Wat zei Mona hier dat ze die aanhalingstekens aanhaalde?quote:
"Ik ben uitermate geschikt als premiers kandidaat en bijzonder capabel."quote:Op vrijdag 1 september 2023 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zei Mona hier dat ze die aanhalingstekens aanhaalde?
Ze ziet er een beetje uit als de opvolger van Jomandaquote:Op vrijdag 1 september 2023 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zei Mona hier dat ze die aanhalingstekens aanhaalde?
Precies waar ik ook aan dacht bij die foto.quote:Op vrijdag 1 september 2023 20:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze ziet er een beetje uit als de opvolger van Jomanda
Hier zie je het moment dat Caroline van der Plas denkt: jezus, wie hebben we als lijsttrekker gekozen.quote:
Je ziet haar gewoon naar de verantwoordelijke persoon rechts van haar kijken. 'Zie je nou wat je hebt gedaan? Vind je het nog steeds een goed idee?'quote:Op vrijdag 1 september 2023 21:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hier zie je het moment dat Caroline van der Plas denkt: jezus, wie hebben we als lijsttrekker gekozen.
Als ze het niet op de menukaart hebben, zeg ze dan meteen dat ze duidelijk geen "traditionele Italiaanse pizza" maken en dat je daar best teleurgesteld over bent.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben NU in Italie en ik zal onderzoek doen of dit ergens op de menukaart staat!
Wat een service! Dank je wel!quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben NU in Italie en ik zal onderzoek doen of dit ergens op de menukaart staat!
Italiequote:Op vrijdag 1 september 2023 22:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Live beelden van @Arizona nadat ze jouw woorden ter plekke tegen Italianen heeft geuit.quote:Op vrijdag 1 september 2023 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ze het niet op de menukaart hebben, zeg ze dan meteen dat ze duidelijk geen "traditionele Italiaanse pizza" maken en dat je daar best teleurgesteld over bent.
Als we dan toch een vrouwelijke premier gaan krijgen (wat hoog tijd wordt!), dan heb ik persoonlijk liever Dilan dan Mona.quote:Op zaterdag 2 september 2023 06:53 schreef Yesse het volgende:
Positieve aan dit alles (Mona Keizer) is wel dat de kans op een vrouwelijke premier steeds groter wordt
Ik ook, maar het biedt hoop richting de toekomstquote:Op zaterdag 2 september 2023 08:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als we dan toch een vrouwelijke premier gaan krijgen (wat hoog tijd wordt!), dan heb ik persoonlijk liever Dilan dan Mona.
Welke was dat?quote:Op zaterdag 2 september 2023 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ineens op youtube een film tegenkomen waarvan je als kind de video helemaal grijs gespeeld hebt.
Zojuist even op een bijna anderhalf uur durende nostalgietrip gegaan.
quote:
Ah, die ken ik niet. Wel supertof als je zoiets ineens weer tegenkomtquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had ik bij m'n vader op video,
totdat hij een keer alle banden had weggegeven aan een bevriend stel met een kind 'aangezien ik er toch al te oud voor werd'.![]()
![]()
![]()
Ja, kwam zomaar ineens naar voren, niet eens naar gezocht ofzo.quote:Op zaterdag 2 september 2023 10:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah, die ken ik niet. Wel supertof als je zoiets ineens weer tegenkomt
Heeft ie een Ferrari shirtje aan?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:38 schreef GeorgeM het volgende:
De zangert van Måneskin is bij de GP van Italië
Mag ie ook het volkslied doen of is hij gewoon even aan het buurten?quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:38 schreef GeorgeM het volgende:
Beide demonstraties trek ik erg slechtquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:56 schreef blackswangreen het volgende:
De woke-roepers doen me een beetje denken aan die idioten die bij abortusklinieken staan te demonstreren.
https://nos.nl/artikel/24(...)-dragqueen-in-leiden
Die heeft er ook weleens beter uitgezienquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:38 schreef GeorgeM het volgende:
Er zijn van die momenten waarop ik me afvraag waarom mijn (user)naam in iemands gedachten opkomt. Dit is zo'n moment.quote:Op vrijdag 1 september 2023 10:54 schreef Fred_B het volgende:
Heb jij weleens een Post-Domino-Day-Depressie gehad @:strani ?
Ik ga voor straf voor deze pakketpost morgen dat hele F1-subforum volspammen met onzin in niet-live topics.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pakket dat zoek is, wordt morgen bezorgd. Terwijl gisteren in de app stond, dat het gisteren zou worden bezorgd
Ik denk meer aan pannetjesmepfiguren.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:56 schreef blackswangreen het volgende:
De woke-roepers doen me een beetje denken aan die idioten die bij abortusklinieken staan te demonstreren.
https://nos.nl/artikel/24(...)-dragqueen-in-leiden
Nog steeds kaal?quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die heeft er ook weleens beter uitgezien
Die is lekkerquote:
Ik vond jou wel de aangewezen persoon voor deze vraag, zo als (hoofdschuddend) mede-beschouwer van Nederland van over de grens.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn van die momenten waarop ik me afvraag waarom mijn (user)naam in iemands gedachten opkomt. Dit is zo'n moment.
Living rent free in his head.quote:Op zaterdag 2 september 2023 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn van die momenten waarop ik me afvraag waarom mijn (user)naam in iemands gedachten opkomt. Dit is zo'n moment.
Aha okéquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond jou wel de aangewezen persoon voor deze vraag, zo als (hoofdschuddend) mede-beschouwer van Nederland van over de grens.
Ja. Al zijn ze totaal niet praktisch om te eten in je energie. Tenzij je de hele bak gelijk op eet.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Aha oké
Nou ik vond vooral de eerste recordpogingen nog leuk, met De Eerste, de Beste. Want zo oud ben ik.
Goh dat weet ik eigenlijk niet meerquote:Op zaterdag 2 september 2023 16:04 schreef Redefine het volgende:
[..]En ik moet nu denken aan De Uitdaging met Angela Groothuizen. Dat was ook erg leuk.
Daarmee hebben ze het echt doodgemaakt ja (net als het musje ja, om jullie voor te zijn). Dit waren van die dingen die veel leuker zijn als je ze maar eens in de zoveel jaar doet.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:03 schreef Redefine het volgende:
De eerste keer was Domino D-Day ook wel erg leuk, omdat het jaren geleden was dat ze zoiets hadden gedaan. Dat ze het daarna jaarlijks gingen doen maakte het toch wat minder boeiend.
Ja, de standaard Endemol-methodequote:Op zaterdag 2 september 2023 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh dat weet ik eigenlijk niet meer
[..]
Daarmee hebben ze het echt doodgemaakt ja (net als het musje ja, om jullie voor te zijn). Dit waren van die dingen die veel leuker zijn als je ze maar eens in de zoveel jaar doet.
Psiesquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:01 schreef Strani het volgende:
Wow SainzEn ik kijk dit met Italiaans commentaar, die worden helemaal gek.
Maar morgen zal alles gewoon weer normaal zijn natuurlijk.
Leef spannendquote:Op zaterdag 2 september 2023 15:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die heeft er ook weleens beter uitgezien
Nee, want doet me denken aan mcDonalds medewerkersquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Psies![]()
![]()
Wel prachtige race overalls van Sainz en Leclerc
Ohquote:Op zaterdag 2 september 2023 17:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, want doet me denken aan mcDonalds medewerkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |