Heb toch liever dezequote:Op zaterdag 2 september 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Clouseau kan wel het anthem zingen.
Niet deze?quote:
Woorden zijn niet eens nodig joh.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:
Buona sera, hier een update van uw pizzareporter!
We hebben bij een pizzeria gegeten vanavond, iets met Luigi in de naam en geen pizza Hawai op de kaart dus dan weet je het wel, echt authentiek enzo.
Ze hadden wel pizza’s met worst en pizza met aardappel, maar niet gecombineerd. Het dichtst bij kwam een pizza met aardappel en spek.
Uiteraard wilde ik naar het idee van @:roger_epiales mijn teleurstelling uiten, maar mijn Italiaans was te slecht (of beter gezegd, hun Engels), dus deze actie moest ik laten varen.
Dan wel te hopen dat de acts wat minder vuurwerk meenemen, anders blijven de steentjes niet staan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef zorro28 het volgende:
Misschien dat alle landen een Domino anthem kunnen inzenden.
Liever dan Dominoa Kirel inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik sluit We Are Domino uit Tsjechië ook niet uit!
Laat me raden, hij heeft een broer die Mario heet?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:
We hebben bij een pizzeria gegeten vanavond, iets met Luigi in de naam en geen pizza Hawai op de kaart dus dan weet je het wel, echt authentiek enzo.
Ze hadden wel pizza’s met worst en pizza met aardappel, maar niet gecombineerd. Het dichtst bij kwam een pizza met aardappel en spek.
Uiteraard wilde ik naar het idee van @:roger_epiales mijn teleurstelling uiten, maar mijn Italiaans was te slecht (of beter gezegd, hun Engels), dus deze actie moest ik laten varen.
Pizza’s mit Speck und Wurstel. Ja, dan weet je dat je in Italië bent.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:
En alle pizza's hadden een overdaad aan platgesprongen champignons.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Laat me raden, hij heeft een broer die Mario heet?
Ik kom jullie morgen achternaquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:
En de serveerster heette Peach, denk ik!quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
En alle pizza's hadden een overdaad aan platgesprongen champignons.
Gezellig, tot gauwquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kom jullie morgen achterna![]()
Ik zit nu in Frankrijk naar een nasynchronisatie van The Big Bang Theory te kijken
En ze hadden uitsmijter die bouncer Bowser heette?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de serveerster heette Peach, denk ik!
Weet niet of ze die combi hadden… maar in ieder geval dus niet de authentiek Italiaanse Dr. Oetker met wurst en patatequote:Op zaterdag 2 september 2023 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pizza’s mit Speck und Wurstel. Ja, dan weet je dat je in Italië bent.
Altijd een rare tekst gevonden. Als ik iemand ontmoet die Domino heet onthou ik dat! Dan kom ik niet weg met Domino of zoquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
We doen aan Domino... domino of zo.
Ze weten niets van pizza daar. Ik ben blij dat wij in Oostenrijk waren, waar ze ook gewoon Pizza Hawaii hadden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet niet of ze die combi hadden… maar in ieder geval dus niet de authentiek Italiaanse Dr. Oetker met wurst en patate
Een terecht punt van Timo ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Altijd een rare tekst gevonden. Als ik iemand ontmoet die Domino heet onthou ik dat! Dan kom ik niet weg met Domino of zo
De grote Albert Heijn in mijn dorp heeft dat welquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet niet of ze die combi hadden… maar in ieder geval dus niet de authentiek Italiaanse Dr. Oetker met wurst en patate
Oostenrijk gidslandquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze weten niets van pizza daar. Ik ben blij dat wij in Oostenrijk waren, waar ze ook gewoon Pizza Hawaii hadden.
Ook een waardevol onderzoekquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
De grote Albert Heijn in mijn dorp heeft dat welNiet gekocht overigens, maar wel even gecheckt
Ik denk dat het niet alleen het Mona effect is, maar ook het overstappen van kamerleden van andere fracties naar BBB. Daar komt ook die -2 voor JA21 vandaan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Maurice de Hont heeft weer mooi wat cijfertjes bij elkaar gefantaseerd. Zetelgroei bij BBB vanwege Mona![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou je denken, maar Maurice geeft in z'n begeleidende stukje aan dat BBB mensen terugkrijgt van NSC en JA21 vooral kiezers verliest aan VVD en NSC.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet alleen het Mona effect is, maar ook het overstappen van kamerleden van andere fracties naar BBB. Daar komt ook die -2 voor JA21 vandaan.
Maar buiten dat is het zoals altijd wel weer een lachwekkende peiling van de Hont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |