SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt terugspoelen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:40 schreef hhh38 het volgende:
Fuck, gemist omdat ik een nieuw topic aan het openen was
Je kan terugspoelen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu de 2-0 gemist omdat ik de 1-0 terugkeek
quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:42 schreef Caland het volgende:
Club Brugge wordt HELEMAAL KAPOET gemaakt
@:capuchon_jongen
Zo te zien niet nee.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind het wel snel dat dit soort wedstrijden gespeeld worden na de break..
moeten ze eerst niet een week alleen duurlopen gaan doen....
Ik weet het niet, dan zit wel erg veel tijd tussen april en de CL finale. Komt clubs meestal niet ten goede.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In april kampioen thuis tegen Ajax terwijl in de Kuip de heropleving van ‘huppie huppie Feyenoord dat is ons cluppie’ galmt.
Jij bent anders ook weer snel actief na je break.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind het wel snel dat dit soort wedstrijden gespeeld worden na de break..
Blij dat het ‘de eerste week moet je alleen maar op lege maag met boomstammen duurlopen doen’-principe een beetje klaar is nu.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Drie keer raden welke club begon met zo’n kansloze bosloopquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blij dat het ‘de eerste week moet je alleen maar op lege maag met boomstammen duurlopen doen’-principe een beetje klaar is nu.
Gewoon die spelprincipes er zo snel mogelijk in slijpen.
Je moet gewoon keihard conditie opbouwen nuquote:Op woensdag 12 juli 2023 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blij dat het ‘de eerste week moet je alleen maar op lege maag met boomstammen duurlopen doen’-principe een beetje klaar is nu.
Gewoon die spelprincipes er zo snel mogelijk in slijpen.
Dit blijft goed.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je moet gewoon keihard conditie opbouwen nu
na zo een break ben je vaak slap
maar ik denk dat er nu een betere balans is dan vroeger
We horen ook weles verhalen nu dat spelers conditioneel niet mee kunnen ergens in september...
waar zou dat aan liggen....
voorlopig vertrouw ik slot......
Grijze Gijs toch? Typische randdebiel. Uitgebreid beschreven door Paul van Gageldonk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel erg benieuwd over welke Gijs dit gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |