Ik dacht dat we afspraken hadden over de privacy van foto'squote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:00 schreef Em31 het volgende:
Kan iemand de maan even uitdoen
[ afbeelding ]
Hardop gelachenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook bijzonder.
Ik had laatst een soort van ruzie met een kerel van een jaar of 30 die in de dartbar was en een hele sterke mening had over de rol van vrouwen en dat een vrouw in zijn leven komt en niet andersom, dus dat zij er ook voor hem is en niet andersom. Extreem ouderwets, zelfs vrij extremistisch.
Diezelfde avond verloor hij de kwartfinale van ons darttoernooi van een 14-jarig meisje.
Eens.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Voor mijn gevoel zijn juni, juli en augustus te snel voorbij gevlogen
Ik ben er nog wel mee in de problemen gekomen want ik hield in die wedstrijd de score bij en wees die jongen er meerdere malen op dat z'n voet (flink) over de lijn was en ik wilde dat het eerlijk verliep, ook wel vanwege die extra spanning (dat meisje was ook bij die hele discussie).quote:
Ik hoop dat ze echt meedoen met San Remo dit jaar, net als Irama, La Rappresentante di Lista en Diodatoquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er net op tijd achter gekomen dat de band Pinguini Tattici Nucleari vernoemd is naar een schots bier en geen italiaanse. Goed dat ik daar nu achter kom, anders had ik toch bijna voor schut gestaan in Italie
Het is ook ruim 30% alcoholquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er net op tijd achter gekomen dat de band Pinguini Tattici Nucleari vernoemd is naar een schots bier en geen italiaanse. Goed dat ik daar nu achter kom, anders had ik toch bijna voor schut gestaan in Italie
Ik hoop dat Irama echt een keer naar ESF gaatquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze echt meedoen met San Remo dit jaar, net als Irama, La Rappresentante di Lista en Diodato
https://www.nu.nl/opmerke(...)aantrekkelijker.htmlquote:'Bierbril' ontkracht na nieuw onderzoek: alcohol maakt anderen niet aantrekkelijker
Wie na een borrel het gevoel heeft mensen aantrekkelijker te gaan vinden, moet zich wellicht even achter de oren krabben. Nieuw onderzoek toont namelijk aan dat de zogenoemde 'bierbril' niet bestaat.
Allora.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is ook ruim 30% alcoholVolgens mij wordt het niet meer gemaakt, maar als je het kan krijgen is het sowieso prijzig
Op dit uur nog!?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Schenk ik even wat ice tea in.
Ik denk niet dat anderen aantrekkelijker worden, maar wel dat je eigen standaarden wat lager worden met alcohol op.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/opmerke(...)aantrekkelijker.html
Ik weet niet of ik het hier mee eens ben. Jullie?
Ja dat is wel waar ja. Met andere woorden: Gelukkig is er bier!quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk niet dat anderen aantrekkelijker worden, maar wel dat je eigen standaarden wat lager worden met alcohol op.
Ah! Ik DM je even de spoilers (wel zo netjes richting anderen die de serie nog niet gezien hebben om het per DM te doen).quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil mijn serie afkijken (You)
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah! Ik DM je even de spoilers (wel zo netjes richting anderen die de serie nog niet gezien hebben om het per DM te doen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Irama echt een keer naar ESF gaat
Geen idee, ik drink nietquote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Meestal staat die op het stuk plastic waar je SIM-kaart uit komt. Het schijnt dat je die ook kunt vinden of opvragen via je Mijn Provider-omgeving of via de klantenservicequote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn pincode op mijn telefoon te vaak verkeerd ingevoerd vanmorgen. Nu is mijn telefoon geblokkeerd en moet ik mijn puk code invullen, maar geen idee waar ik die code heb.
Ja,geen idee alleen waar ik dat plastic van mijn Sim heb. Vanmorgen niet zo snel kunnen vinden. Nu op kantoor, dus ik kan niet verder zoeken. En ik weet mijn wachtwoord niet om ij te loggen bij mijn provider,want ja,al die wachtwoorden staan natuurlijk in mijn telefoon.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 09:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Meestal staat die op het stuk plastic waar je SIM-kaart uit komt. Het schijnt dat je die ook kunt vinden of opvragen via je Mijn Provider-omgeving of via de klantenservice
We zijn niet allemaal de scherpste in de ochtend. Maar je geboortejaar moet toch wel te onthouden zijn?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn pincode op mijn telefoon te vaak verkeerd ingevoerd vanmorgen. Nu is mijn telefoon geblokkeerd en moet ik mijn puk code invullen, maar geen idee waar ik die code heb.
Het is een zescijfere code.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal de scherpste in de ochtend. Maar je geboortejaar moet toch wel te onthouden zijn?
Heb je 733254 al geprobeerd?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is een zescijfere code.
Ja,dat was niet goed, daarom is ie nu geblokkeerd.quote:
Na even door te klikken naar het onderzoek weet ik eigenlijk vooral niet of ik het eens ben met de samenvatting van de AI van nu.nl, al wil ik daar wel meteen bij zeggen dat ik daar niet direct verbaasd over ben.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm, dan was het waarschijnlijk 733255quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,dat was niet goed, daarom is ie nu geblokkeerd.
Hmm... 446399 dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vreemd, die werkt bij mij altijd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wellicht kan de klantenservice je verder helpen?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Heb je al gekeken bij je account op de website van de provider. Weet bij HollandseNieuwe dat het daar staat. Dit jaar namelijk al meerdere keren zo de telefoon van mijn moeder opnieuw kunnen instellen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 08:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoe gaat het met haar? Is ze al helemaal gewend in het verzorgingstehuis?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:23 schreef Redefine het volgende:
Dit jaar namelijk al meerdere keren zo de telefoon van mijn moeder opnieuw kunnen instellen.
Wat een radicaal idee!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wellicht kan de klantenservice je verder helpen?
Ik zou bij tmobile dat ook kunnen, maar ik weet mijn wachtwoord niet.dus dat moet ik even thuis opzoeken.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je al gekeken bij je account op de website van de provider. Weet bij HollandseNieuwe dat het daar staat. Dit jaar namelijk al meerdere keren zo de telefoon van mijn moeder opnieuw kunnen instellen.
Gaat wel ok. Ze moet nog wennen. Ze is vorige week net verhuisd naar een vaste plek.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar? Is ze al helemaal gewend in het verzorgingstehuis?
Dat klinkt wel positiefquote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaat wel ok. Ze moet nog wennen. Ze is vorige week net verhuisd naar een vaste plek.
Ik snap echt niet hoe jij zo rustig blijft met zoveel spanning en chaos in jouw leven.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gebeld met de klantenservice en ik kreeg een hele vriendelijke surinaamse mevrouw aan de lijn en die heeft mij geholpen en ik kan weer in mijn telefoon.
Ik ben het gewend, denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe jij zo rustig blijft met zoveel spanning en chaos in jouw leven.
Remco gesloopt door Rogla, heel Sporza en HLN staan in de rij bij de Van Brienenoord!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:17 schreef Momo het volgende:
Net terug van werk, wel een mooi Vuelta ritje gemist met een brekende Remco en winnende Zeepkist
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:17 schreef Momo het volgende:
Net terug van werk, wel een mooi Vuelta ritje gemist met een brekende Remco en winnende Zeepkist
Duje het Solo?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:45 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanavond lekker semi 2 van ESF 2023 kijken
Ajax is op tv!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om te gaan sporten vanavond.
Ja, muntjes sparen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ajax is op tv!En we kunnen altijd kijken of er nog wat mensen voor GGD zijn?
Nice. Hopelijk kan ik ook snel 100 verzamelen. Geen zin om het te laat te maken, zoals zondag.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies! Gisteren had ik ook al snel 100 muntjes verzameld
You know What they say: Because of you wel. That's a Promisequote:
AZ is spannenderquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ajax is op tv!En we kunnen altijd kijken of er nog wat mensen voor GGD zijn?
Met Voyager. Waarvan ik sinds het begin al wist dat die de tweede halve finale ging winnenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:45 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanavond lekker semi 2 van ESF 2023 kijken
Gaan we Roemenie volgend jaar eigenlijk nog wel terugzien?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:37 schreef H_T het volgende:
Was er nog een duidelijke reden waarom die Roemeen op het eind met olie werd besmeurd?
Voor de roem hoeft het niet, want dat is al de helft van hun naamquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gaan we Roemenie volgend jaar eigenlijk nog wel terugzien?
Een reis die duurt je leven langquote:
Ik kan nog steeds pissig worden dat dit 8ste is geworden bij de televote. Dat kind kan gewoon niet zingenquote:
En dan ook nog een vrij saai optreden eigenlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds pissig worden dat dit 8ste is geworden bij de televote. Dat kind kan gewoon niet zingen
35 stuks toevallig?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
34, ik heb hamburgers op vanavond.
Dat sla ik niet afquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij ook een hamburgertje om het goed te maken?
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij ook een hamburgertje om het goed te maken?
Precies.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat sla ik niet af. Gedane zaken nemen toch geen, zoals u weet, keer.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En ook Janneke moet eraan geloven. 32.
Zekersquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Knap hoor om zes strafschoppen zo goed in te schieten voor een vijandig publiek
Die zien daar altijd mer bergen tegenop.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:58 schreef Strani het volgende:
Bergen natuurlijk in rouw gedompeld. En het zal er wel regenen ook, zoals altijd.
Maar die leert zo goed op school!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En ook Janneke moet eraan geloven. 32.
Voldeed ze aan de Greet Expectations?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies.
Oké nu zijn het er 33. Greetje was al op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |