Ook wel ja. Wel jammer dat het logo een plakplaatje is.quote:
Alsof de VVD-achterban op een Turkse vrouw gaat stemmen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:03 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat de VVD degradeert.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat zijn zeg maar een soort berg-Russen die heel goed vlees kunnen bradenHeb geen enkele probleem met racistische grappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag zelf
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
Het is een Armeniër die in de Russische competitie speeltquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima shirt.
Jammer dat er geen #Announce mee gecombineerd is. Ik wacht nog altijd op onze Kroaat en Rus.
Precies op het moment dat de heli zondag in de Kuip aan komt gooit Feyenoord er een #donedeal nieuwsberichtje uit voor Ivanusec, waarna de deuren van de heli open gaan en hij onder een orkaan van geluid het veld betreed.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima shirt.
Jammer dat er geen #Announce mee gecombineerd is. Ik wacht nog altijd op onze Kroaat en Rus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, niet helemaal juist. De beste man heeft toch de Russische nationaliteit.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is een Armeniër die in de Russische competitie speelt
quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Precies op het moment dat de heli zondag in de Kuip aan komt gooit Feyenoord er een #donedeal nieuwsberichtje uit voor Ivanusec, waarna de deuren van de heli open gaan en hij onder een orkaan van geluid het veld betreed.Ik wil je er toch op wijzen dat Wieffer vorig seizoen gewoon in de helikopter zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, das waar ook.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil je er toch op wijzen dat Wieffer vorig seizoen gewoon in de helikopter zat.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:53 schreef Pistolero het volgende:
Heeft toch ergens altijd iets treurigs dat de grote namen nooit in die heli zitten omdat het nou eenmaal zo vroeg in de transferperiode is.
Early lifequote:Op donderdag 13 juli 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nah, niet helemaal juist. De beste man heeft toch de Russische nationaliteit.
Waar ik helemaal geen moeite mee heb.
Kan deze even in een spoiler? Ik had dit verdrongen.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Beter dan een tokkie uitstraling met Lang in een shirt
Praat eens een beetje alsof je een achterstand hebtquote:
1 keer in de 23 jaar 2 keerquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Praat eens een beetje alsof je een achterstand hebt
Ja ho maar
Dat je bescheiden transfersommen overhoudt voor zulke matige spelers gebeurt hooguit een keer in de 23 jaar twee keer.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:15 schreef Kerftminister het volgende:
Voor Taabouni én Bozenik een transfersom én een doorverkooppercentage verkrijgen. Don Kloesoe
Brainported.quote:Op donderdag 13 juli 2023 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En daar betaal je vijftien miljoen voor.
PSVGenot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |