Zijn salaris was hoog en het is nog steeds een schurkenstaat spekken.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wacht ff onze Pool is voor MINDER dan 10 mil naar Fener gegaan?
Hoeveel wilde Feyenoord bieden dan? Want in de originele clausule stond 10 mil? Dus dan zou je dat evt toch wel willen lappen?
Snap wel dat Fener wat meer salaris biedt maar dit gevalletje vind ik met de dag gekker worden.
Jammer ik ben wel benieuwd naar hoe een Slory zich kan ontwikkelen na een aantal maanden trainen onder Slot. Ik mis Nesto Groen nog in het rijtje, al ben ik bang dat hij geen toekomst heeft bij Feyenoord.quote:
Echt zo’n speler die het op fysiek wel leuk doet in de jeugd, kan er geen reet van.quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jammer ik ben wel benieuwd naar hoe een Slory zich kan ontwikkelen na een aantal maanden trainen onder Slot. Ik mis Nesto Groen nog in het rijtje, al ben ik bang dat hij geen toekomst heeft bij Feyenoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:49 schreef onlogisch het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230713_93070346
Brugge vangt 20 miljoen voor een verdediger na 28 wedstrijdjes. Verkast naar Strasbourg. DAN MOET GEERT TOCH GEWOON EEN MILJOEN MILJARD OPLEVEREN?????Zelfde eigenaar als die nieuwe van Chelsea, dat geluk moet je net hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
United met Bijlow misschien maar die zijn dit seizoen ineens gierig geworden.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pingpongers zijn doorgaans heel vermakelijke personenen ze zitten nog bijna allemaal op het spectrum ook.
Dat wordt het Europese uitshirt dacht ikquote:
Fortuna Sittard uitshirt uitstralingquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)tshirt-van-feyenoord
Nieuw uitshirt. Zeg het maar boys.
Ik vind het totaal anoniem en niks uitstralend behalve visuele onrust. Een handvol logo's in evenveel lettertypes en dan ook nog een patroontje in de kleur. Als je dan toch een nietszeggende kleur kiest, waarom dan ook nog zo'n epileptisch patroon eroverheen? Doe dan een solide kleur.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:03 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat de VVD degradeert.
Beetje generic jaren 80, jammer want in zo'n CL seizoen is het wel leuk als je daar ook een beetje mooi en herkenbaar mee voor de dag komt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het totaal anoniem en niks uitstralend behalve visuele onrust. Een handvol logo's in evenveel lettertypes en dan ook nog een patroontje in de kleur. Als je dan toch een nietszeggende kleur kiest, waarom dan ook nog zo'n epileptisch patroon eroverheen? Doe dan een solide kleur.
Ja dat laatste vooral. Niks hieraan zegt hoi wij zijn Feyenoord, onthoud ons even goed.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje generic jaren 80, jammer want in zo'n CL seizoen is het wel leuk als je daar ook een beetje mooi en herkenbaar mee voor de dag komt.
Godverdomme wat een walgelijke KKD armoedequote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig seizoen was ook echt mooiquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het uitshirt zwaar teleurstellend.
Normaal vind ik blauwe uittenues over het algemeen wel mooi, maar nu ben ik teveel afgegaan op de geruchten en impressies waar ZKA mee kwam. Als je een uittenue verwacht dat erg lijkt op die van 98/99 dan is dit echt een teleurstelling. Het lijkt er niet eens op.
Het is inderdaad net een uitshirt van FC Volendam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |