Toch mazzel dat hij hem niet geeft, want de VAR zou 'm ook niet terugdraaien denk ik.quote:
We hebben mazzel...quote:Op zondag 23 januari 2022 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zie de VAR dit nog wel omzetten naar een pingel
Ik kon het niet goed zien, maar volgens RRijnmond zou het dan ook rood moeten zijn voor Fey ivm doorgebroken spelerquote:Op zondag 23 januari 2022 12:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toch mazzel dat hij hem niet geeft, want de VAR zou 'm ook niet terugdraaien denk ik.
Nee, geel.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kon het niet goed zien, maar volgens RRijnmond zou het dan ook rood moeten zijn voor Fey ivm doorgebroken speler
Volgens mij was het alleen rood geweest buiten de 16.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kon het niet goed zien, maar volgens RRijnmond zou het dan ook rood moeten zijn voor Fey ivm doorgebroken speler
Rijnmond kent de spelregels niet, leuke rubriek.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Let eens op wat een ellende Linssen er constant uithaalt. Hij scoort maar niet maar zorgt er wel voor dat NEC steeds meteen gestoord wordt bij balbezit.quote:
Ach, van enige objectiviteit kan je ze ook niet beschuldigen. Wel veel beter (en leuker) commentaar dan die aids die ESPN voort brengt.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Rijnmond kent de spelregels niet, leuke rubriek.
Die aanval is leuk voor het niveau NEC.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:00 schreef H.FR het volgende:
Theoretisch staat er toch geen slechte aanval, erg treurig sar ze dan toch zo onmachtig zijn.
Slappe aftreksels van Hans van Vlietquote:Op zondag 23 januari 2022 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, van enige objectiviteit kan je ze ook niet beschuldigen. Wel veel beter (en leuker) commentaar dan die aids die ESPN voort brengt.
Bij minstens 10 ploegen wel Hans. Maar voor Feyenoord niet goed genoeg nee.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:00 schreef Pistolero het volgende:
Linssen zou echt bij geen enkele andere eredivisieploeg in de basis staan. Die gozer kan niks.
Wat een onzin. Alleen geen speler waar je iets aan hebt in balbezit in de kleine ruimte.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:00 schreef Pistolero het volgende:
Linssen zou echt bij geen enkele andere eredivisieploeg in de basis staan. Die gozer kan niks.
Deze is leukquote:Op zondag 23 januari 2022 12:34 schreef Pistolero het volgende:
Het enige positieve is dat je al wel genoeg punten hebt om niet te degraderen, meer kan je er niet van maken.
Eindelijk bekijkt hij het eens van de zonnige kant.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze is leuk@:dombohetolifantje1
quote:Op zondag 23 januari 2022 13:02 schreef fetX het volgende:
Graag direct Sini en Dessers erin en vanaf minuut 60 ook Walemark.
Ik vond dat ook geen zeker houdbare bal inderdaad.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die goal van NEC was absoluut onhoudhaar.Gewoon credits naar Schöne.
In het gunstigste geval krijgt hij er nog een vinger achter maar dan gaat hij er alsnog in. Gewoon te hard.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat ook geen zeker houdbare bal inderdaad.
Precies, gewoon de jaarlijkse teringgoal van Schöne tegen ons.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef fetX het volgende:
Zag die goal net terug en denk dat Bijlow in topvorm deze wel had gehad. Maar ik vind het geen fout eigenlijk. Uitstekend ingeschoten door de altijd vervelende Schöne.
CORRED.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef fetX het volgende:
Zag die goal net terug en denk dat Bijlow in topvorm deze wel had gehad. Maar ik vind het geen fout eigenlijk. Uitstekend ingeschoten door de altijd vervelende Schöne.
Dit wel ja.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In het gunstigste geval krijgt hij er nog een vinger achter maar dan gaat hij er alsnog in. Gewoon te hard.
Voltooid leven.quote:
Misschien is Rugby meer zijn spelquote:Op zondag 23 januari 2022 13:19 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson.![]()
Droevige speler toch wel.
Heeft zoveel moeite met de bal.
Die kan wel een concurrent gebruiken.quote:
Die gaan we niet veel meer zien denk ik.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:19 schreef bbuddybb het volgende:
Nelson.![]()
Droevige speler toch wel.
Heeft zoveel moeite met de bal.
Lekker pikquote:Op zondag 23 januari 2022 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Kökcü verliest het duel van zichzelf.
@onlogisch verliest het duel van zichzelfquote:Op zondag 23 januari 2022 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Kökcü verliest het duel van zichzelf.
Fantastische goalquote:
dit jaar speelt hij wel meer in de rol van een moderne middenvelderquote:Op zondag 23 januari 2022 13:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Kökcü is toch wel een unieke speler voor huidige begrippen hè. Beetje ouderwetse speler, maar kan tenminste nog wel fatsoenlijk schieten. (Wat tegenwoordig niemand meer lijkt te kunnen.)
Het is groots of niets. Ik weet niet of je die corners van hem wel eens goed bekijktquote:Op zondag 23 januari 2022 13:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Kökcü is toch wel een unieke speler voor huidige begrippen hè. Beetje ouderwetse speler, maar kan tenminste nog wel fatsoenlijk schieten. (Wat tegenwoordig niemand meer lijkt te kunnen.)
oneensquote:Op zondag 23 januari 2022 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is groots of niets. Ik weet niet of je die corners van hem wel eens goed bekijkt
Hij durft zijn ongelijk niet toe te gevenquote:Op zondag 23 januari 2022 13:29 schreef fetX het volgende:
@:onlogisch probeert krampachtig Kokcu nog naar beneden te praten.
Welk ongelijk? Ik verwacht hem nog steeds niet hoger dat een niveautje Leipzig of zo.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij durft zijn ongelijk niet toe te geven
Wat toch wel bijzonder is voor iemand die altijd ongelijk heeft
Ja klopt hoor, maar af en toe gelukkig ook nog weleens ouderwets op goal rammend. (Terwijl het een patroon is dat dit in het moderne voetbal steeds minder gebeurt.)quote:Op zondag 23 januari 2022 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit jaar speelt hij wel meer in de rol van een moderne middenvelder
en dat gaat hem steeds beter af
Gezeik op Alireza vond ik vandaag ook wat onterecht, das de enige aanvaller die wat creëert vandaag.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:32 schreef bbuddybb het volgende:
Ik moet zeggen... Jahanbaksh doet het in de tweede helft wel naar behoren (voor zijn doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |