Dat klinkt wel positiefquote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gaat wel ok. Ze moet nog wennen. Ze is vorige week net verhuisd naar een vaste plek.
Ik snap echt niet hoe jij zo rustig blijft met zoveel spanning en chaos in jouw leven.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gebeld met de klantenservice en ik kreeg een hele vriendelijke surinaamse mevrouw aan de lijn en die heeft mij geholpen en ik kan weer in mijn telefoon.
Ik ben het gewend, denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe jij zo rustig blijft met zoveel spanning en chaos in jouw leven.
Remco gesloopt door Rogla, heel Sporza en HLN staan in de rij bij de Van Brienenoord!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:17 schreef Momo het volgende:
Net terug van werk, wel een mooi Vuelta ritje gemist met een brekende Remco en winnende Zeepkist
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:17 schreef Momo het volgende:
Net terug van werk, wel een mooi Vuelta ritje gemist met een brekende Remco en winnende Zeepkist
Duje het Solo?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:45 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanavond lekker semi 2 van ESF 2023 kijken
Ajax is op tv!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om te gaan sporten vanavond.
Ja, muntjes sparen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ajax is op tv!En we kunnen altijd kijken of er nog wat mensen voor GGD zijn?
Nice. Hopelijk kan ik ook snel 100 verzamelen. Geen zin om het te laat te maken, zoals zondag.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies! Gisteren had ik ook al snel 100 muntjes verzameld
You know What they say: Because of you wel. That's a Promisequote:
AZ is spannenderquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ajax is op tv!En we kunnen altijd kijken of er nog wat mensen voor GGD zijn?
Met Voyager. Waarvan ik sinds het begin al wist dat die de tweede halve finale ging winnenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:45 schreef H_T het volgende:
Ik ga vanavond lekker semi 2 van ESF 2023 kijken
Gaan we Roemenie volgend jaar eigenlijk nog wel terugzien?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:37 schreef H_T het volgende:
Was er nog een duidelijke reden waarom die Roemeen op het eind met olie werd besmeurd?
Voor de roem hoeft het niet, want dat is al de helft van hun naamquote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gaan we Roemenie volgend jaar eigenlijk nog wel terugzien?
Een reis die duurt je leven langquote:
Ik kan nog steeds pissig worden dat dit 8ste is geworden bij de televote. Dat kind kan gewoon niet zingenquote:
En dan ook nog een vrij saai optreden eigenlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds pissig worden dat dit 8ste is geworden bij de televote. Dat kind kan gewoon niet zingen
35 stuks toevallig?quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
34, ik heb hamburgers op vanavond.
Dat sla ik niet afquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij ook een hamburgertje om het goed te maken?
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij ook een hamburgertje om het goed te maken?
Precies.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat sla ik niet af. Gedane zaken nemen toch geen, zoals u weet, keer.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En ook Janneke moet eraan geloven. 32.
Zekersquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Knap hoor om zes strafschoppen zo goed in te schieten voor een vijandig publiek
Die zien daar altijd mer bergen tegenop.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:58 schreef Strani het volgende:
Bergen natuurlijk in rouw gedompeld. En het zal er wel regenen ook, zoals altijd.
Maar die leert zo goed op school!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
En ook Janneke moet eraan geloven. 32.
Voldeed ze aan de Greet Expectations?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies.
Oké nu zijn het er 33. Greetje was al op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |