SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt terugspoelen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:40 schreef hhh38 het volgende:
Fuck, gemist omdat ik een nieuw topic aan het openen was
Je kan terugspoelen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu de 2-0 gemist omdat ik de 1-0 terugkeek
quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:42 schreef Caland het volgende:
Club Brugge wordt HELEMAAL KAPOET gemaakt
@:capuchon_jongen
Zo te zien niet nee.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind het wel snel dat dit soort wedstrijden gespeeld worden na de break..
moeten ze eerst niet een week alleen duurlopen gaan doen....
Ik weet het niet, dan zit wel erg veel tijd tussen april en de CL finale. Komt clubs meestal niet ten goede.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In april kampioen thuis tegen Ajax terwijl in de Kuip de heropleving van ‘huppie huppie Feyenoord dat is ons cluppie’ galmt.
Jij bent anders ook weer snel actief na je break.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind het wel snel dat dit soort wedstrijden gespeeld worden na de break..
Blij dat het ‘de eerste week moet je alleen maar op lege maag met boomstammen duurlopen doen’-principe een beetje klaar is nu.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Drie keer raden welke club begon met zo’n kansloze bosloopquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blij dat het ‘de eerste week moet je alleen maar op lege maag met boomstammen duurlopen doen’-principe een beetje klaar is nu.
Gewoon die spelprincipes er zo snel mogelijk in slijpen.
Je moet gewoon keihard conditie opbouwen nuquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blij dat het ‘de eerste week moet je alleen maar op lege maag met boomstammen duurlopen doen’-principe een beetje klaar is nu.
Gewoon die spelprincipes er zo snel mogelijk in slijpen.
Dit blijft goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je moet gewoon keihard conditie opbouwen nu
na zo een break ben je vaak slap
maar ik denk dat er nu een betere balans is dan vroeger
We horen ook weles verhalen nu dat spelers conditioneel niet mee kunnen ergens in september...
waar zou dat aan liggen....
voorlopig vertrouw ik slot......
Grijze Gijs toch? Typische randdebiel. Uitgebreid beschreven door Paul van Gageldonk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel erg benieuwd over welke Gijs dit gaat!
Tja is bijna een grote leegkoop daar bij Club. Lang weg naar PSV en nog een paar anderequote:Op woensdag 12 juli 2023 16:42 schreef Caland het volgende:
Club Brugge wordt HELEMAAL KAPOET gemaakt
@:capuchon_jongen
Engels is de officiële taal in Gambia dus hij zou left, right, behind gewoon moeten begrijpen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Yakuba raakt met alle aanwijzingen van Arne helemaal de draad kwijt.
Ik denk een waardig vervanger voor de Szymanski-trein waar je op zat maat. (gratis tip dit)quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Minteh is geen egoist.
Fijn om te zien
Dan ligt mijn halte weer aan het einde van aankomend seizoen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk een waardig vervanger voor de Szymanski-trein waar je op zat maat. (gratis tip dit)
@:fetx en ik stappen niet over. Wij kijken uit naar de Paixão-trein dit seizoen
Niet doen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ligt mijn halte weer aan het einde van aankomend seizoen.
Ik weet niet of ik dat nog een keer aankan. Toch bedankt voor de tip, ik neem het in beraad.
Paixao gaat een grote worden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk een waardig vervanger voor de Szymanski-trein waar je op zat maat. (gratis tip dit)
@:fetx en ik stappen niet over. Wij kijken uit naar de Paixão-trein dit seizoen
Eens, maar in Milambo zit wel wat, heeft toch wel kwaliteit. Maar moet duidelijk verhuurd worden en minuten maken. Leuke voor Excelsior. Kasanjwiro wel mokerslecht trouwensquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:13 schreef Caland het volgende:
Bullaude en Milambo maar verhuren graag, die hebben echt wedstrijden nodig en kunnen het niveau nog niet aan.
Bullaude heeft ook echt wel wat, maar moet ook die meters maken op wekelijkse basis.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, maar in Milambo zit wel wat, heeft toch wel kwaliteit. Maar moet duidelijk verhuurd worden en minuten maken. Leuke voor Excelsior. Kasanjwiro wel mokerslecht trouwens
Gelukkig riep niet iedereen dat al toen hij bij Groningen zat.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bullaude heeft ook echt wel wat, maar moet ook die meters maken op wekelijkse basis.
En inderdaad, wat een gedrocht is die Kasanwirjo zeg, mijn hemel
Onbegrijpelijke aankoop blijft dat, maar goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig riep niet iedereen dat al toen hij bij Groningen zat.
Ach ze halen wat talenten en niet iedereen kan uiteindelijk het niveau aan. Ik vind het wel prima dat ze (ook) inzetten op dat soort spelers.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke aankoop blijft dat, maar goed.
Zerrouki gaat wel aanhaken. Gaat goedkomenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:32 schreef fetX het volgende:
Vond Zerrouki ook niet heel denderend, maar die
moet nog even wennen aan het spel van SlotGod. Gelukkig kost dat slechts een paar weken.
Het is natuurlijk geen Ajax voetbal.
Eens. Kan die Bullaude fanclub ook eens naar huis hier.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:13 schreef Caland het volgende:
Bullaude en Milambo maar verhuren graag, die hebben echt wedstrijden nodig en kunnen het niveau nog niet aan.
Ik zie het ook niet echt in hockeyhoofd. Vorig seizoen al een beetje in de gaten gehouden. Hij staat wel vaak op de goede plek en houdt het simpel enzo, maar ik ben geen fan. Nergens écht goed in imo. Hopelijk heb ik het helemaal verkeerdquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach ze halen wat talenten en niet iedereen kan uiteindelijk het niveau aan. Ik vind het wel prima dat ze (ook) inzetten op dat soort spelers.
Was ook maar gebaseerd op 1 geweldige aanname en 2 leuke invalbeurten. Maar dat deed hij dan ook wel uitstekend.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
Eens. Kan die Bullaude fanclub ook eens naar huis hier.
Niet iedere aankoop is het gevolg van goed beleid. Tot zover is duidelijk. Wel zonde van het geld geweest.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke aankoop blijft dat, maar goed.
Je ziet opzich qua basisvoorwaarden wel waarom het gokje is genomen. Maar beetje een slaperd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet iedere aankoop is het gevolg van goed beleid. Tot zover is duidelijk. Wel zonde van het geld geweest.
Klopt, maar vond dat je dat bij deze speler wel redelijk aan kon zien komen. Was bij Groningen ook al niet bijzonder.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet iedere aankoop is het gevolg van goed beleid. Tot zover is duidelijk. Wel zonde van het geld geweest.
*Goed beleid betekent niet dat elke aankoop raak is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde gevoel met Cole Bassett, hij heeft overduidelijk zijn kwaliteiten en in invalbeurten doet ie leuke dingen. Je kan er toch niet echt je vinger op leggen wat er nou precies tekort komt, en toch is het hem niet helemaal.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Was ook maar gebaseerd op 1 geweldige aanname en 2 leuke invalbeurten. Maar dat deed hij dan ook wel uitstekend.
Ik bedoel er vooral mee te zeggen dat het slaapmannetje gewoon slecht gescout lijkt. Toch wel erg duur voor een speler die kwalitatief zó enorm tekort komt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
*Goed beleid betekent niet dat elke aankoop raak is.
De meeste invalbeurten zijn niet geweldig maar de paar goede die hij had was hij dan ook wel echt goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde gevoel met Cole Bassett, hij heeft overduidelijk zijn kwaliteiten en in invalbeurten doet ie leuke dingen. Je kan er toch niet echt je vinger op leggen wat er nou precies tekort komt, en toch is het hem niet helemaal.
Wat dat betreft vind ik nog steeds dat Slot hem vlieguren had moeten geven toen Danilo, Timber en Dilrosun op 10 aan het prutsen waren. Maar goed, Arne stelt je pas op als je zijn spelletje volledig begrijpt en inmiddels speelt Bullaude hier al tien maanden en lijkt dat niet bepaald het geval te zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:44 schreef fetX het volgende:
[..]
De meeste invalbeurten zijn niet geweldig maar de paar goede die hij had was hij dan ook wel echt goed.
Hij heeft technisch en fysiek alle kwaliteiten die je als multifunctionele verdedigende speler wil, dus dat is prima gescout. Het mentale gedeelte is alleen altijd het lastigste in te schatten en daar hebben ze blijkbaar een inschattingsfout mee gemaakt. Dat betekent niet dat de transfer geen gevolg is van goed beleid, het is gewoon hetzelfde goede beleid waaronder succesvolle transfers ook zijn gehaald.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel er vooral mee te zeggen dat het slaapmannetje gewoon slecht gescout lijkt. Toch wel erg duur voor een speler die kwalitatief zó enorm tekort komt.
Zo’n Bullaude, Wålemark of zelfs Dilro: dat kan gebeuren. Maar hadden we hier nou meer van kunnen/moeten verwachten?
Die verdediger van Zwolle heb ik wel vertrouwen in op een of andere manierquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet echt in hockeyhoofd. Vorig seizoen al een beetje in de gaten gehouden. Hij staat wel vaak op de goede plek en houdt het simpel enzo, maar ik ben geen fan. Nergens écht goed in imo. Hopelijk heb ik het helemaal verkeerd
quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:14 schreef bbuddybb het volgende:
Wellenreuther heeft constant een petje op. Op de training(en) ook.
Die heeft mijns inziens een trip naar Turkije gemaakt.
Owwwwwwww, Arend Martijn zal daar niet blij mee zijn, hij wil niet op zijn trainert lijken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:46 schreef bbuddybb het volgende:
Haartransplantatie.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Bloed aan de handen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
@:Dombohetolifantje1
Dit moet toch weer even pijn doen.
Als je het voor 1 juli had gewild had je hem nu al 2 weken binnen gehadquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:33 schreef Caland het volgende:
9,75 miljoen voor Szymanski (in vier termijnen)
Al zal het nettosalaris een verschilletje zijn
Maar dat laatste mocht toch helemaal niet? Of waar was dat embargo voor?quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je het voor 1 juli had gewild had je hem nu al 2 weken binnen gehad
Maar goed dan had je wel 10 miljoen naar Rusland over moeten maken
Ze stonden niet meer op de embargolijst, geen idee waarom.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat laatste mocht toch helemaal niet? Of waar was dat embargo voor?
Sinds vorige week toch pas.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze stonden niet meer op de embargolijst, geen idee waarom.
Geen idee.quote:
Wat ze misschien alsnog gaan doen voor die Russische middenvelder van Dinamo Moskou…quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je het voor 1 juli had gewild had je hem nu al 2 weken binnen gehad
Maar goed dan had je wel 10 miljoen naar Rusland over moeten maken
Maar dat Dynamo Moskou als specifieke entiteit niet meer op de embargolijst zou staan(niemand weet volgens mij ook precies hoe en wat dat zit trouwensquote:
Dat valt wel mee. Dat kan in 10 minuten geregeld worden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je zaken wil doen met een Russische partij dan moet het sowieso via extreem schimmige en dubieuze constructies met buitenlandse tussenpersonen en bankrekeningen.
Dit is onjuist. Geldt slechts voor een aantal banken die op een zogenaamde zwarte lijst staan. Genoeg Nederlandse bedrijven (bijvoorbeeld bloemen/plantenexporteurs om maar een sector te noemen) die nog dagelijks transacties uit Rusland ontvangen en/of versturen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je zaken wil doen met een Russische partij dan moet het sowieso via extreem schimmige en dubieuze constructies met buitenlandse tussenpersonen en bankrekeningen.
Die gast is Armeniër hequote:Op woensdag 12 juli 2023 21:06 schreef Bezsen het volgende:
Verder mogen Russen gewoon hun benen breken en een herseninfarct krijgen.
Oprotten die gozer.
Philips, Heineken ook gewoon.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is onjuist. Geldt slechts voor een aantal banken die op een zogenaamde zwarte lijst staan. Genoeg Nederlandse bedrijven (bijvoorbeeld bloemen/plantenexporteurs om maar een sector te noemen) die nog dagelijks transacties uit Rusland ontvangen en/of versturen.
Dat zijn zeg maar een soort berg-Russen die heel goed vlees kunnen bradenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe sterk je 2e keus spelers zijn gaan bepalen hoe goed je bent komend seizoen en of je weer kampioen gaat wordenquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:22 schreef Qarrad het volgende:
Maar even serieus: wat moeten we eigenlijk met Timber? Die heeft nooit gepast in Slotball en vandaag was het ook een dissonant. Ligt gewoon aan het type speler hoor, verder vind ik het een prima joch.
Het is niet de 10 die we nodig hebben en voor 6/8 zou ik hem ook tweede keus vinden.
Dat is dan ook wel weer zo, maar mijn punt is dus dat hij in het huidige systeem totaal nergens uit de verf komt. Dat betekent dat er iets flink tactisch omgezet moet worden als hij erin komt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe sterk je 2e keus spelers zijn gaan bepalen hoe goed je bent komend seizoen en of je weer kampioen gaat worden
De sterkte van de bank gaat weer beslissend zijn
ik heb deze aankoop ook nooit begrepen kwa prijs kaartjequote:Op woensdag 12 juli 2023 21:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo, maar mijn punt is dus dat hij in het huidige systeem totaal nergens uit de verf komt. Dat betekent dat er iets flink tactisch omgezet moet worden als hij erin komt.
Vind ik nogal wat voor de duurste aankoop ooit.
'Spelers!'quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Irritante kinderen die spelers roepen.
Dessers ookquote:Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
Til en Zsymanski, beide zouden erg graag bij Feyenoord blijven, om vervolgens te kiezen voor een club die minder is. Optie tot koop na huren is nog niet erg succesvol geweest.
Zou mooi zijn als je na Til - Szymanski nu ook weer een upgrade krijgt op die positiequote:Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
Til en Zsymanski, beide zouden erg graag bij Feyenoord blijven, om vervolgens te kiezen voor een club die minder is. Optie tot koop na huren is nog niet erg succesvol geweest.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
In het geval van Til mogen we daar dankbaar voor zijnquote:
Beide gewoon voor zekerheid gekozen en dat is dan even belangrijker dan een sportieve stap blijkbaar. Op zich wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:04 schreef Vis1980 het volgende:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zou dit daarover zijn gegaan?
Die Rus blijkt toch duurder dan Szymanski! (goh)quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spanning en sensatie!!
Blijkt het andere nieuws te zijn dat Dinamo Zagreb het eerste bod van Feyenoord heeft afgewezen, ofzo.
Nieuwe trainer voor de O15 🔥😎quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spanning en sensatie!!
Blijkt het andere nieuws te zijn dat Dinamo Zagreb het eerste bod van Feyenoord heeft afgewezen, ofzo.
Tweede bod op de Kroaat.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spanning en sensatie!!
Close enough.quote:Op woensdag 12 juli 2023 23:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spanning en sensatie!!
Zeker mooi nieuws. Het zou echt genot zijn als hij volgend jaar in ons mooie shirt te bewonderen isquote:
quote:
quote:"Ik viel zaterdag uit mijn rol", laat Slot weten bij ESPN. "Normaal ga ik niet in op namen die rondzingen, maar toen zaten we in een wat intiemere setting en liet ik mij ontvallen dat we Ivanusec een interessante speler vinden. Maar wij vinden best veel spelers interessant. Sommige halen de media wel, anderen niet. Het is niet aan mij om daarop te reageren, want dat komt ons ook niet ten goede. Je kan andere clubs wakker schudden."
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:06 schreef Bezsen het volgende:
Verder mogen Russen gewoon hun benen breken en een herseninfarct krijgen.
Oprotten die gozer.
Ik vrees voor politieke reacties.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb echt zo veel leuke Russen ontmoet die wel gewoon trots zijn op hun land (die overigens ook vinden dat Putin een beetje kanker mag krijgen) dat ik hier moeite mee heb.
Ik hoop dat we een leuke gezellige Rus krijgen waar @:dombohetolifantje1 fanboy van kan worden
Ik accepteer wie je bentquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vrees voor politieke reacties.
Ik ben een keer of 40-45 in Rusland geweest en heb hier geen moeite mee.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb echt zo veel leuke Russen ontmoet die wel gewoon trots zijn op hun land (die overigens ook vinden dat Putin een beetje kanker mag krijgen) dat ik hier moeite mee heb.
Eens. Het gevoel dat het een Amrabat verhaal wordt maar Timber komt dan over het algemeen wel wat beter uit de verf. Alleen het is te weinig echt overtuigend, vandaar dat hij zich ook nog niet dwingend in de basis heeft kunnen spelen. Voor de breedte is het wel een goede…alleen gaat hij daar terecht niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:22 schreef Qarrad het volgende:
Maar even serieus: wat moeten we eigenlijk met Timber? Die heeft nooit gepast in Slotball en vandaag was het ook een dissonant. Ligt gewoon aan het type speler hoor, verder vind ik het een prima joch.
Het is niet de 10 die we nodig hebben en voor 6/8 zou ik hem ook tweede keus vinden.
Ben je wezen zuipen met Boris Koltsov?quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dat we een leuke gezellige Rus krijgen waar @:dombohetolifantje1 fanboy van kan worden
Die zal nog wel verplicht vakantie krijgen na de finale dus waarschijnlijk zien we hem pas begin augustus verschijnen.quote:
Zie nu dat die finale zondag is, dan ben ik als het goed is net geland in Mexico.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zullen ze wel winnen dan, hopelijk met een goaltje van Santi
Toornstra vibes.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:48 schreef bbuddybb het volgende:
Als Bullaude na meer dan een jaar nog niet klaar is voor de basis, dan lijkt mij niet dat hij een goede backup zou zijn in het geval van een blessure.
Ik heb het gevoel dat vd Belt op den duur op die positie zal komen te spelen.
Eens.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die zal nog wel verplicht vakantie krijgen na de finale dus waarschijnlijk zien we hem pas begin augustus verschijnen.
Beetje matig wel, kutinterlands.
Leipzig schijnt met een andere verdediger bezig te zijn inmiddels.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
Geert nog steeds een Feyenoorder
@:Pisces29
Wat een stomme sukkels. Geen 30 miljoen voor Geertruida willen ophoestenquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leipzig schijnt met een andere verdediger bezig te zijn inmiddels.
Ah, die willen schijnbaar ook liever voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leipzig schijnt met een andere verdediger bezig te zijn inmiddels.
Daar gaat in augustus gewoon een PL club voor komen die dat lachend op tafel legtquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:14 schreef bbuddybb het volgende:
Met een beetje geluk (en goede prestaties in de CL) zijn ook de PL clubs volgende zomer geïnteresseerd in Geert. In dat geval kun je op zijn minst 20 miljoen bijschrijven, lijkt mij.
Maar prima, ik ben blij dat het er vooralsnkg op lijkt dat ie blijft. Goede speler man.
15 miljoen voor een verdediger van PSG.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, die willen schijnbaar ook liever voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
PL-clubs in paniek eind augustus kan je wel helemaal leegtrekken met hun veel te grote portemonnee.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat in augustus gewoon een PL club voor komen die dat lachend op tafel legt
We hebben de buitenechtelijke zoon van Ferry de Haan toch binnenquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
PL-clubs in paniek eind augustus kan je wel helemaal leegtrekken met hun veel te grote portemonnee.
Moet je alleen wel hopen dat er direct een vervanger gehaald kan worden nog.
Als te Kloese deze zomer 15 miljoen vangt heeft hij het GEWELDIG gedaan!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat in augustus gewoon een PL club voor komen die dat lachend op tafel legt
Heeft niemand ooit gezegd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als te Kloese deze zomer 15 miljoen vangt heeft hij het GEWELDIG gedaan!!!!
Ik denk eigenlijk dat Geertruida nog steeds helemaal niet op de radar staat bij die kutscouts in de Premier League.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
PL-clubs in paniek eind augustus kan je wel helemaal leegtrekken met hun veel te grote portemonnee.
Moet je alleen wel hopen dat er direct een vervanger gehaald kan worden nog.
Ik blijf me er ook over verbazen dat Hankco zo onder de radar blijft. De meeste PL-clubs zijn echt extreem voorspelbaar en volkomen achterlijk qua scouting.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Geertruida nog steeds helemaal niet op de radar staat bij die kutscouts in de Premier League.
Die blijft gewoon en gaat in de CL uitblinken.
Die heeft wel al een krasje, wordt toch ook naar gekeken vaak.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf me er ook over verbazen dat Hankco zo onder de radar blijft. De meeste PL-clubs zijn echt extreem voorspelbaar en volkomen achterlijk qua scouting.
Alleen maar mooi voor ons.
Mjah juist niet eigenlijk, het geld vloeit voornamelijk vanuit de Premier League, en nu zitten wij nog nog op de tweede rij (PL koopt vanaf clubs als Benfica en Leipzig, die weer bij ons shoppen, en wij shoppen weer bij de Moldes en Zagrebs van de wereld). Zaak is dat je nu weer een rijtje verder komt, als we een goede CL draaien gaat dat wel gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf me er ook over verbazen dat Hankco zo onder de radar blijft. De meeste PL-clubs zijn echt extreem voorspelbaar en volkomen achterlijk qua scouting.
Alleen maar mooi voor ons.
Ik wist dat helemaal niet. Dacht dat ie gewoon tot z'n 24e bij Sparta Praag had gespeeldquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft wel al een krasje, wordt toch ook naar gekeken vaak.
Valt ook wel mee toch? Zijn eerste seizoen in het buitenland op 21-jarige leeftijd bij Fiorentina speelde hij niet veel, maar dat zou ik geen krasje noemen. Daarna gewoon 3 jaar lang bijna alles gespeeld bij Sparta Praag.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is toch ooit zwaar geblesseerd geweest dacht ik?quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch? Zijn eerste seizoen in het buitenland op 21-jarige leeftijd bij Fiorentina speelde hij niet veel, maar dat zou ik geen krasje noemen. Daarna gewoon 3 jaar lang bijna alles gespeeld bij Sparta Praag.
Dat noem ik toch wel een krasje. En dan tot je 24e nog in een grotere farmersleague dan de eredivisiequote:Op donderdag 13 juli 2023 10:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch? Zijn eerste seizoen in het buitenland op 21-jarige leeftijd bij Fiorentina speelde hij niet veel, maar dat zou ik geen krasje noemen. Daarna gewoon 3 jaar lang bijna alles gespeeld bij Sparta Praag.
Hij is ook gewoon ongelooflijk saai.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen trainde hij vroeger veel te hard/verkeerd waardoor hij allemaal pijntjes en blessures aan zijn knie en been kreeg. Maar dat was nog bij Zilina, de laatste jaren is hij amper geblesseerd geweest.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij is toch ooit zwaar geblesseerd geweest dacht ik?
Ja dat maak jij er steeds van, maar mensen die pingpongen hebben geen enkel recht van spreken over dat onderwerp dunkt mij.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon ongelooflijk saai.
Mwah beetje matige jijbak.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat maak jij er steeds van, maar mensen die pingpongen hebben geen enkel recht van spreken over dat onderwerp dunkt mij.
Ook dit seizoen lag hij continu op de grond alsof hij zwaar geblesseerd was terwijl het iedere keer enorm mee viel.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen trainde hij vroeger veel te hard/verkeerd waardoor hij allemaal pijntjes en blessures aan zijn knie en been kreeg. Maar dat was nog bij Zilina, de laatste jaren is hij amper geblesseerd geweest.
Een Sini heeft een veel zwaardere blessure gehad, en dat schrok Leeds ook niet af. (Al is hij uiteindelijk wel constant geblesseerd geweest dit seizoen.)
Dat zou zeker mooi zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je na Til - Szymanski nu ook weer een upgrade krijgt op die positie
quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pingpongers zijn doorgaans heel vermakelijke personenen ze zitten nog bijna allemaal op het spectrum ook.
Salaris, salaris, salaris.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wacht ff onze Pool is voor MINDER dan 10 mil naar Fener gegaan?
Hoeveel wilde Feyenoord bieden dan? Want in de originele clausule stond 10 mil? Dus dan zou je dat evt toch wel willen lappen?
Snap wel dat Fener wat meer salaris biedt maar dit gevalletje vind ik met de dag gekker worden.
De Pool is dat geld niet waard.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoeveel wilde Feyenoord bieden dan? Want in de originele clausule stond 10 mil? Dus dan zou je dat evt toch wel willen lappen?
Snap wel dat Fener wat meer salaris biedt maar dit gevalletje vind ik met de dag gekker worden.
En Milambo ook toch? Aangezien die in principe al vast bij het eerste zit.quote:
Zijn salaris was hoog en het is nog steeds een schurkenstaat spekken.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jammer ik ben wel benieuwd naar hoe een Slory zich kan ontwikkelen na een aantal maanden trainen onder Slot. Ik mis Nesto Groen nog in het rijtje, al ben ik bang dat hij geen toekomst heeft bij Feyenoord.quote:
Echt zo’n speler die het op fysiek wel leuk doet in de jeugd, kan er geen reet van.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jammer ik ben wel benieuwd naar hoe een Slory zich kan ontwikkelen na een aantal maanden trainen onder Slot. Ik mis Nesto Groen nog in het rijtje, al ben ik bang dat hij geen toekomst heeft bij Feyenoord.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:49 schreef onlogisch het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230713_93070346
Brugge vangt 20 miljoen voor een verdediger na 28 wedstrijdjes. Verkast naar Strasbourg. DAN MOET GEERT TOCH GEWOON EEN MILJOEN MILJARD OPLEVEREN?????Zelfde eigenaar als die nieuwe van Chelsea, dat geluk moet je net hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
United met Bijlow misschien maar die zijn dit seizoen ineens gierig geworden.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pingpongers zijn doorgaans heel vermakelijke personenen ze zitten nog bijna allemaal op het spectrum ook.
Dat wordt het Europese uitshirt dacht ikquote:
Fortuna Sittard uitshirt uitstralingquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)tshirt-van-feyenoord
Nieuw uitshirt. Zeg het maar boys.
Ik vind het totaal anoniem en niks uitstralend behalve visuele onrust. Een handvol logo's in evenveel lettertypes en dan ook nog een patroontje in de kleur. Als je dan toch een nietszeggende kleur kiest, waarom dan ook nog zo'n epileptisch patroon eroverheen? Doe dan een solide kleur.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:03 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat de VVD degradeert.
Beetje generic jaren 80, jammer want in zo'n CL seizoen is het wel leuk als je daar ook een beetje mooi en herkenbaar mee voor de dag komt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het totaal anoniem en niks uitstralend behalve visuele onrust. Een handvol logo's in evenveel lettertypes en dan ook nog een patroontje in de kleur. Als je dan toch een nietszeggende kleur kiest, waarom dan ook nog zo'n epileptisch patroon eroverheen? Doe dan een solide kleur.
Ja dat laatste vooral. Niks hieraan zegt hoi wij zijn Feyenoord, onthoud ons even goed.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje generic jaren 80, jammer want in zo'n CL seizoen is het wel leuk als je daar ook een beetje mooi en herkenbaar mee voor de dag komt.
Godverdomme wat een walgelijke KKD armoedequote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig seizoen was ook echt mooiquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het uitshirt zwaar teleurstellend.
Normaal vind ik blauwe uittenues over het algemeen wel mooi, maar nu ben ik teveel afgegaan op de geruchten en impressies waar ZKA mee kwam. Als je een uittenue verwacht dat erg lijkt op die van 98/99 dan is dit echt een teleurstelling. Het lijkt er niet eens op.
Het is inderdaad net een uitshirt van FC Volendam.
Ook wel ja. Wel jammer dat het logo een plakplaatje is.quote:
Alsof de VVD-achterban op een Turkse vrouw gaat stemmen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:03 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat de VVD degradeert.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat zijn zeg maar een soort berg-Russen die heel goed vlees kunnen bradenHeb geen enkele probleem met racistische grappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag zelf
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
Het is een Armeniër die in de Russische competitie speeltquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima shirt.
Jammer dat er geen #Announce mee gecombineerd is. Ik wacht nog altijd op onze Kroaat en Rus.
Precies op het moment dat de heli zondag in de Kuip aan komt gooit Feyenoord er een #donedeal nieuwsberichtje uit voor Ivanusec, waarna de deuren van de heli open gaan en hij onder een orkaan van geluid het veld betreed.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima shirt.
Jammer dat er geen #Announce mee gecombineerd is. Ik wacht nog altijd op onze Kroaat en Rus.
Nah, niet helemaal juist. De beste man heeft toch de Russische nationaliteit.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is een Armeniër die in de Russische competitie speelt
quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Precies op het moment dat de heli zondag in de Kuip aan komt gooit Feyenoord er een #donedeal nieuwsberichtje uit voor Ivanusec, waarna de deuren van de heli open gaan en hij onder een orkaan van geluid het veld betreed.Ik wil je er toch op wijzen dat Wieffer vorig seizoen gewoon in de helikopter zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, das waar ook.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil je er toch op wijzen dat Wieffer vorig seizoen gewoon in de helikopter zat.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:53 schreef Pistolero het volgende:
Heeft toch ergens altijd iets treurigs dat de grote namen nooit in die heli zitten omdat het nou eenmaal zo vroeg in de transferperiode is.
Early lifequote:Op donderdag 13 juli 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nah, niet helemaal juist. De beste man heeft toch de Russische nationaliteit.
Waar ik helemaal geen moeite mee heb.
Kan deze even in een spoiler? Ik had dit verdrongen.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Beter dan een tokkie uitstraling met Lang in een shirt
Praat eens een beetje alsof je een achterstand hebtquote:
1 keer in de 23 jaar 2 keerquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Praat eens een beetje alsof je een achterstand hebt
Ja ho maar
Dat je bescheiden transfersommen overhoudt voor zulke matige spelers gebeurt hooguit een keer in de 23 jaar twee keer.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Voor Taabouni én Bozenik een transfersom én een doorverkooppercentage verkrijgen. Don Kloesoe
Brainported.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En daar betaal je vijftien miljoen voor.
PSVGenot.
nEgENtiG euRO.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook wel ja. Wel jammer dat het logo een plakplaatje is.
Blijft nog wennen zonder de three stripes.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:02 schreef Caland het volgende:
Het doet mij een beetje denken aan de bekleding van oude stadsbussen
Die hadden toch rode stoeltjes? Op Zuidplein spraken we regelmatig af bij zo'n louche tent om op wedstrijddagen voor te drinken, Spooky's Place of zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Moet nu gelijk denken aan al die Arriva en Connexxion bussen op Zuidplein/Kralingse Zoom 15 jaar geleden
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Alleen jullie kopen walgelijke Ajacieden toch?
Die kon dan niet voetballen, het was niet zo’n walgelijk pestventje.quote:
was een aardige reserve spelerquote:Door Slot geroemde Rasmussen aan de slag in vaderland
11.25,
Vandaag
2 Reacties
Jacob Rasmussen vervolgt zijn loopbaan bij Brøndby IF. De 26-jarige verdediger, afgelopen seizoen op huurbasis uitkomend voor landskampioen Feyenoord, maakt de overstap van Fiorentina naar de topclub uit zijn vaderland Denemarken.
Straks krijgt Igor liefdesverdrietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:11 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Top. Een andere, betere tweede spits zou mooi zijn.
Ik vrees wel een beetje voor Igor als Danilo straks weg gaat hoor.quote:
Een beperkte spits die je gratis hebt gehaald na een seizoen voor 6 miljoen verkopen, ik zeg doen. Dat noemt men nou doorselecteren (net als het lozen van de overbodige spelers de afgelopen dagen)quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vrees wel een beetje voor Igor als Danilo straks weg gaat hoor.![]()
Verder moet je hem lekker laten gaan. Vind het wel bijzonder hoeveel reacties ik lees van mensen die hem willen houden en zeggen dat je voor 5-6 miljoen geen betere spits kan vinden.
Al besproken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Beter is het dan ook echt een miljoenenbod. Minimaal 6 graag
Vertessen.. echte feyenoord spitsquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Danilo is de perfecte tweede spits voor Feyenoord en Slot.
Daar ga je echt niet een betere voor vinden.
Ik snap dit sentiment dus écht niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Danilo is de perfecte tweede spits voor Feyenoord en Slot.
Daar ga je echt niet een betere voor vinden.
Ik heb altijd vertrouwen gehad in Danilo. En vooral zijn manier van spelen voor SlotBall.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap dit sentiment dus écht niet.
Zijn we de hele 2e seizoenshelft vergeten waarin hij elke wedstrijd inviel en vervolgens altijd alles fout deed. Praktisch iedere wedstrijd liep men (terecht) op hem te kankeren. Maar nu hij mogelijk weg gaat is iedereen hem opeens weer helemaal omhoog aan het schrijven. Wat is deze
De perfecte 2e spits voor Feyenooord is een jong groot talent dat nu een jaartje kan wennen achter Gimenez om het volgend jaar definitief over te nemen als eerste spits. Dat is Danilo dus totaal niet.
Die kan er uiteindelijk toch gewoon niet zoveel van. Prima afmaker maar daar houdt het wel op.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd vertrouwen gehad in Danilo. En vooral zijn manier van spelen voor SlotBall.
Ik vind dat 'Ja maar hij past goed in Slotball!' altijd maar een beetje dom gelul om slechte spelers als Danilo en Idrissi te verdedigen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd vertrouwen gehad in Danilo. En vooral zijn manier van spelen voor SlotBall.
Danilo wordt gewoon zwaar onderschat. En ja hij heeft draken van wedstrijden gespeeld, maar daar staan weer genoeg waardevolle momenten tegenover. Voornamelijk ook waarop een spits op afgerekend mag worden. Dit is gewoon een prima tweede spits die gewoon perfect past in het spel van Slot.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind dat 'Ja maar hij past goed in Slotball!' altijd maar een beetje dom gelul om slechte spelers als Danilo en Idrissi te verdedigen.
Alsof spelers die druk zetten zo uniek zijn en er geen veel talentvollere spelers zijn die dat ook gewoon kunnen.
Dan is Wieffer voor bv. 7 miljoen weg een nog grotere werelddeal?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Neemt niet weg dat 5 miljoen voor een speler die een jaar geleden transfervrij overkwam een werelddeal.is.
Wereldaankoop vooral.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan is Wieffer voor bv. 7 miljoen weg een nog grotere werelddeal?
Dat was aan het eind van het seizoen ook de voornaamste rol van Szymanski. Maar nu Kokcu weg is heb je gewoon spelers nodig die goed zijn in de combinatie en dat is Danilo niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:51 schreef snabbi het volgende:
Uiteindelijk past Danilo in dat Slotbal (wat hier afgekraakt wordt als argument), omdat hij erg goed is in de pressie. Eigenlijk is het meer een vooruitgeschoven verdediger dan een spits. Daarom vond ik dat proberen op 10 om de combinatie van afmaken met drukzetten helemaal geen slecht idee.
Overigens met het aantal wedstrijden dat hij gespeeld heeft, kan je ook niet ontkennen dat hij echt wel zijn waarde in de selectie vertegenwoordigd.
Als we iemand anders kunnen oppikken als 2e spits en iemand die gewoon goed druk kan zetten vind ik het verder niet erg als hij weg zou gaan, maar ik vind het onterecht als we net gaan doen dat je hem als een bannis bij het grofvuil kan plaatsen.
juist met het wegvallen van kokcu zie ik minder het leunen op een combinatie, en eerder een voorzet waar hij wel vanuit een rebound talent voor heeft tegen aan te lopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was aan het eind van het seizoen ook de voornaamste rol van Szymanski. Maar nu Kokcu weg is heb je gewoon spelers nodig die goed zijn in de combinatie en dat is Danilo niet.
Slot gaat echt niet puur op voorzetten spelen. Bovendien heb je alsnog spelers met inzicht en passing nodig om vleugelspelers in goede positie voor een voorzet te krijgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:56 schreef snabbi het volgende:
[..]
juist met het wegvallen van kokcu zie ik minder het leunen op een combinatie, en eerder een voorzet waar hij wel vanuit een rebound talent voor heeft tegen aan te lopen.
Nogmaals, ik vind het geen geweldige speler en prima dat hij 2e spits is. Tegelijk heeft ie echt wel een waarde, misschien juist ook wel omdat hij heel anders is dan Santi en dus je opties hebt,
Santi vind ik veel beter voor puur de voorzetten en de verrassende acties. Danilo is beter in de pressing, afpakken en een toevallige goal door een verdedigingsfout. Ook de frommel-goals,quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot gaat echt niet puur op voorzetten spelen. Bovendien heb je alsnog spelers met inzicht en passing nodig om vleugelspelers in goede positie voor een voorzet te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |