dat podcastje te luisteren en blijkbaar luistert Arne Slot graag naar Blof
Ik ga deze wansmaak even laten bezinken van de nieuwe volksheld.
Hij schijnt dus ook friends te kijken.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jezus.
What's next? Fervent bezoeker van het TROS Muziekfeest op 't Plein?
@ZKA en iedereen die meer wil weten over de beruchte website, interessant stukquote:De data van Transfermarkt worden steeds vaker gebracht als waarheid en feiten. Dat begon na de overname door Springer, toen andere takken van dat concern zoals Bild en Sport Bild de bedragen opvoerden in artikelen. Idioot, volgens andere media, aangezien de bedragen grotendeels nattevingerwerk zouden zijn, gebaseerd op informatie van bezoekers. Mooie klus om dat allemaal eens goed wetenschappelijk te onderzoeken, zou je zo zeggen. En dat is ook al gebeurd: de uitkomst was dat de schattingen een correlatie van 0,93 met de werkelijkheid hadden. Maar ook de oprichter zal de eerste zijn om te erkennen dat het geen geautoriseerde bedragen zijn.
De Eredivisie tikt qua spelerswaarde volgens de website het miljard aan. 397 miljoen daarvan staat in Amsterdam onder contract. De Europese prestaties van de Nederlandse clubs werken prijsverhogend. Tansyn: ‘We gaan uit van de marktwaarde en bij contracten nemen we niet de prestatiebonussen en dergelijke mee. Uiteindelijk probeer je met alles wat je weet tot een bedrag te komen. Profvoetbal is natuurlijk big business geworden, de evolutie van de markten is daarbij enorm van invloed, je werkt dus ook met economen. Vier keer per jaar zijn er algehele updates.’
Wat is jouw mening ook alweer over Friens?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij schijnt dus ook friends te kijken.
Mijn hart huilt.
in Amsterdam onder onder contract, bij de gemeente?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:27 schreef hhh38 het volgende:
De wondere wereld van de website Transfermarkt (VI Pro)
[..]
@:ZKA en iedereen die meer wil weten over de beruchte website, interessant stuk
Humor voor vrouwen en andere mensen die geen humor hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is jouw mening ook alweer over Friens?
30 miljoen vragen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Senesi altijd verkopen. Zeker als Nrwcastle interesse zou hebben.
Anders Jorgensen-vibes all over again.
Jammer dat je niet hapt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Humor voor vrouwen en andere mensen die geen humor hebben.
Wel apart als Diallo geen prioriteit was/is.quote:
1,5 max. Het is ook niet dat ze deze winter in de rij staan voor hem. Desnoods zou ik anders die 1,5 miljoen aan Bazoer geven en er voor zorgen dat die over een half jaar komt. Wel nu laten tekenen. Ik neem aan dat als Bazoer nu wilt die over een half jaar ook wel wil komen? Als die nu niet perse naar Feyenoord zou willen dan kan die net zo goed een half jaar wachten en dan de clubs uitkiezen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 08:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik snap opzich wel dat Vitesse hoog in de boom gaat zitten, helemaal met zo'n winterse transfer. Maar dat is dan wel meteen het teken om door te schakelen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |