Niet doen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ligt mijn halte weer aan het einde van aankomend seizoen.
Ik weet niet of ik dat nog een keer aankan. Toch bedankt voor de tip, ik neem het in beraad.
Paixao gaat een grote worden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk een waardig vervanger voor de Szymanski-trein waar je op zat maat. (gratis tip dit)
@:fetx en ik stappen niet over. Wij kijken uit naar de Paixão-trein dit seizoen
Eens, maar in Milambo zit wel wat, heeft toch wel kwaliteit. Maar moet duidelijk verhuurd worden en minuten maken. Leuke voor Excelsior. Kasanjwiro wel mokerslecht trouwensquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:13 schreef Caland het volgende:
Bullaude en Milambo maar verhuren graag, die hebben echt wedstrijden nodig en kunnen het niveau nog niet aan.
Bullaude heeft ook echt wel wat, maar moet ook die meters maken op wekelijkse basis.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, maar in Milambo zit wel wat, heeft toch wel kwaliteit. Maar moet duidelijk verhuurd worden en minuten maken. Leuke voor Excelsior. Kasanjwiro wel mokerslecht trouwens
Gelukkig riep niet iedereen dat al toen hij bij Groningen zat.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bullaude heeft ook echt wel wat, maar moet ook die meters maken op wekelijkse basis.
En inderdaad, wat een gedrocht is die Kasanwirjo zeg, mijn hemel
Onbegrijpelijke aankoop blijft dat, maar goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig riep niet iedereen dat al toen hij bij Groningen zat.
Ach ze halen wat talenten en niet iedereen kan uiteindelijk het niveau aan. Ik vind het wel prima dat ze (ook) inzetten op dat soort spelers.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke aankoop blijft dat, maar goed.
Zerrouki gaat wel aanhaken. Gaat goedkomenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:32 schreef fetX het volgende:
Vond Zerrouki ook niet heel denderend, maar die
moet nog even wennen aan het spel van SlotGod. Gelukkig kost dat slechts een paar weken.
Het is natuurlijk geen Ajax voetbal.
Eens. Kan die Bullaude fanclub ook eens naar huis hier.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:13 schreef Caland het volgende:
Bullaude en Milambo maar verhuren graag, die hebben echt wedstrijden nodig en kunnen het niveau nog niet aan.
Ik zie het ook niet echt in hockeyhoofd. Vorig seizoen al een beetje in de gaten gehouden. Hij staat wel vaak op de goede plek en houdt het simpel enzo, maar ik ben geen fan. Nergens écht goed in imo. Hopelijk heb ik het helemaal verkeerdquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach ze halen wat talenten en niet iedereen kan uiteindelijk het niveau aan. Ik vind het wel prima dat ze (ook) inzetten op dat soort spelers.
Was ook maar gebaseerd op 1 geweldige aanname en 2 leuke invalbeurten. Maar dat deed hij dan ook wel uitstekend.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
Eens. Kan die Bullaude fanclub ook eens naar huis hier.
Niet iedere aankoop is het gevolg van goed beleid. Tot zover is duidelijk. Wel zonde van het geld geweest.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke aankoop blijft dat, maar goed.
Je ziet opzich qua basisvoorwaarden wel waarom het gokje is genomen. Maar beetje een slaperd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet iedere aankoop is het gevolg van goed beleid. Tot zover is duidelijk. Wel zonde van het geld geweest.
Klopt, maar vond dat je dat bij deze speler wel redelijk aan kon zien komen. Was bij Groningen ook al niet bijzonder.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet iedere aankoop is het gevolg van goed beleid. Tot zover is duidelijk. Wel zonde van het geld geweest.
*Goed beleid betekent niet dat elke aankoop raak is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde gevoel met Cole Bassett, hij heeft overduidelijk zijn kwaliteiten en in invalbeurten doet ie leuke dingen. Je kan er toch niet echt je vinger op leggen wat er nou precies tekort komt, en toch is het hem niet helemaal.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Was ook maar gebaseerd op 1 geweldige aanname en 2 leuke invalbeurten. Maar dat deed hij dan ook wel uitstekend.
Ik bedoel er vooral mee te zeggen dat het slaapmannetje gewoon slecht gescout lijkt. Toch wel erg duur voor een speler die kwalitatief zó enorm tekort komt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
*Goed beleid betekent niet dat elke aankoop raak is.
De meeste invalbeurten zijn niet geweldig maar de paar goede die hij had was hij dan ook wel echt goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde gevoel met Cole Bassett, hij heeft overduidelijk zijn kwaliteiten en in invalbeurten doet ie leuke dingen. Je kan er toch niet echt je vinger op leggen wat er nou precies tekort komt, en toch is het hem niet helemaal.
Wat dat betreft vind ik nog steeds dat Slot hem vlieguren had moeten geven toen Danilo, Timber en Dilrosun op 10 aan het prutsen waren. Maar goed, Arne stelt je pas op als je zijn spelletje volledig begrijpt en inmiddels speelt Bullaude hier al tien maanden en lijkt dat niet bepaald het geval te zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:44 schreef fetX het volgende:
[..]
De meeste invalbeurten zijn niet geweldig maar de paar goede die hij had was hij dan ook wel echt goed.
Hij heeft technisch en fysiek alle kwaliteiten die je als multifunctionele verdedigende speler wil, dus dat is prima gescout. Het mentale gedeelte is alleen altijd het lastigste in te schatten en daar hebben ze blijkbaar een inschattingsfout mee gemaakt. Dat betekent niet dat de transfer geen gevolg is van goed beleid, het is gewoon hetzelfde goede beleid waaronder succesvolle transfers ook zijn gehaald.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel er vooral mee te zeggen dat het slaapmannetje gewoon slecht gescout lijkt. Toch wel erg duur voor een speler die kwalitatief zó enorm tekort komt.
Zo’n Bullaude, Wålemark of zelfs Dilro: dat kan gebeuren. Maar hadden we hier nou meer van kunnen/moeten verwachten?
Die verdediger van Zwolle heb ik wel vertrouwen in op een of andere manierquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet echt in hockeyhoofd. Vorig seizoen al een beetje in de gaten gehouden. Hij staat wel vaak op de goede plek en houdt het simpel enzo, maar ik ben geen fan. Nergens écht goed in imo. Hopelijk heb ik het helemaal verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |