Ik dacht dat we afspraken hadden over de privacy van foto'squote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:00 schreef Em31 het volgende:
Kan iemand de maan even uitdoen
[ afbeelding ]
Hardop gelachenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook bijzonder.
Ik had laatst een soort van ruzie met een kerel van een jaar of 30 die in de dartbar was en een hele sterke mening had over de rol van vrouwen en dat een vrouw in zijn leven komt en niet andersom, dus dat zij er ook voor hem is en niet andersom. Extreem ouderwets, zelfs vrij extremistisch.
Diezelfde avond verloor hij de kwartfinale van ons darttoernooi van een 14-jarig meisje.
Eens.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Voor mijn gevoel zijn juni, juli en augustus te snel voorbij gevlogen
Ik ben er nog wel mee in de problemen gekomen want ik hield in die wedstrijd de score bij en wees die jongen er meerdere malen op dat z'n voet (flink) over de lijn was en ik wilde dat het eerlijk verliep, ook wel vanwege die extra spanning (dat meisje was ook bij die hele discussie).quote:
Ik hoop dat ze echt meedoen met San Remo dit jaar, net als Irama, La Rappresentante di Lista en Diodatoquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er net op tijd achter gekomen dat de band Pinguini Tattici Nucleari vernoemd is naar een schots bier en geen italiaanse. Goed dat ik daar nu achter kom, anders had ik toch bijna voor schut gestaan in Italie
Het is ook ruim 30% alcoholquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er net op tijd achter gekomen dat de band Pinguini Tattici Nucleari vernoemd is naar een schots bier en geen italiaanse. Goed dat ik daar nu achter kom, anders had ik toch bijna voor schut gestaan in Italie
Ik hoop dat Irama echt een keer naar ESF gaatquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze echt meedoen met San Remo dit jaar, net als Irama, La Rappresentante di Lista en Diodato
https://www.nu.nl/opmerke(...)aantrekkelijker.htmlquote:'Bierbril' ontkracht na nieuw onderzoek: alcohol maakt anderen niet aantrekkelijker
Wie na een borrel het gevoel heeft mensen aantrekkelijker te gaan vinden, moet zich wellicht even achter de oren krabben. Nieuw onderzoek toont namelijk aan dat de zogenoemde 'bierbril' niet bestaat.
Allora.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is ook ruim 30% alcoholVolgens mij wordt het niet meer gemaakt, maar als je het kan krijgen is het sowieso prijzig
Op dit uur nog!?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Schenk ik even wat ice tea in.
Ik denk niet dat anderen aantrekkelijker worden, maar wel dat je eigen standaarden wat lager worden met alcohol op.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/opmerke(...)aantrekkelijker.html
Ik weet niet of ik het hier mee eens ben. Jullie?
Ja dat is wel waar ja. Met andere woorden: Gelukkig is er bier!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk niet dat anderen aantrekkelijker worden, maar wel dat je eigen standaarden wat lager worden met alcohol op.
Ah! Ik DM je even de spoilers (wel zo netjes richting anderen die de serie nog niet gezien hebben om het per DM te doen).quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil mijn serie afkijken (You)
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Ik DM je even de spoilers (wel zo netjes richting anderen die de serie nog niet gezien hebben om het per DM te doen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |