Zeker mooi nieuws. Het zou echt genot zijn als hij volgend jaar in ons mooie shirt te bewonderen isquote:
quote:
quote:"Ik viel zaterdag uit mijn rol", laat Slot weten bij ESPN. "Normaal ga ik niet in op namen die rondzingen, maar toen zaten we in een wat intiemere setting en liet ik mij ontvallen dat we Ivanusec een interessante speler vinden. Maar wij vinden best veel spelers interessant. Sommige halen de media wel, anderen niet. Het is niet aan mij om daarop te reageren, want dat komt ons ook niet ten goede. Je kan andere clubs wakker schudden."
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:06 schreef Bezsen het volgende:
Verder mogen Russen gewoon hun benen breken en een herseninfarct krijgen.
Oprotten die gozer.
Ik vrees voor politieke reacties.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb echt zo veel leuke Russen ontmoet die wel gewoon trots zijn op hun land (die overigens ook vinden dat Putin een beetje kanker mag krijgen) dat ik hier moeite mee heb.
Ik hoop dat we een leuke gezellige Rus krijgen waar @:dombohetolifantje1 fanboy van kan worden
Ik accepteer wie je bentquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vrees voor politieke reacties.
Ik ben een keer of 40-45 in Rusland geweest en heb hier geen moeite mee.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb echt zo veel leuke Russen ontmoet die wel gewoon trots zijn op hun land (die overigens ook vinden dat Putin een beetje kanker mag krijgen) dat ik hier moeite mee heb.
Eens. Het gevoel dat het een Amrabat verhaal wordt maar Timber komt dan over het algemeen wel wat beter uit de verf. Alleen het is te weinig echt overtuigend, vandaar dat hij zich ook nog niet dwingend in de basis heeft kunnen spelen. Voor de breedte is het wel een goede…alleen gaat hij daar terecht niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:22 schreef Qarrad het volgende:
Maar even serieus: wat moeten we eigenlijk met Timber? Die heeft nooit gepast in Slotball en vandaag was het ook een dissonant. Ligt gewoon aan het type speler hoor, verder vind ik het een prima joch.
Het is niet de 10 die we nodig hebben en voor 6/8 zou ik hem ook tweede keus vinden.
Ben je wezen zuipen met Boris Koltsov?quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dat we een leuke gezellige Rus krijgen waar @:dombohetolifantje1 fanboy van kan worden
Die zal nog wel verplicht vakantie krijgen na de finale dus waarschijnlijk zien we hem pas begin augustus verschijnen.quote:
Zie nu dat die finale zondag is, dan ben ik als het goed is net geland in Mexico.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zullen ze wel winnen dan, hopelijk met een goaltje van Santi
Toornstra vibes.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:48 schreef bbuddybb het volgende:
Als Bullaude na meer dan een jaar nog niet klaar is voor de basis, dan lijkt mij niet dat hij een goede backup zou zijn in het geval van een blessure.
Ik heb het gevoel dat vd Belt op den duur op die positie zal komen te spelen.
Eens.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die zal nog wel verplicht vakantie krijgen na de finale dus waarschijnlijk zien we hem pas begin augustus verschijnen.
Beetje matig wel, kutinterlands.
Leipzig schijnt met een andere verdediger bezig te zijn inmiddels.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
Geert nog steeds een Feyenoorder
@:Pisces29
Wat een stomme sukkels. Geen 30 miljoen voor Geertruida willen ophoestenquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leipzig schijnt met een andere verdediger bezig te zijn inmiddels.
Ah, die willen schijnbaar ook liever voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leipzig schijnt met een andere verdediger bezig te zijn inmiddels.
Daar gaat in augustus gewoon een PL club voor komen die dat lachend op tafel legtquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:14 schreef bbuddybb het volgende:
Met een beetje geluk (en goede prestaties in de CL) zijn ook de PL clubs volgende zomer geïnteresseerd in Geert. In dat geval kun je op zijn minst 20 miljoen bijschrijven, lijkt mij.
Maar prima, ik ben blij dat het er vooralsnkg op lijkt dat ie blijft. Goede speler man.
15 miljoen voor een verdediger van PSG.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, die willen schijnbaar ook liever voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |