Hij durft zijn ongelijk niet toe te gevenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:29 schreef fetX het volgende:
@:onlogisch probeert krampachtig Kokcu nog naar beneden te praten.
Welk ongelijk? Ik verwacht hem nog steeds niet hoger dat een niveautje Leipzig of zo.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij durft zijn ongelijk niet toe te geven
Wat toch wel bijzonder is voor iemand die altijd ongelijk heeft
Ja klopt hoor, maar af en toe gelukkig ook nog weleens ouderwets op goal rammend. (Terwijl het een patroon is dat dit in het moderne voetbal steeds minder gebeurt.)quote:Op zondag 23 januari 2022 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit jaar speelt hij wel meer in de rol van een moderne middenvelder
en dat gaat hem steeds beter af
Gezeik op Alireza vond ik vandaag ook wat onterecht, das de enige aanvaller die wat creëert vandaag.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:32 schreef bbuddybb het volgende:
Ik moet zeggen... Jahanbaksh doet het in de tweede helft wel naar behoren (voor zijn doen).
Zeker. Speelt prima.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:32 schreef bbuddybb het volgende:
Ik moet zeggen... Jahanbaksh doet het in de tweede helft wel naar behoren (voor zijn doen).
Kan je in Noorwegen ongeveer een rondje in de kroeg mee betalen.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:33 schreef Caland het volgende:
Aursnes is een belachelijk goede speler
5 ton
2e helft wel ja.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon een prima wedstrijd vandaag eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |