Zeker. Speelt prima.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:32 schreef bbuddybb het volgende:
Ik moet zeggen... Jahanbaksh doet het in de tweede helft wel naar behoren (voor zijn doen).
Kan je in Noorwegen ongeveer een rondje in de kroeg mee betalen.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:33 schreef Caland het volgende:
Aursnes is een belachelijk goede speler
5 ton
2e helft wel ja.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon een prima wedstrijd vandaag eigenlijk.
Eens. Er gaat wel wat mis, maar je bent gewoon heel de wedstrijd de betere. Ook voor rust.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon een prima wedstrijd vandaag eigenlijk.
Ik vond de eerste helft al vrij goed, al die mensen die automatisch in de cynische stand schieten bij een achterstand, ugh. NEC werd volledig verdrukt, uiteindelijk volgen die goals dan ook wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:36 schreef fetX het volgende:
Tweede helft zien we weer het oude Feyenoord. Spelen echt goed.
Die eerste helft was ook wel echt heel slecht hoor, de tweede helft is heel veel beter.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond de eerste helft al vrij goed, al die mensen die automatisch in de cynische stand schieten bij een achterstand, ugh. NEC werd volledig verdrukt, uiteindelijk volgen die goals dan ook wel.
Nelson kan wel dribbelen, maar 0 eindproduct. Doet me denken aan Brumaquote:Op zondag 23 januari 2022 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eindelijk Sini.
Eindelijk weer voetbal voorin
Wss dacht hij dat hij de bal niet fatsoenlijk kon houden. Enige wat ik kan bedenkenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Lol Linssen, je kunt hem zelf afmaken? Waarom zou je zoiets doen?
Ik vond de eerste helft niet zo goed eigenlijk. NEC kreeg veel teveel ruimte.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond de eerste helft al vrij goed, al die mensen die automatisch in de cynische stand schieten bij een achterstand, ugh. NEC werd volledig verdrukt, uiteindelijk volgen die goals dan ook wel.
hij kan allesquote:Op zondag 23 januari 2022 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens RB
Wat kan die man niet.
Jens is de nieuwe Kuyt. Maar dan wel sympathiek.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens RB
Wat kan die man niet.
wat doet kelvin leerdam tegenwoordig?quote:Op zondag 23 januari 2022 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zal Feyenoord toch echt even een verdediger moeten halen.
Die heeft net een TOPTRANSFER gemaakt binnen de MLS.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat doet kelvin leerdam tegenwoordig?
@klaasweetalles ?quote:Op zondag 23 januari 2022 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens RB
Wat kan die man niet.
VOETBALLENquote:Op zondag 23 januari 2022 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens RB
Wat kan die man niet.
Speelt goed omdat hij niet zo op rechts blijft hangen nu.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:46 schreef bbuddybb het volgende:
Ali speelt los van zijn goal toch best een prima tweede helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |