Je ziet opzich qua basisvoorwaarden wel waarom het gokje is genomen. Maar beetje een slaperd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet iedere aankoop is het gevolg van goed beleid. Tot zover is duidelijk. Wel zonde van het geld geweest.
Klopt, maar vond dat je dat bij deze speler wel redelijk aan kon zien komen. Was bij Groningen ook al niet bijzonder.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet iedere aankoop is het gevolg van goed beleid. Tot zover is duidelijk. Wel zonde van het geld geweest.
*Goed beleid betekent niet dat elke aankoop raak is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde gevoel met Cole Bassett, hij heeft overduidelijk zijn kwaliteiten en in invalbeurten doet ie leuke dingen. Je kan er toch niet echt je vinger op leggen wat er nou precies tekort komt, en toch is het hem niet helemaal.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Was ook maar gebaseerd op 1 geweldige aanname en 2 leuke invalbeurten. Maar dat deed hij dan ook wel uitstekend.
Ik bedoel er vooral mee te zeggen dat het slaapmannetje gewoon slecht gescout lijkt. Toch wel erg duur voor een speler die kwalitatief zó enorm tekort komt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
*Goed beleid betekent niet dat elke aankoop raak is.
De meeste invalbeurten zijn niet geweldig maar de paar goede die hij had was hij dan ook wel echt goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde gevoel met Cole Bassett, hij heeft overduidelijk zijn kwaliteiten en in invalbeurten doet ie leuke dingen. Je kan er toch niet echt je vinger op leggen wat er nou precies tekort komt, en toch is het hem niet helemaal.
Wat dat betreft vind ik nog steeds dat Slot hem vlieguren had moeten geven toen Danilo, Timber en Dilrosun op 10 aan het prutsen waren. Maar goed, Arne stelt je pas op als je zijn spelletje volledig begrijpt en inmiddels speelt Bullaude hier al tien maanden en lijkt dat niet bepaald het geval te zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:44 schreef fetX het volgende:
[..]
De meeste invalbeurten zijn niet geweldig maar de paar goede die hij had was hij dan ook wel echt goed.
Hij heeft technisch en fysiek alle kwaliteiten die je als multifunctionele verdedigende speler wil, dus dat is prima gescout. Het mentale gedeelte is alleen altijd het lastigste in te schatten en daar hebben ze blijkbaar een inschattingsfout mee gemaakt. Dat betekent niet dat de transfer geen gevolg is van goed beleid, het is gewoon hetzelfde goede beleid waaronder succesvolle transfers ook zijn gehaald.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel er vooral mee te zeggen dat het slaapmannetje gewoon slecht gescout lijkt. Toch wel erg duur voor een speler die kwalitatief zó enorm tekort komt.
Zo’n Bullaude, Wålemark of zelfs Dilro: dat kan gebeuren. Maar hadden we hier nou meer van kunnen/moeten verwachten?
Die verdediger van Zwolle heb ik wel vertrouwen in op een of andere manierquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet echt in hockeyhoofd. Vorig seizoen al een beetje in de gaten gehouden. Hij staat wel vaak op de goede plek en houdt het simpel enzo, maar ik ben geen fan. Nergens écht goed in imo. Hopelijk heb ik het helemaal verkeerd
quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:14 schreef bbuddybb het volgende:
Wellenreuther heeft constant een petje op. Op de training(en) ook.
Die heeft mijns inziens een trip naar Turkije gemaakt.
Owwwwwwww, Arend Martijn zal daar niet blij mee zijn, hij wil niet op zijn trainert lijken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:46 schreef bbuddybb het volgende:
Haartransplantatie.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Bloed aan de handen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
@:Dombohetolifantje1
Dit moet toch weer even pijn doen.
Als je het voor 1 juli had gewild had je hem nu al 2 weken binnen gehadquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:33 schreef Caland het volgende:
9,75 miljoen voor Szymanski (in vier termijnen)
Al zal het nettosalaris een verschilletje zijn
Maar dat laatste mocht toch helemaal niet? Of waar was dat embargo voor?quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je het voor 1 juli had gewild had je hem nu al 2 weken binnen gehad
Maar goed dan had je wel 10 miljoen naar Rusland over moeten maken
Ze stonden niet meer op de embargolijst, geen idee waarom.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar dat laatste mocht toch helemaal niet? Of waar was dat embargo voor?
Sinds vorige week toch pas.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze stonden niet meer op de embargolijst, geen idee waarom.
Geen idee.quote:
Wat ze misschien alsnog gaan doen voor die Russische middenvelder van Dinamo Moskou…quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je het voor 1 juli had gewild had je hem nu al 2 weken binnen gehad
Maar goed dan had je wel 10 miljoen naar Rusland over moeten maken
Maar dat Dynamo Moskou als specifieke entiteit niet meer op de embargolijst zou staan(niemand weet volgens mij ook precies hoe en wat dat zit trouwensquote:
Dat valt wel mee. Dat kan in 10 minuten geregeld worden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je zaken wil doen met een Russische partij dan moet het sowieso via extreem schimmige en dubieuze constructies met buitenlandse tussenpersonen en bankrekeningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |