Zeker mooi nieuws. Het zou echt genot zijn als hij volgend jaar in ons mooie shirt te bewonderen isquote:
quote:
quote:"Ik viel zaterdag uit mijn rol", laat Slot weten bij ESPN. "Normaal ga ik niet in op namen die rondzingen, maar toen zaten we in een wat intiemere setting en liet ik mij ontvallen dat we Ivanusec een interessante speler vinden. Maar wij vinden best veel spelers interessant. Sommige halen de media wel, anderen niet. Het is niet aan mij om daarop te reageren, want dat komt ons ook niet ten goede. Je kan andere clubs wakker schudden."
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:06 schreef Bezsen het volgende:
Verder mogen Russen gewoon hun benen breken en een herseninfarct krijgen.
Oprotten die gozer.
Ik vrees voor politieke reacties.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb echt zo veel leuke Russen ontmoet die wel gewoon trots zijn op hun land (die overigens ook vinden dat Putin een beetje kanker mag krijgen) dat ik hier moeite mee heb.
Ik hoop dat we een leuke gezellige Rus krijgen waar @:dombohetolifantje1 fanboy van kan worden
Ik accepteer wie je bentquote:Op donderdag 13 juli 2023 00:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vrees voor politieke reacties.
Ik ben een keer of 40-45 in Rusland geweest en heb hier geen moeite mee.quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb echt zo veel leuke Russen ontmoet die wel gewoon trots zijn op hun land (die overigens ook vinden dat Putin een beetje kanker mag krijgen) dat ik hier moeite mee heb.
Eens. Het gevoel dat het een Amrabat verhaal wordt maar Timber komt dan over het algemeen wel wat beter uit de verf. Alleen het is te weinig echt overtuigend, vandaar dat hij zich ook nog niet dwingend in de basis heeft kunnen spelen. Voor de breedte is het wel een goede…alleen gaat hij daar terecht niet blij mee zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:22 schreef Qarrad het volgende:
Maar even serieus: wat moeten we eigenlijk met Timber? Die heeft nooit gepast in Slotball en vandaag was het ook een dissonant. Ligt gewoon aan het type speler hoor, verder vind ik het een prima joch.
Het is niet de 10 die we nodig hebben en voor 6/8 zou ik hem ook tweede keus vinden.
Ben je wezen zuipen met Boris Koltsov?quote:Op donderdag 13 juli 2023 00:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop dat we een leuke gezellige Rus krijgen waar @:dombohetolifantje1 fanboy van kan worden
Die zal nog wel verplicht vakantie krijgen na de finale dus waarschijnlijk zien we hem pas begin augustus verschijnen.quote:
Zie nu dat die finale zondag is, dan ben ik als het goed is net geland in Mexico.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zullen ze wel winnen dan, hopelijk met een goaltje van Santi
Toornstra vibes.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:48 schreef bbuddybb het volgende:
Als Bullaude na meer dan een jaar nog niet klaar is voor de basis, dan lijkt mij niet dat hij een goede backup zou zijn in het geval van een blessure.
Ik heb het gevoel dat vd Belt op den duur op die positie zal komen te spelen.
Eens.quote:Op donderdag 13 juli 2023 08:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die zal nog wel verplicht vakantie krijgen na de finale dus waarschijnlijk zien we hem pas begin augustus verschijnen.
Beetje matig wel, kutinterlands.
Leipzig schijnt met een andere verdediger bezig te zijn inmiddels.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:52 schreef onlogisch het volgende:
Geert nog steeds een Feyenoorder
@:Pisces29
Wat een stomme sukkels. Geen 30 miljoen voor Geertruida willen ophoestenquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leipzig schijnt met een andere verdediger bezig te zijn inmiddels.
Ah, die willen schijnbaar ook liever voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leipzig schijnt met een andere verdediger bezig te zijn inmiddels.
Daar gaat in augustus gewoon een PL club voor komen die dat lachend op tafel legtquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:14 schreef bbuddybb het volgende:
Met een beetje geluk (en goede prestaties in de CL) zijn ook de PL clubs volgende zomer genteresseerd in Geert. In dat geval kun je op zijn minst 20 miljoen bijschrijven, lijkt mij.
Maar prima, ik ben blij dat het er vooralsnkg op lijkt dat ie blijft. Goede speler man.
15 miljoen voor een verdediger van PSG.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, die willen schijnbaar ook liever voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
PL-clubs in paniek eind augustus kan je wel helemaal leegtrekken met hun veel te grote portemonnee.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat in augustus gewoon een PL club voor komen die dat lachend op tafel legt
We hebben de buitenechtelijke zoon van Ferry de Haan toch binnenquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
PL-clubs in paniek eind augustus kan je wel helemaal leegtrekken met hun veel te grote portemonnee.
Moet je alleen wel hopen dat er direct een vervanger gehaald kan worden nog.
Als te Kloese deze zomer 15 miljoen vangt heeft hij het GEWELDIG gedaan!!!!quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar gaat in augustus gewoon een PL club voor komen die dat lachend op tafel legt
Heeft niemand ooit gezegd.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als te Kloese deze zomer 15 miljoen vangt heeft hij het GEWELDIG gedaan!!!!
Ik denk eigenlijk dat Geertruida nog steeds helemaal niet op de radar staat bij die kutscouts in de Premier League.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
PL-clubs in paniek eind augustus kan je wel helemaal leegtrekken met hun veel te grote portemonnee.
Moet je alleen wel hopen dat er direct een vervanger gehaald kan worden nog.
Ik blijf me er ook over verbazen dat Hankco zo onder de radar blijft. De meeste PL-clubs zijn echt extreem voorspelbaar en volkomen achterlijk qua scouting.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Geertruida nog steeds helemaal niet op de radar staat bij die kutscouts in de Premier League.
Die blijft gewoon en gaat in de CL uitblinken.
Die heeft wel al een krasje, wordt toch ook naar gekeken vaak.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf me er ook over verbazen dat Hankco zo onder de radar blijft. De meeste PL-clubs zijn echt extreem voorspelbaar en volkomen achterlijk qua scouting.
Alleen maar mooi voor ons.
Mjah juist niet eigenlijk, het geld vloeit voornamelijk vanuit de Premier League, en nu zitten wij nog nog op de tweede rij (PL koopt vanaf clubs als Benfica en Leipzig, die weer bij ons shoppen, en wij shoppen weer bij de Moldes en Zagrebs van de wereld). Zaak is dat je nu weer een rijtje verder komt, als we een goede CL draaien gaat dat wel gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik blijf me er ook over verbazen dat Hankco zo onder de radar blijft. De meeste PL-clubs zijn echt extreem voorspelbaar en volkomen achterlijk qua scouting.
Alleen maar mooi voor ons.
Ik wist dat helemaal niet. Dacht dat ie gewoon tot z'n 24e bij Sparta Praag had gespeeldquote:Op donderdag 13 juli 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft wel al een krasje, wordt toch ook naar gekeken vaak.
Valt ook wel mee toch? Zijn eerste seizoen in het buitenland op 21-jarige leeftijd bij Fiorentina speelde hij niet veel, maar dat zou ik geen krasje noemen. Daarna gewoon 3 jaar lang bijna alles gespeeld bij Sparta Praag.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is toch ooit zwaar geblesseerd geweest dacht ik?quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch? Zijn eerste seizoen in het buitenland op 21-jarige leeftijd bij Fiorentina speelde hij niet veel, maar dat zou ik geen krasje noemen. Daarna gewoon 3 jaar lang bijna alles gespeeld bij Sparta Praag.
Dat noem ik toch wel een krasje. En dan tot je 24e nog in een grotere farmersleague dan de eredivisiequote:Op donderdag 13 juli 2023 10:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Valt ook wel mee toch? Zijn eerste seizoen in het buitenland op 21-jarige leeftijd bij Fiorentina speelde hij niet veel, maar dat zou ik geen krasje noemen. Daarna gewoon 3 jaar lang bijna alles gespeeld bij Sparta Praag.
Hij is ook gewoon ongelooflijk saai.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen trainde hij vroeger veel te hard/verkeerd waardoor hij allemaal pijntjes en blessures aan zijn knie en been kreeg. Maar dat was nog bij Zilina, de laatste jaren is hij amper geblesseerd geweest.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij is toch ooit zwaar geblesseerd geweest dacht ik?
Ja dat maak jij er steeds van, maar mensen die pingpongen hebben geen enkel recht van spreken over dat onderwerp dunkt mij.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon ongelooflijk saai.
Mwah beetje matige jijbak.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat maak jij er steeds van, maar mensen die pingpongen hebben geen enkel recht van spreken over dat onderwerp dunkt mij.
Ook dit seizoen lag hij continu op de grond alsof hij zwaar geblesseerd was terwijl het iedere keer enorm mee viel.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen trainde hij vroeger veel te hard/verkeerd waardoor hij allemaal pijntjes en blessures aan zijn knie en been kreeg. Maar dat was nog bij Zilina, de laatste jaren is hij amper geblesseerd geweest.
Een Sini heeft een veel zwaardere blessure gehad, en dat schrok Leeds ook niet af. (Al is hij uiteindelijk wel constant geblesseerd geweest dit seizoen.)
Dat zou zeker mooi zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als je na Til - Szymanski nu ook weer een upgrade krijgt op die positie
quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pingpongers zijn doorgaans heel vermakelijke personenen ze zitten nog bijna allemaal op het spectrum ook.
Salaris, salaris, salaris.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wacht ff onze Pool is voor MINDER dan 10 mil naar Fener gegaan?
Hoeveel wilde Feyenoord bieden dan? Want in de originele clausule stond 10 mil? Dus dan zou je dat evt toch wel willen lappen?
Snap wel dat Fener wat meer salaris biedt maar dit gevalletje vind ik met de dag gekker worden.
De Pool is dat geld niet waard.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wacht ff onze Pool is voor MINDER dan 10 mil naar Fener gegaan?
Hoeveel wilde Feyenoord bieden dan? Want in de originele clausule stond 10 mil? Dus dan zou je dat evt toch wel willen lappen?
Snap wel dat Fener wat meer salaris biedt maar dit gevalletje vind ik met de dag gekker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |