Als je daar het extra tekengeld vanaf haalt wat je in de zomer zou betalen valt het wel mee. Maar 3 miljoen is wel echt teveelquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind zelfs 1,5 miljoen al (te) veel voor een half jaartje Bazoer. Misschien moet je dat niet zo bekijken, maar kom op, een half jaar.
Is het niet dat je nu en een transfersom én tekengeld kwijt bent? Waarom zou Bazoer niet anders gewoon lekker 5 maandjes wachten?quote:Op woensdag 12 januari 2022 10:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je daar het extra tekengeld vanaf haalt wat je in de zomer zou betalen valt het wel mee. Maar 3 miljoen is wel echt teveel
Spelers kunnen veel meer tekengeld vragen als ze transfervrij zijn. Ze laten hun zaakwaarnemer gewoon zoeken naar de club die het meeste biedt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 11:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is het niet dat je nu en een transfersom én tekengeld kwijt bent? Waarom zou Bazoer niet anders gewoon lekker 5 maandjes wachten?
Janken als dit gebeurtquote:Op woensdag 12 januari 2022 10:19 schreef Caland het volgende:
Ik blijf erbij dat ze straks bij Mats Seuntjens uitkomen en misschien dat ze die Zweed erbij halen voor de vorm.
Aflopend contract toch? In de zomer maar gratis oppikken danquote:Op woensdag 12 januari 2022 08:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik snap opzich wel dat Vitesse hoog in de boom gaat zitten, helemaal met zo'n winterse transfer. Maar dat is dan wel meteen het teken om door te schakelen ja.
Zolang wij niet verkopen, kan je er eigenlijk ook niks van verwachten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 09:56 schreef Pistolero het volgende:
Dit gaat wel een treurige transferwindow worden op deze manier.
Bijna 80 al. Maar hij ziet er al 20 jaar uit als dik in de 70 dus zo gek is dat nietquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Schattig.
Die Don Leo wordt wel erg oud. Gaat snel ook voor mijn gevoel.
Hij is slechts een jaartje ouder dan GKL die bijna op zijn zoon had kunnen zijn op die foto.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Schattig.
Die Don Leo wordt wel erg oud. Gaat snel ook voor mijn gevoel.
Zoals al een jaar of 10 dus.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:37 schreef Caland het volgende:
Volgens mij is dit zelfs nog een vrij oude foto. Ik zag hem laatst nog een keer en toen zag Don Leo er dit duurt niet heel lang meer oud uit.
Gelukkig staan er geen 2 Feyenoorders in de top 3 van de topscorerslijst van de Eredivise.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Je heb een veel scorende spits nodig
en die zijn er niet
dus spelers halen is allemaal onzin
je kan het seizoen gewoon met deze selectie afmaken
bazoer is een aanwinst maar 3 miljoen betalen voor een half jaar contract is inderdaad grote bullshit
dan haalt niemand hem dan verdient vitesse er lekker 0 aan
Dat is scorebordjournalistiek makker. Gelukkig komt misschien Bozenik terugquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig staan er geen 2 Feyenoorders in de top 3 van de topscorerslijst van de Eredivise.
Leuk en aardig, maar dat hadden echt veel meer doelpunten mogen en moeten zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig staan er geen 2 Feyenoorders in de top 3 van de topscorerslijst van de Eredivise.
Het zegt mij helemaal nietsquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |