quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben je nu naast achterlijk ook al scheel?
Lekker ouwe reus. Waar?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:19 schreef fetX het volgende:
Ik ga halverwege februari naar Spanje.
Ter info.
Zolderkamerautisten maken zich wel vaker druk om nummertjes.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:26 schreef fetX het volgende:
ZKA wordt helemaal afgemaakt op twitter. Schitterend.
Lekker druk maken om wat transfersbedragen op een website.
Lekker man. Ben zelf net geland in Madrid. Daar zijn zelfs de nachtclubs nog open volgens mijquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker standaard naar Barcelona. Ik ben daar nog niet geweest dus dat gaan we maar eens doen
Geniet ervan maatquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Ben zelf net geland in Madrid. Daar zijn zelfs de nachtclubs nog open volgens mij
madridgodquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man. Ben zelf net geland in Madrid. Daar zijn zelfs de nachtclubs nog open volgens mij
Hier in Berlijn ook!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het dus gewoon die gozer van Fortunaquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:58 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Bazoer wil mokertjeveel pieken zien.
Die komt dus niet. Mooi.
Diemers?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk wordt het dus gewoon die gozer van Fortuna
Feyenoordgod
Bazoer staat nu eenmaal niet bekend als iemand die vanuit liefde voor het spelletje genoegen neemt met een gemiddeld salaris. Reken er maar op dat hij direct bij de grootverdieners binnen Feyenoord wil horen en dat is hij gewoon niet waard.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat bedoelt ZKA in hemelsnaam met "financiële strop"?
Als je 4,5 miljoen kunt bieden voor the Ferryman dan zou Bazoer waarschijnlijk ook wel haalbaar moeten kunnen zijn volgens mij.
Tenzij de salariseisen van Bazoer buitensporig hoog zijn natuurlijk.
Gaat om salaris, niet om het transferbedrag volgens mij.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat bedoelt ZKA in hemelsnaam met "financiële strop"?
Als je 4,5 miljoen kunt bieden voor the Ferryman dan zou Bazoer waarschijnlijk ook wel haalbaar moeten kunnen zijn volgens mij.
Tenzij de salariseisen van Bazoer buitensporig hoog zijn natuurlijk.
Hendrix die een groot aandeel had in de 3 titels die hij met PSV wist te veroveren? en altijd een van de betere was in de topwedstrijden ( zeker tegen ajax) ? nooit klaagden wanneer ie moest banken..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bazoer staat nu eenmaal niet bekend als iemand die vanuit liefde voor het spelletje genoegen neemt met een gemiddeld salaris. Reken er maar op dat hij direct bij de grootverdieners binnen Feyenoord wil horen en dat is hij gewoon niet waard.
Ik vind het ook helemaal geen voetballer voor Feyenoord eigenlijk. Althans niet het type voetballer waar het Legioen voor op de banken gaat doorgaans. Als ie een keertje op de bank heeft gezeten en hij scoort de week daarna dan gaat het vingertje al weer naar zijn lippen. Vreselijke gozer en ik hoop ook echt dat hij niet terug naar PSV komt.
In de jeugd was het echt een pareltje en zijn overstap destijds naar Ajax snapte ik ook wel omdat PSV de voorkeur gaf aan Hendrixmaar daarna is hij echt totaal ontspoord.
Kan deze discussie zich verplaatsen naar het downietopic? Bedanktquote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix die een groot aandeel had in de 3 titels die hij met PSV wist te veroveren? en altijd een van de betere was in de topwedstrijden ( zeker tegen ajax) ? nooit klaagden wanneer ie moest banken..
Hendrix > bazoer
Het is niet eens een discussie, @PSVCL doet een statement waar niemand op gaat reageren omdat het te dom is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan deze discussie zich verplaatsen naar het downietopic? Bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |