Ik dacht dat we afspraken hadden over de privacy van foto'squote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:00 schreef Em31 het volgende:
Kan iemand de maan even uitdoen
[ afbeelding ]
Hardop gelachenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook bijzonder.
Ik had laatst een soort van ruzie met een kerel van een jaar of 30 die in de dartbar was en een hele sterke mening had over de rol van vrouwen en dat een vrouw in zijn leven komt en niet andersom, dus dat zij er ook voor hem is en niet andersom. Extreem ouderwets, zelfs vrij extremistisch.
Diezelfde avond verloor hij de kwartfinale van ons darttoernooi van een 14-jarig meisje.
Eens.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Voor mijn gevoel zijn juni, juli en augustus te snel voorbij gevlogen
Ik ben er nog wel mee in de problemen gekomen want ik hield in die wedstrijd de score bij en wees die jongen er meerdere malen op dat z'n voet (flink) over de lijn was en ik wilde dat het eerlijk verliep, ook wel vanwege die extra spanning (dat meisje was ook bij die hele discussie).quote:
Ik hoop dat ze echt meedoen met San Remo dit jaar, net als Irama, La Rappresentante di Lista en Diodatoquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er net op tijd achter gekomen dat de band Pinguini Tattici Nucleari vernoemd is naar een schots bier en geen italiaanse. Goed dat ik daar nu achter kom, anders had ik toch bijna voor schut gestaan in Italie
Het is ook ruim 30% alcoholquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er net op tijd achter gekomen dat de band Pinguini Tattici Nucleari vernoemd is naar een schots bier en geen italiaanse. Goed dat ik daar nu achter kom, anders had ik toch bijna voor schut gestaan in Italie
Ik hoop dat Irama echt een keer naar ESF gaatquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze echt meedoen met San Remo dit jaar, net als Irama, La Rappresentante di Lista en Diodato
https://www.nu.nl/opmerke(...)aantrekkelijker.htmlquote:'Bierbril' ontkracht na nieuw onderzoek: alcohol maakt anderen niet aantrekkelijker
Wie na een borrel het gevoel heeft mensen aantrekkelijker te gaan vinden, moet zich wellicht even achter de oren krabben. Nieuw onderzoek toont namelijk aan dat de zogenoemde 'bierbril' niet bestaat.
Allora.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is ook ruim 30% alcoholVolgens mij wordt het niet meer gemaakt, maar als je het kan krijgen is het sowieso prijzig
Op dit uur nog!?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Schenk ik even wat ice tea in.
Ik denk niet dat anderen aantrekkelijker worden, maar wel dat je eigen standaarden wat lager worden met alcohol op.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/opmerke(...)aantrekkelijker.html
Ik weet niet of ik het hier mee eens ben. Jullie?
Ja dat is wel waar ja. Met andere woorden: Gelukkig is er bier!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk niet dat anderen aantrekkelijker worden, maar wel dat je eigen standaarden wat lager worden met alcohol op.
Ah! Ik DM je even de spoilers (wel zo netjes richting anderen die de serie nog niet gezien hebben om het per DM te doen).quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil mijn serie afkijken (You)
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Ik DM je even de spoilers (wel zo netjes richting anderen die de serie nog niet gezien hebben om het per DM te doen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Irama echt een keer naar ESF gaat
Geen idee, ik drink nietquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Meestal staat die op het stuk plastic waar je SIM-kaart uit komt. Het schijnt dat je die ook kunt vinden of opvragen via je Mijn Provider-omgeving of via de klantenservicequote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn pincode op mijn telefoon te vaak verkeerd ingevoerd vanmorgen. Nu is mijn telefoon geblokkeerd en moet ik mijn puk code invullen, maar geen idee waar ik die code heb.
Ja,geen idee alleen waar ik dat plastic van mijn Sim heb. Vanmorgen niet zo snel kunnen vinden. Nu op kantoor, dus ik kan niet verder zoeken. En ik weet mijn wachtwoord niet om ij te loggen bij mijn provider,want ja,al die wachtwoorden staan natuurlijk in mijn telefoon.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Meestal staat die op het stuk plastic waar je SIM-kaart uit komt. Het schijnt dat je die ook kunt vinden of opvragen via je Mijn Provider-omgeving of via de klantenservice
We zijn niet allemaal de scherpste in de ochtend. Maar je geboortejaar moet toch wel te onthouden zijn?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn pincode op mijn telefoon te vaak verkeerd ingevoerd vanmorgen. Nu is mijn telefoon geblokkeerd en moet ik mijn puk code invullen, maar geen idee waar ik die code heb.
Het is een zescijfere code.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal de scherpste in de ochtend. Maar je geboortejaar moet toch wel te onthouden zijn?
Heb je 733254 al geprobeerd?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is een zescijfere code.
Ja,dat was niet goed, daarom is ie nu geblokkeerd.quote:
Na even door te klikken naar het onderzoek weet ik eigenlijk vooral niet of ik het eens ben met de samenvatting van de AI van nu.nl, al wil ik daar wel meteen bij zeggen dat ik daar niet direct verbaasd over ben.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm, dan was het waarschijnlijk 733255quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,dat was niet goed, daarom is ie nu geblokkeerd.
Hmm... 446399 dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vreemd, die werkt bij mij altijd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht kan de klantenservice je verder helpen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Heb je al gekeken bij je account op de website van de provider. Weet bij HollandseNieuwe dat het daar staat. Dit jaar namelijk al meerdere keren zo de telefoon van mijn moeder opnieuw kunnen instellen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoe gaat het met haar? Is ze al helemaal gewend in het verzorgingstehuis?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:23 schreef Redefine het volgende:
Dit jaar namelijk al meerdere keren zo de telefoon van mijn moeder opnieuw kunnen instellen.
Wat een radicaal idee!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wellicht kan de klantenservice je verder helpen?
Ik zou bij tmobile dat ook kunnen, maar ik weet mijn wachtwoord niet.dus dat moet ik even thuis opzoeken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je al gekeken bij je account op de website van de provider. Weet bij HollandseNieuwe dat het daar staat. Dit jaar namelijk al meerdere keren zo de telefoon van mijn moeder opnieuw kunnen instellen.
Gaat wel ok. Ze moet nog wennen. Ze is vorige week net verhuisd naar een vaste plek.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar? Is ze al helemaal gewend in het verzorgingstehuis?
Dat klinkt wel positiefquote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaat wel ok. Ze moet nog wennen. Ze is vorige week net verhuisd naar een vaste plek.
Ik snap echt niet hoe jij zo rustig blijft met zoveel spanning en chaos in jouw leven.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gebeld met de klantenservice en ik kreeg een hele vriendelijke surinaamse mevrouw aan de lijn en die heeft mij geholpen en ik kan weer in mijn telefoon.
Ik ben het gewend, denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe jij zo rustig blijft met zoveel spanning en chaos in jouw leven.
Remco gesloopt door Rogla, heel Sporza en HLN staan in de rij bij de Van Brienenoord!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:17 schreef Momo het volgende:
Net terug van werk, wel een mooi Vuelta ritje gemist met een brekende Remco en winnende Zeepkist
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:17 schreef Momo het volgende:
Net terug van werk, wel een mooi Vuelta ritje gemist met een brekende Remco en winnende Zeepkist
Duje het Solo?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:45 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanavond lekker semi 2 van ESF 2023 kijken
Ajax is op tv!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om te gaan sporten vanavond.
Ja, muntjes sparen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ajax is op tv!En we kunnen altijd kijken of er nog wat mensen voor GGD zijn?
Nice. Hopelijk kan ik ook snel 100 verzamelen. Geen zin om het te laat te maken, zoals zondag.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies! Gisteren had ik ook al snel 100 muntjes verzameld
You know What they say: Because of you wel. That's a Promisequote:
AZ is spannenderquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ajax is op tv!En we kunnen altijd kijken of er nog wat mensen voor GGD zijn?
Met Voyager. Waarvan ik sinds het begin al wist dat die de tweede halve finale ging winnenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:45 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanavond lekker semi 2 van ESF 2023 kijken
Gaan we Roemenie volgend jaar eigenlijk nog wel terugzien?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:37 schreef H_T het volgende:
Was er nog een duidelijke reden waarom die Roemeen op het eind met olie werd besmeurd?
Voor de roem hoeft het niet, want dat is al de helft van hun naamquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gaan we Roemenie volgend jaar eigenlijk nog wel terugzien?
Een reis die duurt je leven langquote:
Ik kan nog steeds pissig worden dat dit 8ste is geworden bij de televote. Dat kind kan gewoon niet zingenquote:
En dan ook nog een vrij saai optreden eigenlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds pissig worden dat dit 8ste is geworden bij de televote. Dat kind kan gewoon niet zingen
35 stuks toevallig?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
34, ik heb hamburgers op vanavond.
Dat sla ik niet afquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij ook een hamburgertje om het goed te maken?
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij ook een hamburgertje om het goed te maken?
Precies.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat sla ik niet af. Gedane zaken nemen toch geen, zoals u weet, keer.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En ook Janneke moet eraan geloven. 32.
Zekersquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Knap hoor om zes strafschoppen zo goed in te schieten voor een vijandig publiek
Die zien daar altijd mer bergen tegenop.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:58 schreef Strani het volgende:
Bergen natuurlijk in rouw gedompeld. En het zal er wel regenen ook, zoals altijd.
Maar die leert zo goed op school!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En ook Janneke moet eraan geloven. 32.
Voldeed ze aan de Greet Expectations?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies.
Oké nu zijn het er 33. Greetje was al op
En ook de mentale dreun door de twee doelpunten voorsprong weg te geven niet door te laten werken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Knap hoor om zes strafschoppen zo goed in te schieten voor een vijandig publiek
tot op heden is het in alle wedstrijden vrij matigquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
Ajax was wel wanstaltig slecht... Dat moet nog wel gaan draaien.
Maar goed, Igor speelt zo mooi vioolquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar Sonja heeft zo'n mooie loei.
En dan hebben ze hun enige scorende spits verkocht.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:04 schreef ijs_beer het volgende:
Ajax was wel wanstaltig slecht... Dat moet nog wel gaan draaien.
Brobbey speelde zeker weerquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan hebben ze hun enige scorende spits verkocht.
Van de Nederlandse ploegen heeft alleen PSV een beetje indruk gemaakt tot nu toe. Maar goed begin seizoen dit datquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tot op heden is het in alle wedstrijden vrij matig
Als het puur om koeien gaat heeft Igor niet zoveel te vrezen. Zeker niet sinds hij een mooie modelcarrière heeft overgehouden aan een dag waarop hij veel te lang in de zon gezeten had zonder zich in te smerenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar goed, Igor speelt zo mooi viool
quote:
Je hebt anders ook nog Ed S. gehad tussendoorquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel een Helena UI. Anders klopt het niet
heel ff dacht ik dat je het zelf wasquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wel een Helena UI. Anders klopt het niet
Misschien is dat ook wel zo.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heel ff dacht ik dat je het zelf was
Meteen de DM's in geslide?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heel ff dacht ik dat je het zelf was
Dat doe ik jullie niet meer aan. Tenzij Douwe Bob opeens de joker is.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Je hebt anders ook nog Ed S. gehad tussendoor
Ho stopquote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel zo.
Gezondheid!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 23:37 schreef BillDauterive het volgende:
Lahko ti podarim samo ljubezen
Eno in edino upanje
Poglej me v oči in lahko si brez skrbi
Vem, da isto čuti¨ tudi ti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelukkig nieuwjaar
Fuck the EBU
quote:Op vrijdag 1 september 2023 03:49 schreef Yesse het volgende:
Als ik vroeger bij de Albert Heijn vroeg (7 uur) moest werken en dus 6 uur mijn bed uit moest, kon ik de hele nacht niet slapen omdat ik constant in m’n hoofd zat met “ik moet elke minuut benutten want ik moet vroeg op”..Wel herkenbaar. Dat je er vroeg uit moet en je niet mag verslapen en dat je vervolgens nauwelijks slaapt, juist omdat je je niet wil verslapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelukkig nieuwjaar
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Precies! Maar gelukkig slapen we de laatste tijd (even afkloppen) in de nacht gewoon goed dus hopelijk valt het mee en dan valt 1 nachtje slecht slapen wel meequote:Op vrijdag 1 september 2023 06:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Dat je er vroeg uit moet en je niet mag verslapen en dat je vervolgens nauwelijks slaapt, juist omdat je je niet wil verslapen.
Gelukkig nieuwjaarquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 03:49 schreef Yesse het volgende:
Als ik vroeger bij de Albert Heijn vroeg (7 uur) moest werken en dus 6 uur mijn bed uit moest, kon ik de hele nacht niet slapen omdat ik constant in m’n hoofd zat met “ik moet elke minuut benutten want ik moet vroeg op”..Goede reis en fijne vakantie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelukkig nieuwjaarIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nederland deed ook niet echt volwaardig mee dit jaar. Zowel geen finaleplaats als geen deelnemers waar je echt warme gevoelens van kreeg, dat scheelt ook.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:28 schreef NailQueen het volgende:
Het is een nieuw ESFjaar!
Ik moet toegeven dat de post-eurovision depression mij aardig is meegevallen
Dat ook. Maar zelf bleef ik ook luisteren naar de liedjes van Voyager, Alessandra, Joker Out, Käärijä en soms Gustaph. Ik ben later nog andere ESF gaan terugkijken (mijn eigen kleine retrootje) maar dat ging me meer om de liedjes. Het ESF zelf heb ik niet echt gemist. Ik verheug me meer op de nationale voorrondes.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland deed ook niet echt volwaardig mee dit jaar. Zowel geen finaleplaats als geen deelnemers waar je echt warme gevoelens van kreeg, dat scheelt ook.
En met het verdwijnen van de repetities achter slot en grendel wordt het ESF ook beperkt tot een los evenement, zonder randzaken er omheen. Voor de kijker wordt het noodgedwongen iets als Domino Day of de Oudejaarsconference. Dat is een week erna ook weer uit je systeem, zonder depressies.
De familie van die mus destijds welquote:Op vrijdag 1 september 2023 10:54 schreef Fred_B het volgende:
Heb jij weleens een Post-Domino-Day-Depressie gehad @:strani ?
Dit is ondertussen voor bijna iedereen al een jarenlange depressiequote:Op vrijdag 1 september 2023 10:54 schreef Fred_B het volgende:
Wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
#Hoordle #537
🟩⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
https://hoordle.nl
edit: deze weten jullie ook
Een paar jaar terug was er het plan het weer terug te brengenquote:Op vrijdag 1 september 2023 12:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is ondertussen voor bijna iedereen al een jarenlange depressie
Ja, met die eerste seconde al.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
#Hoordle #537
🟩⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
We kunnen het zelf proberen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was er het plan het weer terug te brengenDaar is alleen niks meer van gekomen
Ja, het begin is niet echt in lijn met de rest van het nummer.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, met die eerste seconde al.![]()
Maar ik kan me best voorstellen dat het voor 'normale mensen' best een lastige kan zijn.![]()
Het liedje afspelen en als je denkt dat je het liedje herkent, dan kan je de artiest en/of titel invullen in de balk. Als je het niet weet, dan kan je op 'overslaan' klikken.quote:
Zeker!quote:
Oh, daar ben ik echt heel slecht in. Een liedje herkennen lukt soms wel, maar meestal kom ik dan niet op de titel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het liedje afspelen en als je denkt dat je het liedje herkent, dan kan je de artiest en/of titel invullen in de balk. Als je het niet weet, dan kan je op 'overslaan' klikken.
Succes. Ik heb zaterdam om 12:30 eerste wedstrijd, dus ik hoef niet al te vroeg weg, dat vind ik ook wel fijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker!
Ik ga dit weekend naar een toernooi in de buurt van Breda. Daar kijk ik erg naar uit.
Wat zijn jullie plannen?
Dat is wel lekker. Ik moet om 10.56, dat is ook wel eens vroeger geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Succes. Ik heb zaterdam om 12:30 eerste wedstrijd, dus ik hoef niet al te vroeg weg, dat vind ik ook wel fijn.
Ik heb nog niks in de planning staan.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker!
Ik ga dit weekend naar een toernooi in de buurt van Breda. Daar kijk ik erg naar uit.
Wat zijn jullie plannen?
Ik speel dan weer Cardle en ben deze week begonnen met Additionalquote:Op vrijdag 1 september 2023 12:58 schreef Fred_B het volgende:
Al kende ik Hoordle nog niet. Ik doe wel regelmatig Wordle, Woordle en Worldle
Ik heb nog wel wat dvd's, die doosjes kan je vast wel gebruiken als domino's voor een spektakelstukquote:Op vrijdag 1 september 2023 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We kunnen het zelf proberen.
Ik heb nog wel ergens een doos met een steentje of twintig, dat is al een begin.
Ik ga de Krokante Krab ruïneren!quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker!
Wat zijn jullie plannen?
Nee, een hallucinatie van Octo!quote:
Nee. Pas bij de zang wist ik het.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
#Hoordle #537
🟩⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja, die plannen waren er maar toen kwam corona...quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was er het plan het weer terug te brengenDaar is alleen niks meer van gekomen
Kan best, als je steentjes maar groot genoeg zijnquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, die plannen waren er maar toen kwam corona...
En dominosteentjes op 1,5 meter afstand bleek geen succes.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan best, als je steentjes maar groot genoeg zijn
Prima toetjes, niks mis meequote:
Fdfquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
Ach de BBB is op dit moment toch niet geliefd bij FDFeen leuk draadje wel:
[ twitter ]
Dat sowieso. Maar die reacties eronderquote:
Ook niet zo gek, want FdF schurkt meer tegen terrorisme dan democratie aan. Dus dan doet geen enkele partij het goed voor ze.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
Ach de BBB is op dit moment toch niet geliefd bij FDFeen leuk draadje wel:
[ twitter ]
Ik zag bij een reactie naar Van der Plas dat ze niet andere partijen moest uitsluiten, want dat is een schande. Om de in de zin erop te zeggen dat ze moest beloven niet met Timmermans samen te gaan regeren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar die reacties eronder
Dit zag ook echt niemand aankomenquote:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze het inzicht hadden dat je met deze premierkandidaat geen kandidaat meer nodig hebt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit zag ook echt niemand aankomen
Ik twijfelde nog wel of ze niet liever naar Omtzigt ging nuquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit zag ook echt niemand aankomen
Zijn er hypocrieten op rechts? Nee toch zeker?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag bij een reactie naar Van der Plas dat ze niet andere partijen moest uitsluiten, want dat is een schande. Om de in de zin erop te zeggen dat ze moest beloven niet met Timmermans samen te gaan regeren.
Volkomen logisch wel.
quote:Ristorante Würstel e Patatine, deze Special Edition is een traditionele Italiaanse pizza, rijkelijk belegd met worst en chips
Er is altijd nog FVD met dorps randdebiel Baudetquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook niet zo gek, want FdF schurkt meer tegen terrorisme dan democratie aan. Dus dan doet geen enkele partij het goed voor ze.
Nog nooit gezien nee. Vooral Johan Derksen niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zijn er hypocrieten op rechts? Nee toch zeker?
Ik denk dat Thierry zich best wel voor het karretje van de FdF wil laten spannen als hem dat weer zieltjes oplevert.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is altijd nog FVD met dorps randdebiel Baudet
Ze hebben ook een Nederlandse versie. Die is met knakworst en chips van ASML.quote:
Geen idee (nog)!quote:
Pakket dat zoek is, wordt morgen bezorgd. Terwijl gisteren in de app stond, dat het gisteren zou worden bezorgdquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pakketleed:
Pakket van gisteren is gewoon zoek
Pakket van vandaag was de bezorger te lui om bij mij te bezorgen en heeft het bij de buren bezorgd.
Als het gisteren voor gisteren was. Had die dan niet op woensdag al bezorgd moeten wordenquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pakket dat zoek is, wordt morgen bezorgd. Terwijl gisteren in de app stond, dat het gisteren zou worden bezorgd
Eigenlijks donderdag.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het gisteren voor gisteren was. Had die dan niet op woensdag al bezorgd moeten worden
Ja, dat was wel echt legendarisch slecht.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:01 schreef Redefine het volgende:
Goed in beeld gebracht wel deze finish in de Vuelta
Die zwaaiende mevrouw heeft wel haar 5 seconds of fame gekregen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat was wel echt legendarisch slecht.
quote:De 20-jarige Fransman Lenny Martinez begon vrijdag aan de etappe als jongste klassementsleider ooit, Zijn trui kwam vandaag niet in gevaar, dus ook dinsdag start hij in de rode leiderstrui. Er was nog wel één noemenswaardige verschuiving in het klassement, doordat Jonas Vingegaard onderweg wat bonusseconden pakte, klom hij ten koste van Enric Mas de top tien binnen.
https://nos.nl/artikel/24(...)ensman-hard-onderuit
Ze kunnen in de toekomst kijken. Lenny houdt gewoon standquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die zwaaiende mevrouw heeft wel haar 5 seconds of fame gekregen.
Maar mis ik iets, drie rustdagen ?
#werkenbijdeNOS
[..]
Zo'n grote voorsprong, hij kan dinsdag pas ingehaald worden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die zwaaiende mevrouw heeft wel haar 5 seconds of fame gekregen.
Maar mis ik iets, drie rustdagen ?
#werkenbijdeNOS
[..]
Wat zei Mona hier dat ze die aanhalingstekens aanhaalde?quote:
"Ik ben uitermate geschikt als premiers kandidaat en bijzonder capabel."quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zei Mona hier dat ze die aanhalingstekens aanhaalde?
Ze ziet er een beetje uit als de opvolger van Jomandaquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zei Mona hier dat ze die aanhalingstekens aanhaalde?
Precies waar ik ook aan dacht bij die foto.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze ziet er een beetje uit als de opvolger van Jomanda
Hier zie je het moment dat Caroline van der Plas denkt: jezus, wie hebben we als lijsttrekker gekozen.quote:
Je ziet haar gewoon naar de verantwoordelijke persoon rechts van haar kijken. 'Zie je nou wat je hebt gedaan? Vind je het nog steeds een goed idee?'quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hier zie je het moment dat Caroline van der Plas denkt: jezus, wie hebben we als lijsttrekker gekozen.
Ik ben NU in Italie en ik zal onderzoek doen of dit ergens op de menukaart staat!quote:
Als ze het niet op de menukaart hebben, zeg ze dan meteen dat ze duidelijk geen "traditionele Italiaanse pizza" maken en dat je daar best teleurgesteld over bent.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben NU in Italie en ik zal onderzoek doen of dit ergens op de menukaart staat!
Wat een service! Dank je wel!quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben NU in Italie en ik zal onderzoek doen of dit ergens op de menukaart staat!
Italiequote:Op vrijdag 1 september 2023 22:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Live beelden van @Arizona nadat ze jouw woorden ter plekke tegen Italianen heeft geuit.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ze het niet op de menukaart hebben, zeg ze dan meteen dat ze duidelijk geen "traditionele Italiaanse pizza" maken en dat je daar best teleurgesteld over bent.
Als we dan toch een vrouwelijke premier gaan krijgen (wat hoog tijd wordt!), dan heb ik persoonlijk liever Dilan dan Mona.quote:Op zaterdag 2 september 2023 06:53 schreef Yesse het volgende:
Positieve aan dit alles (Mona Keizer) is wel dat de kans op een vrouwelijke premier steeds groter wordt
Ik ook, maar het biedt hoop richting de toekomstquote:Op zaterdag 2 september 2023 08:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als we dan toch een vrouwelijke premier gaan krijgen (wat hoog tijd wordt!), dan heb ik persoonlijk liever Dilan dan Mona.
Welke was dat?quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ineens op youtube een film tegenkomen waarvan je als kind de video helemaal grijs gespeeld hebt.
Zojuist even op een bijna anderhalf uur durende nostalgietrip gegaan.
quote:
Ah, die ken ik niet. Wel supertof als je zoiets ineens weer tegenkomtquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had ik bij m'n vader op video,
totdat hij een keer alle banden had weggegeven aan een bevriend stel met een kind 'aangezien ik er toch al te oud voor werd'.![]()
![]()
![]()
Ja, kwam zomaar ineens naar voren, niet eens naar gezocht ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, die ken ik niet. Wel supertof als je zoiets ineens weer tegenkomt
Heeft ie een Ferrari shirtje aan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:38 schreef GeorgeM het volgende:
De zangert van Måneskin is bij de GP van Italië
Mag ie ook het volkslied doen of is hij gewoon even aan het buurten?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:38 schreef GeorgeM het volgende:
Beide demonstraties trek ik erg slechtquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:56 schreef blackswangreen het volgende:
De woke-roepers doen me een beetje denken aan die idioten die bij abortusklinieken staan te demonstreren.
https://nos.nl/artikel/24(...)-dragqueen-in-leiden
Die heeft er ook weleens beter uitgezienquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:38 schreef GeorgeM het volgende:
Er zijn van die momenten waarop ik me afvraag waarom mijn (user)naam in iemands gedachten opkomt. Dit is zo'n moment.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:54 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga voor straf voor deze pakketpost morgen dat hele F1-subforum volspammen met onzin in niet-live topics.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pakket dat zoek is, wordt morgen bezorgd. Terwijl gisteren in de app stond, dat het gisteren zou worden bezorgd
Ik denk meer aan pannetjesmepfiguren.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:56 schreef blackswangreen het volgende:
De woke-roepers doen me een beetje denken aan die idioten die bij abortusklinieken staan te demonstreren.
https://nos.nl/artikel/24(...)-dragqueen-in-leiden
Nog steeds kaal?quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die heeft er ook weleens beter uitgezien
Die is lekkerquote:
Ik vond jou wel de aangewezen persoon voor deze vraag, zo als (hoofdschuddend) mede-beschouwer van Nederland van over de grens.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn van die momenten waarop ik me afvraag waarom mijn (user)naam in iemands gedachten opkomt. Dit is zo'n moment.
Living rent free in his head.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn van die momenten waarop ik me afvraag waarom mijn (user)naam in iemands gedachten opkomt. Dit is zo'n moment.
Aha okéquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond jou wel de aangewezen persoon voor deze vraag, zo als (hoofdschuddend) mede-beschouwer van Nederland van over de grens.
Ja. Al zijn ze totaal niet praktisch om te eten in je energie. Tenzij je de hele bak gelijk op eet.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha oké
Nou ik vond vooral de eerste recordpogingen nog leuk, met De Eerste, de Beste. Want zo oud ben ik.
Goh dat weet ik eigenlijk niet meerquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:04 schreef Redefine het volgende:
[..]En ik moet nu denken aan De Uitdaging met Angela Groothuizen. Dat was ook erg leuk.
Daarmee hebben ze het echt doodgemaakt ja (net als het musje ja, om jullie voor te zijn). Dit waren van die dingen die veel leuker zijn als je ze maar eens in de zoveel jaar doet.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:03 schreef Redefine het volgende:
De eerste keer was Domino D-Day ook wel erg leuk, omdat het jaren geleden was dat ze zoiets hadden gedaan. Dat ze het daarna jaarlijks gingen doen maakte het toch wat minder boeiend.
Ja, de standaard Endemol-methodequote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh dat weet ik eigenlijk niet meer
[..]
Daarmee hebben ze het echt doodgemaakt ja (net als het musje ja, om jullie voor te zijn). Dit waren van die dingen die veel leuker zijn als je ze maar eens in de zoveel jaar doet.
Psiesquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:01 schreef Strani het volgende:
Wow SainzEn ik kijk dit met Italiaans commentaar, die worden helemaal gek.
Maar morgen zal alles gewoon weer normaal zijn natuurlijk.
Leef spannendquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die heeft er ook weleens beter uitgezien
Nee, want doet me denken aan mcDonalds medewerkersquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Psies![]()
![]()
Wel prachtige race overalls van Sainz en Leclerc
Ohquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, want doet me denken aan mcDonalds medewerkers
Ja maar tussendoor pakten de Chinezen (of wie dan ook) ONS record afquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh dat weet ik eigenlijk niet meer
[..]
Daarmee hebben ze het echt doodgemaakt ja (net als het musje ja, om jullie voor te zijn). Dit waren van die dingen die veel leuker zijn als je ze maar eens in de zoveel jaar doet.
Nee klopt maar volgens mij werd het op een gegeven moment zo erg dat de Chinezen het wel oké vonden zo en dat wij gewoon verder gingen met ons eigen record te verbreken elk jaar. Heeft toch wat treurigsquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja maar tussendoor pakten de Chinezen (of wie dan ook) ONS record afDat laat je natuurlijk niet zomaar over je kant gaan
quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee klopt maar volgens mij werd het op een gegeven moment zo erg dat de Chinezen het wel oké vonden zo en dat wij gewoon verder gingen met ons eigen record te verbreken elk jaar. Heeft toch wat treurigs
Damnquote:Domino Day 2006 trok vrijdagavond op het hoogtepunt bijna 2,5 miljoen kijkers. Gemiddeld stemden 2.068.000 miljoen mensen af op SBS 6 voor de avondvullende live tv-uitzending.
Maar als je dat dan weer afweegt tegen de investering en het feit dat het telkens maar één show is, vraag ik me af of het echt de moeite waard is?quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Damnhet was het dus blijkbaar waard
Er waren plannen om het in 2020 nog een keer te doen (bij RTL4) maar we zijn nu bijna vier jaar verder.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als je dat dan weer afweegt tegen de investering en het feit dat het telkens maar één show is, vraag ik me af of het echt de moeite waard is?
BZV haalt makkelijk drie miljoen kijkers per wéék en dat gedurende wat is het, tien weken op rij?
Ik heb geen idee eigenlijk hoe het toen was, de hoogste kijkcijfers in 2006 was 3,4 miljoen voor de uitslag van Idolsquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als je dat dan weer afweegt tegen de investering en het feit dat het telkens maar één show is, vraag ik me af of het echt de moeite waard is?
BZV haalt makkelijk drie miljoen kijkers per wéék en dat gedurende wat is het, tien weken op rij?
En dan zijn er nog de niet Nederlandse kijkers. Dat zal in eerdere jaren niet heel veel anders zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk hoe het toen was, de hoogste kijkcijfers in 2006 was 3,4 miljoen voor de uitslag van Idolsdus misschien was het op dat moment iets wat prima in zo’n jaar paste.
2009:quote:Deze editie werd in acht landen rechtstreeks uitgezonden en in drie landen semilive. Ook in de Verenigde Staten werd er op de televisie kort aandacht geschonken aan het gebeuren.
quote:Domino Day 2009 werd rechtstreeks en/of semilive uitgezonden in Nederland (SBS6), Duitsland (RTL), Polen (TVN), Rusland, Griekenland, België (dit jaar op VTM en zaterdag 14 november op vtmKzoom), Oostenrijk (ORF), Hongarije (RTL KLUB), Kroatië, Servië, Tsjechië, Slowakije, Spanje, Frankrijk en Groot-Brittannië.
Ik denk dat we het beste van twee werelden moeten combineren en het tijd is voor een EDF (Eurovisie Domino Festival). 26 landen die in een spannende finale proberen een zo mooi mogelijk kunstwerk van dominostenen bouwen en laten omvallen en aan het eind kiezen de jury en de televoters de winnaarquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de niet Nederlandse kijkers. Dat zal in eerdere jaren niet heel veel anders zijn geweest.
2008:
[..]
2009:
[..]
Hup San Marino!quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat we het beste van twee werelden moeten combineren en het tijd is voor een EDF (Eurovisie Domino Festival). 26 landen die in een spannende finale proberen een zo mooi mogelijk kunstwerk van dominostenen bouwen en laten omvallen en aan het eind kiezen de jury en de televoters de winnaar![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook meteen een logo’tje gemaakt, graag gedaan.
Rijmt niet voor niets bijna op domino!quote:
Misschien eindelijk eens een zege voor het United Kingdomino!quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Rijmt niet voor niets bijna op domino!
Op dezelfde manier heb ik goede hoop voor Dominomarken
In Lissabon letten ze heel goed op de backup. Het is niet voor niets Paortaugalquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien eindelijk eens een zege voor het United Kingdomino!
En de winnaar moet het daarna organiseren?quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat we het beste van twee werelden moeten combineren en het tijd is voor een EDF (Eurovisie Domino Festival). 26 landen die in een spannende finale proberen een zo mooi mogelijk kunstwerk van dominostenen bouwen en laten omvallen en aan het eind kiezen de jury en de televoters de winnaar![]()
[ afbeelding ]
Maar dan krijg je weer dat ze in Zweden bij Dominiënfestival er een waar spektakel van maken en ze bij het EDF weer met zo'n gelikte, maar zielloos bouwwerk komen waar de massa weer massaal achteraan looptquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het blijft een Christopher Nolan film he. Bijna altijd zeer goed. Maar gegarandeerd een halfuur langer dan nodig. En dat terwijl ik lange films an sich geen probleem vind.quote:
Clouseau kan wel het anthem zingen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik sluit We Are Domino uit Tsjechië ook niet uit!
Mwah, die hebben daar absoluut een cultuur voor goede Domino bouwers. Maar die zullen wel weer met een middle of the road Domino bouwer komen. Zo eentje waar je van te voren denkt, dat is op zich best mooi, maar als alles naast elkaar staat valt het weer totaal niet op.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien eindelijk eens een zege voor het United Kingdomino!
Toch jammer dat de Dominocaanse Republiek dan niet mag mee doen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mogen dan één jaar meedoen. Zoals Australië.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Toch jammer dat de Dominocaanse Republiek dan niet mag mee doen.
We doen aan Domino... domino of zo.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Clouseau kan wel het anthem zingen.
Zeker. Al is hun andere grote hit ook best wel toepasselijk. Daar gaan ze, zoveel schoonheid heb ik nooit gezien.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
We doen aan Domino... domino of zo.
Heb toch liever dezequote:Op zaterdag 2 september 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Clouseau kan wel het anthem zingen.
Niet deze?quote:
Woorden zijn niet eens nodig joh.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:
Buona sera, hier een update van uw pizzareporter!
We hebben bij een pizzeria gegeten vanavond, iets met Luigi in de naam en geen pizza Hawai op de kaart dus dan weet je het wel, echt authentiek enzo.
Ze hadden wel pizza’s met worst en pizza met aardappel, maar niet gecombineerd. Het dichtst bij kwam een pizza met aardappel en spek.
Uiteraard wilde ik naar het idee van @:roger_epiales mijn teleurstelling uiten, maar mijn Italiaans was te slecht (of beter gezegd, hun Engels), dus deze actie moest ik laten varen.
Dan wel te hopen dat de acts wat minder vuurwerk meenemen, anders blijven de steentjes niet staan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef zorro28 het volgende:
Misschien dat alle landen een Domino anthem kunnen inzenden.
Liever dan Dominoa Kirel inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik sluit We Are Domino uit Tsjechië ook niet uit!
Laat me raden, hij heeft een broer die Mario heet?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:
We hebben bij een pizzeria gegeten vanavond, iets met Luigi in de naam en geen pizza Hawai op de kaart dus dan weet je het wel, echt authentiek enzo.
Ze hadden wel pizza’s met worst en pizza met aardappel, maar niet gecombineerd. Het dichtst bij kwam een pizza met aardappel en spek.
Uiteraard wilde ik naar het idee van @:roger_epiales mijn teleurstelling uiten, maar mijn Italiaans was te slecht (of beter gezegd, hun Engels), dus deze actie moest ik laten varen.
Pizza’s mit Speck und Wurstel. Ja, dan weet je dat je in Italië bent.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:
En alle pizza's hadden een overdaad aan platgesprongen champignons.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Laat me raden, hij heeft een broer die Mario heet?
Ik kom jullie morgen achternaquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:
En de serveerster heette Peach, denk ik!quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
En alle pizza's hadden een overdaad aan platgesprongen champignons.
Gezellig, tot gauwquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kom jullie morgen achterna![]()
Ik zit nu in Frankrijk naar een nasynchronisatie van The Big Bang Theory te kijken
En ze hadden uitsmijter die bouncer Bowser heette?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de serveerster heette Peach, denk ik!
Weet niet of ze die combi hadden… maar in ieder geval dus niet de authentiek Italiaanse Dr. Oetker met wurst en patatequote:Op zaterdag 2 september 2023 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pizza’s mit Speck und Wurstel. Ja, dan weet je dat je in Italië bent.
Altijd een rare tekst gevonden. Als ik iemand ontmoet die Domino heet onthou ik dat! Dan kom ik niet weg met Domino of zoquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
We doen aan Domino... domino of zo.
Ze weten niets van pizza daar. Ik ben blij dat wij in Oostenrijk waren, waar ze ook gewoon Pizza Hawaii hadden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet niet of ze die combi hadden… maar in ieder geval dus niet de authentiek Italiaanse Dr. Oetker met wurst en patate
Een terecht punt van Timo ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Altijd een rare tekst gevonden. Als ik iemand ontmoet die Domino heet onthou ik dat! Dan kom ik niet weg met Domino of zo
De grote Albert Heijn in mijn dorp heeft dat welquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet niet of ze die combi hadden… maar in ieder geval dus niet de authentiek Italiaanse Dr. Oetker met wurst en patate
Oostenrijk gidslandquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze weten niets van pizza daar. Ik ben blij dat wij in Oostenrijk waren, waar ze ook gewoon Pizza Hawaii hadden.
Ook een waardevol onderzoekquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
De grote Albert Heijn in mijn dorp heeft dat welNiet gekocht overigens, maar wel even gecheckt
Ik denk dat het niet alleen het Mona effect is, maar ook het overstappen van kamerleden van andere fracties naar BBB. Daar komt ook die -2 voor JA21 vandaan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Maurice de Hont heeft weer mooi wat cijfertjes bij elkaar gefantaseerd. Zetelgroei bij BBB vanwege Mona![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou je denken, maar Maurice geeft in z'n begeleidende stukje aan dat BBB mensen terugkrijgt van NSC en JA21 vooral kiezers verliest aan VVD en NSC.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet alleen het Mona effect is, maar ook het overstappen van kamerleden van andere fracties naar BBB. Daar komt ook die -2 voor JA21 vandaan.
Maar buiten dat is het zoals altijd wel weer een lachwekkende peiling van de Hont.
Maar het lijkt er toch op dat die twee overstappers van JA21 in De Honds logica ook hun stemmers meenemen ofzo. Dat werkt zo natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zou je denken, maar Maurice geeft in z'n begeleidende stukje aan dat BBB mensen terugkrijgt van NSC en JA21 vooral kiezers verliest aan VVD en NSC.
Maar vooral dat statistiekje met voorkeuren van premierkandidaten is compleet ongeloofwaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |