quote:Op vrijdag 1 september 2023 03:49 schreef Yesse het volgende:
Als ik vroeger bij de Albert Heijn vroeg (7 uur) moest werken en dus 6 uur mijn bed uit moest, kon ik de hele nacht niet slapen omdat ik constant in m’n hoofd zat met “ik moet elke minuut benutten want ik moet vroeg op”..Wel herkenbaar. Dat je er vroeg uit moet en je niet mag verslapen en dat je vervolgens nauwelijks slaapt, juist omdat je je niet wil verslapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelukkig nieuwjaar
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Precies! Maar gelukkig slapen we de laatste tijd (even afkloppen) in de nacht gewoon goed dus hopelijk valt het mee en dan valt 1 nachtje slecht slapen wel meequote:Op vrijdag 1 september 2023 06:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel herkenbaar. Dat je er vroeg uit moet en je niet mag verslapen en dat je vervolgens nauwelijks slaapt, juist omdat je je niet wil verslapen.
Gelukkig nieuwjaarquote:
quote:Op vrijdag 1 september 2023 03:49 schreef Yesse het volgende:
Als ik vroeger bij de Albert Heijn vroeg (7 uur) moest werken en dus 6 uur mijn bed uit moest, kon ik de hele nacht niet slapen omdat ik constant in m’n hoofd zat met “ik moet elke minuut benutten want ik moet vroeg op”..Goede reis en fijne vakantie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gelukkig nieuwjaarIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nederland deed ook niet echt volwaardig mee dit jaar. Zowel geen finaleplaats als geen deelnemers waar je echt warme gevoelens van kreeg, dat scheelt ook.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:28 schreef NailQueen het volgende:
Het is een nieuw ESFjaar!
Ik moet toegeven dat de post-eurovision depression mij aardig is meegevallen
Dat ook. Maar zelf bleef ik ook luisteren naar de liedjes van Voyager, Alessandra, Joker Out, Käärijä en soms Gustaph. Ik ben later nog andere ESF gaan terugkijken (mijn eigen kleine retrootje) maar dat ging me meer om de liedjes. Het ESF zelf heb ik niet echt gemist. Ik verheug me meer op de nationale voorrondes.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nederland deed ook niet echt volwaardig mee dit jaar. Zowel geen finaleplaats als geen deelnemers waar je echt warme gevoelens van kreeg, dat scheelt ook.
En met het verdwijnen van de repetities achter slot en grendel wordt het ESF ook beperkt tot een los evenement, zonder randzaken er omheen. Voor de kijker wordt het noodgedwongen iets als Domino Day of de Oudejaarsconference. Dat is een week erna ook weer uit je systeem, zonder depressies.
De familie van die mus destijds welquote:Op vrijdag 1 september 2023 10:54 schreef Fred_B het volgende:
Heb jij weleens een Post-Domino-Day-Depressie gehad @:strani ?
Dit is ondertussen voor bijna iedereen al een jarenlange depressiequote:Op vrijdag 1 september 2023 10:54 schreef Fred_B het volgende:
Heb jij weleens een Post-Domino-Day-Depressie gehad @:strani ?
Wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
#Hoordle #537
🟩⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
https://hoordle.nl
edit: deze weten jullie ook
Een paar jaar terug was er het plan het weer terug te brengenquote:Op vrijdag 1 september 2023 12:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is ondertussen voor bijna iedereen al een jarenlange depressie
Ja, met die eerste seconde al.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
#Hoordle #537
🟩⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
https://hoordle.nl
edit: deze weten jullie ook
We kunnen het zelf proberen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was er het plan het weer terug te brengenDaar is alleen niks meer van gekomen
Ja, het begin is niet echt in lijn met de rest van het nummer.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, met die eerste seconde al.![]()
Maar ik kan me best voorstellen dat het voor 'normale mensen' best een lastige kan zijn.![]()
Het liedje afspelen en als je denkt dat je het liedje herkent, dan kan je de artiest en/of titel invullen in de balk. Als je het niet weet, dan kan je op 'overslaan' klikken.quote:
Zeker!quote:
Oh, daar ben ik echt heel slecht in. Een liedje herkennen lukt soms wel, maar meestal kom ik dan niet op de titel.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het liedje afspelen en als je denkt dat je het liedje herkent, dan kan je de artiest en/of titel invullen in de balk. Als je het niet weet, dan kan je op 'overslaan' klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |