nEgENtiG euRO.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ook wel ja. Wel jammer dat het logo een plakplaatje is.
Blijft nog wennen zonder de three stripes.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)tshirt-van-feyenoord
Nieuw uitshirt. Zeg het maar boys.
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:02 schreef Caland het volgende:
Het doet mij een beetje denken aan de bekleding van oude stadsbussen
Die hadden toch rode stoeltjes? Op Zuidplein spraken we regelmatig af bij zo'n louche tent om op wedstrijddagen voor te drinken, Spooky's Place of zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Moet nu gelijk denken aan al die Arriva en Connexxion bussen op Zuidplein/Kralingse Zoom 15 jaar geleden
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Alleen jullie kopen walgelijke Ajacieden toch?
Die kon dan niet voetballen, het was niet zo’n walgelijk pestventje.quote:
was een aardige reserve spelerquote:Door Slot geroemde Rasmussen aan de slag in vaderland
11.25,
Vandaag
2 Reacties
Jacob Rasmussen vervolgt zijn loopbaan bij Brøndby IF. De 26-jarige verdediger, afgelopen seizoen op huurbasis uitkomend voor landskampioen Feyenoord, maakt de overstap van Fiorentina naar de topclub uit zijn vaderland Denemarken.
Straks krijgt Igor liefdesverdrietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:11 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Top. Een andere, betere tweede spits zou mooi zijn.
Ik vrees wel een beetje voor Igor als Danilo straks weg gaat hoor.quote:
Een beperkte spits die je gratis hebt gehaald na een seizoen voor 6 miljoen verkopen, ik zeg doen. Dat noemt men nou doorselecteren (net als het lozen van de overbodige spelers de afgelopen dagen)quote:Op vrijdag 14 juli 2023 21:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vrees wel een beetje voor Igor als Danilo straks weg gaat hoor.![]()
Verder moet je hem lekker laten gaan. Vind het wel bijzonder hoeveel reacties ik lees van mensen die hem willen houden en zeggen dat je voor 5-6 miljoen geen betere spits kan vinden.
Al besproken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Beter is het dan ook echt een miljoenenbod. Minimaal 6 graag
Vertessen.. echte feyenoord spitsquote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Danilo is de perfecte tweede spits voor Feyenoord en Slot.
Daar ga je echt niet een betere voor vinden.
Ik snap dit sentiment dus écht niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Danilo is de perfecte tweede spits voor Feyenoord en Slot.
Daar ga je echt niet een betere voor vinden.
Ik heb altijd vertrouwen gehad in Danilo. En vooral zijn manier van spelen voor SlotBall.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik snap dit sentiment dus écht niet.
Zijn we de hele 2e seizoenshelft vergeten waarin hij elke wedstrijd inviel en vervolgens altijd alles fout deed. Praktisch iedere wedstrijd liep men (terecht) op hem te kankeren. Maar nu hij mogelijk weg gaat is iedereen hem opeens weer helemaal omhoog aan het schrijven. Wat is deze
De perfecte 2e spits voor Feyenooord is een jong groot talent dat nu een jaartje kan wennen achter Gimenez om het volgend jaar definitief over te nemen als eerste spits. Dat is Danilo dus totaal niet.
Die kan er uiteindelijk toch gewoon niet zoveel van. Prima afmaker maar daar houdt het wel op.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd vertrouwen gehad in Danilo. En vooral zijn manier van spelen voor SlotBall.
Ik vind dat 'Ja maar hij past goed in Slotball!' altijd maar een beetje dom gelul om slechte spelers als Danilo en Idrissi te verdedigen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb altijd vertrouwen gehad in Danilo. En vooral zijn manier van spelen voor SlotBall.
Danilo wordt gewoon zwaar onderschat. En ja hij heeft draken van wedstrijden gespeeld, maar daar staan weer genoeg waardevolle momenten tegenover. Voornamelijk ook waarop een spits op afgerekend mag worden. Dit is gewoon een prima tweede spits die gewoon perfect past in het spel van Slot.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind dat 'Ja maar hij past goed in Slotball!' altijd maar een beetje dom gelul om slechte spelers als Danilo en Idrissi te verdedigen.
Alsof spelers die druk zetten zo uniek zijn en er geen veel talentvollere spelers zijn die dat ook gewoon kunnen.
Dan is Wieffer voor bv. 7 miljoen weg een nog grotere werelddeal?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Neemt niet weg dat 5 miljoen voor een speler die een jaar geleden transfervrij overkwam een werelddeal.is.
Wereldaankoop vooral.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dan is Wieffer voor bv. 7 miljoen weg een nog grotere werelddeal?
Dat was aan het eind van het seizoen ook de voornaamste rol van Szymanski. Maar nu Kokcu weg is heb je gewoon spelers nodig die goed zijn in de combinatie en dat is Danilo niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:51 schreef snabbi het volgende:
Uiteindelijk past Danilo in dat Slotbal (wat hier afgekraakt wordt als argument), omdat hij erg goed is in de pressie. Eigenlijk is het meer een vooruitgeschoven verdediger dan een spits. Daarom vond ik dat proberen op 10 om de combinatie van afmaken met drukzetten helemaal geen slecht idee.
Overigens met het aantal wedstrijden dat hij gespeeld heeft, kan je ook niet ontkennen dat hij echt wel zijn waarde in de selectie vertegenwoordigd.
Als we iemand anders kunnen oppikken als 2e spits en iemand die gewoon goed druk kan zetten vind ik het verder niet erg als hij weg zou gaan, maar ik vind het onterecht als we net gaan doen dat je hem als een bannis bij het grofvuil kan plaatsen.
juist met het wegvallen van kokcu zie ik minder het leunen op een combinatie, en eerder een voorzet waar hij wel vanuit een rebound talent voor heeft tegen aan te lopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was aan het eind van het seizoen ook de voornaamste rol van Szymanski. Maar nu Kokcu weg is heb je gewoon spelers nodig die goed zijn in de combinatie en dat is Danilo niet.
Slot gaat echt niet puur op voorzetten spelen. Bovendien heb je alsnog spelers met inzicht en passing nodig om vleugelspelers in goede positie voor een voorzet te krijgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 23:56 schreef snabbi het volgende:
[..]
juist met het wegvallen van kokcu zie ik minder het leunen op een combinatie, en eerder een voorzet waar hij wel vanuit een rebound talent voor heeft tegen aan te lopen.
Nogmaals, ik vind het geen geweldige speler en prima dat hij 2e spits is. Tegelijk heeft ie echt wel een waarde, misschien juist ook wel omdat hij heel anders is dan Santi en dus je opties hebt,
Santi vind ik veel beter voor puur de voorzetten en de verrassende acties. Danilo is beter in de pressing, afpakken en een toevallige goal door een verdedigingsfout. Ook de frommel-goals,quote:Op zaterdag 15 juli 2023 00:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot gaat echt niet puur op voorzetten spelen. Bovendien heb je alsnog spelers met inzicht en passing nodig om vleugelspelers in goede positie voor een voorzet te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |