Ja maar tussendoor pakten de Chinezen (of wie dan ook) ONS record afquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh dat weet ik eigenlijk niet meer
[..]
Daarmee hebben ze het echt doodgemaakt ja (net als het musje ja, om jullie voor te zijn). Dit waren van die dingen die veel leuker zijn als je ze maar eens in de zoveel jaar doet.
Nee klopt maar volgens mij werd het op een gegeven moment zo erg dat de Chinezen het wel oké vonden zo en dat wij gewoon verder gingen met ons eigen record te verbreken elk jaar. Heeft toch wat treurigsquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja maar tussendoor pakten de Chinezen (of wie dan ook) ONS record afDat laat je natuurlijk niet zomaar over je kant gaan
quote:Op zaterdag 2 september 2023 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee klopt maar volgens mij werd het op een gegeven moment zo erg dat de Chinezen het wel oké vonden zo en dat wij gewoon verder gingen met ons eigen record te verbreken elk jaar. Heeft toch wat treurigs
Damnquote:Domino Day 2006 trok vrijdagavond op het hoogtepunt bijna 2,5 miljoen kijkers. Gemiddeld stemden 2.068.000 miljoen mensen af op SBS 6 voor de avondvullende live tv-uitzending.
Maar als je dat dan weer afweegt tegen de investering en het feit dat het telkens maar één show is, vraag ik me af of het echt de moeite waard is?quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Damnhet was het dus blijkbaar waard
Er waren plannen om het in 2020 nog een keer te doen (bij RTL4) maar we zijn nu bijna vier jaar verder.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als je dat dan weer afweegt tegen de investering en het feit dat het telkens maar één show is, vraag ik me af of het echt de moeite waard is?
BZV haalt makkelijk drie miljoen kijkers per wéék en dat gedurende wat is het, tien weken op rij?
Ik heb geen idee eigenlijk hoe het toen was, de hoogste kijkcijfers in 2006 was 3,4 miljoen voor de uitslag van Idolsquote:Op zaterdag 2 september 2023 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar als je dat dan weer afweegt tegen de investering en het feit dat het telkens maar één show is, vraag ik me af of het echt de moeite waard is?
BZV haalt makkelijk drie miljoen kijkers per wéék en dat gedurende wat is het, tien weken op rij?
En dan zijn er nog de niet Nederlandse kijkers. Dat zal in eerdere jaren niet heel veel anders zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 september 2023 18:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk hoe het toen was, de hoogste kijkcijfers in 2006 was 3,4 miljoen voor de uitslag van Idolsdus misschien was het op dat moment iets wat prima in zo’n jaar paste.
2009:quote:Deze editie werd in acht landen rechtstreeks uitgezonden en in drie landen semilive. Ook in de Verenigde Staten werd er op de televisie kort aandacht geschonken aan het gebeuren.
quote:Domino Day 2009 werd rechtstreeks en/of semilive uitgezonden in Nederland (SBS6), Duitsland (RTL), Polen (TVN), Rusland, Griekenland, België (dit jaar op VTM en zaterdag 14 november op vtmKzoom), Oostenrijk (ORF), Hongarije (RTL KLUB), Kroatië, Servië, Tsjechië, Slowakije, Spanje, Frankrijk en Groot-Brittannië.
Ik denk dat we het beste van twee werelden moeten combineren en het tijd is voor een EDF (Eurovisie Domino Festival). 26 landen die in een spannende finale proberen een zo mooi mogelijk kunstwerk van dominostenen bouwen en laten omvallen en aan het eind kiezen de jury en de televoters de winnaarquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de niet Nederlandse kijkers. Dat zal in eerdere jaren niet heel veel anders zijn geweest.
2008:
[..]
2009:
[..]
Hup San Marino!quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat we het beste van twee werelden moeten combineren en het tijd is voor een EDF (Eurovisie Domino Festival). 26 landen die in een spannende finale proberen een zo mooi mogelijk kunstwerk van dominostenen bouwen en laten omvallen en aan het eind kiezen de jury en de televoters de winnaar![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook meteen een logo’tje gemaakt, graag gedaan.
Rijmt niet voor niets bijna op domino!quote:
Misschien eindelijk eens een zege voor het United Kingdomino!quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Rijmt niet voor niets bijna op domino!
Op dezelfde manier heb ik goede hoop voor Dominomarken
In Lissabon letten ze heel goed op de backup. Het is niet voor niets Paortaugalquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien eindelijk eens een zege voor het United Kingdomino!
En de winnaar moet het daarna organiseren?quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat we het beste van twee werelden moeten combineren en het tijd is voor een EDF (Eurovisie Domino Festival). 26 landen die in een spannende finale proberen een zo mooi mogelijk kunstwerk van dominostenen bouwen en laten omvallen en aan het eind kiezen de jury en de televoters de winnaar![]()
[ afbeelding ]
Maar dan krijg je weer dat ze in Zweden bij Dominiënfestival er een waar spektakel van maken en ze bij het EDF weer met zo'n gelikte, maar zielloos bouwwerk komen waar de massa weer massaal achteraan looptquote:Op zaterdag 2 september 2023 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het blijft een Christopher Nolan film he. Bijna altijd zeer goed. Maar gegarandeerd een halfuur langer dan nodig. En dat terwijl ik lange films an sich geen probleem vind.quote:
Clouseau kan wel het anthem zingen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik sluit We Are Domino uit Tsjechië ook niet uit!
Mwah, die hebben daar absoluut een cultuur voor goede Domino bouwers. Maar die zullen wel weer met een middle of the road Domino bouwer komen. Zo eentje waar je van te voren denkt, dat is op zich best mooi, maar als alles naast elkaar staat valt het weer totaal niet op.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien eindelijk eens een zege voor het United Kingdomino!
Toch jammer dat de Dominocaanse Republiek dan niet mag mee doen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die mogen dan één jaar meedoen. Zoals Australië.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Toch jammer dat de Dominocaanse Republiek dan niet mag mee doen.
We doen aan Domino... domino of zo.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Clouseau kan wel het anthem zingen.
Zeker. Al is hun andere grote hit ook best wel toepasselijk. Daar gaan ze, zoveel schoonheid heb ik nooit gezien.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
We doen aan Domino... domino of zo.
Heb toch liever dezequote:Op zaterdag 2 september 2023 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Clouseau kan wel het anthem zingen.
Niet deze?quote:
Woorden zijn niet eens nodig joh.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:
Buona sera, hier een update van uw pizzareporter!
We hebben bij een pizzeria gegeten vanavond, iets met Luigi in de naam en geen pizza Hawai op de kaart dus dan weet je het wel, echt authentiek enzo.
Ze hadden wel pizza’s met worst en pizza met aardappel, maar niet gecombineerd. Het dichtst bij kwam een pizza met aardappel en spek.
Uiteraard wilde ik naar het idee van @:roger_epiales mijn teleurstelling uiten, maar mijn Italiaans was te slecht (of beter gezegd, hun Engels), dus deze actie moest ik laten varen.
Dan wel te hopen dat de acts wat minder vuurwerk meenemen, anders blijven de steentjes niet staan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef zorro28 het volgende:
Misschien dat alle landen een Domino anthem kunnen inzenden.
Liever dan Dominoa Kirel inderdaad.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik sluit We Are Domino uit Tsjechië ook niet uit!
Laat me raden, hij heeft een broer die Mario heet?quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:
We hebben bij een pizzeria gegeten vanavond, iets met Luigi in de naam en geen pizza Hawai op de kaart dus dan weet je het wel, echt authentiek enzo.
Ze hadden wel pizza’s met worst en pizza met aardappel, maar niet gecombineerd. Het dichtst bij kwam een pizza met aardappel en spek.
Uiteraard wilde ik naar het idee van @:roger_epiales mijn teleurstelling uiten, maar mijn Italiaans was te slecht (of beter gezegd, hun Engels), dus deze actie moest ik laten varen.
Pizza’s mit Speck und Wurstel. Ja, dan weet je dat je in Italië bent.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:
En alle pizza's hadden een overdaad aan platgesprongen champignons.quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Laat me raden, hij heeft een broer die Mario heet?
Ik kom jullie morgen achternaquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:
En de serveerster heette Peach, denk ik!quote:Op zaterdag 2 september 2023 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
En alle pizza's hadden een overdaad aan platgesprongen champignons.
Gezellig, tot gauwquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kom jullie morgen achterna![]()
Ik zit nu in Frankrijk naar een nasynchronisatie van The Big Bang Theory te kijken
En ze hadden uitsmijter die bouncer Bowser heette?quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
En de serveerster heette Peach, denk ik!
Weet niet of ze die combi hadden… maar in ieder geval dus niet de authentiek Italiaanse Dr. Oetker met wurst en patatequote:Op zaterdag 2 september 2023 20:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Pizza’s mit Speck und Wurstel. Ja, dan weet je dat je in Italië bent.
Altijd een rare tekst gevonden. Als ik iemand ontmoet die Domino heet onthou ik dat! Dan kom ik niet weg met Domino of zoquote:Op zaterdag 2 september 2023 20:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
We doen aan Domino... domino of zo.
Ze weten niets van pizza daar. Ik ben blij dat wij in Oostenrijk waren, waar ze ook gewoon Pizza Hawaii hadden.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet niet of ze die combi hadden… maar in ieder geval dus niet de authentiek Italiaanse Dr. Oetker met wurst en patate
Een terecht punt van Timo ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Altijd een rare tekst gevonden. Als ik iemand ontmoet die Domino heet onthou ik dat! Dan kom ik niet weg met Domino of zo
De grote Albert Heijn in mijn dorp heeft dat welquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Weet niet of ze die combi hadden… maar in ieder geval dus niet de authentiek Italiaanse Dr. Oetker met wurst en patate
Oostenrijk gidslandquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze weten niets van pizza daar. Ik ben blij dat wij in Oostenrijk waren, waar ze ook gewoon Pizza Hawaii hadden.
Ook een waardevol onderzoekquote:Op zaterdag 2 september 2023 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
De grote Albert Heijn in mijn dorp heeft dat welNiet gekocht overigens, maar wel even gecheckt
Ik denk dat het niet alleen het Mona effect is, maar ook het overstappen van kamerleden van andere fracties naar BBB. Daar komt ook die -2 voor JA21 vandaan.quote:Op zaterdag 2 september 2023 22:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Maurice de Hont heeft weer mooi wat cijfertjes bij elkaar gefantaseerd. Zetelgroei bij BBB vanwege Mona![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou je denken, maar Maurice geeft in z'n begeleidende stukje aan dat BBB mensen terugkrijgt van NSC en JA21 vooral kiezers verliest aan VVD en NSC.quote:Op zaterdag 2 september 2023 23:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet alleen het Mona effect is, maar ook het overstappen van kamerleden van andere fracties naar BBB. Daar komt ook die -2 voor JA21 vandaan.
Maar buiten dat is het zoals altijd wel weer een lachwekkende peiling van de Hont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |