Succes. Ik heb zaterdam om 12:30 eerste wedstrijd, dus ik hoef niet al te vroeg weg, dat vind ik ook wel fijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker!
Ik ga dit weekend naar een toernooi in de buurt van Breda. Daar kijk ik erg naar uit.
Wat zijn jullie plannen?
Dat is wel lekker. Ik moet om 10.56, dat is ook wel eens vroeger geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Succes. Ik heb zaterdam om 12:30 eerste wedstrijd, dus ik hoef niet al te vroeg weg, dat vind ik ook wel fijn.
Ik heb nog niks in de planning staan.quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker!
Ik ga dit weekend naar een toernooi in de buurt van Breda. Daar kijk ik erg naar uit.
Wat zijn jullie plannen?
Ik speel dan weer Cardle en ben deze week begonnen met Additionalquote:Op vrijdag 1 september 2023 12:58 schreef Fred_B het volgende:
Al kende ik Hoordle nog niet. Ik doe wel regelmatig Wordle, Woordle en Worldle
Ik heb nog wel wat dvd's, die doosjes kan je vast wel gebruiken als domino's voor een spektakelstukquote:Op vrijdag 1 september 2023 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We kunnen het zelf proberen.
Ik heb nog wel ergens een doos met een steentje of twintig, dat is al een begin.
Ik ga de Krokante Krab ruïneren!quote:Op vrijdag 1 september 2023 13:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker!
Wat zijn jullie plannen?
Nee, een hallucinatie van Octo!quote:
Nee. Pas bij de zang wist ik het.quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:16 schreef BillDauterive het volgende:
#Hoordle #537
🟩⬜️⬜️⬜️⬜️⬜️
https://hoordle.nl
edit: deze weten jullie ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ja, die plannen waren er maar toen kwam corona...quote:Op vrijdag 1 september 2023 12:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Een paar jaar terug was er het plan het weer terug te brengenDaar is alleen niks meer van gekomen
Kan best, als je steentjes maar groot genoeg zijnquote:Op vrijdag 1 september 2023 14:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, die plannen waren er maar toen kwam corona...
En dominosteentjes op 1,5 meter afstand bleek geen succes.
quote:Op vrijdag 1 september 2023 14:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan best, als je steentjes maar groot genoeg zijn
Prima toetjes, niks mis meequote:
Fdfquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
Ach de BBB is op dit moment toch niet geliefd bij FDFeen leuk draadje wel:
[ twitter ]
Dat sowieso. Maar die reacties eronderquote:
Ook niet zo gek, want FdF schurkt meer tegen terrorisme dan democratie aan. Dus dan doet geen enkele partij het goed voor ze.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:33 schreef AgnesGru het volgende:
Ach de BBB is op dit moment toch niet geliefd bij FDFeen leuk draadje wel:
[ twitter ]
Ik zag bij een reactie naar Van der Plas dat ze niet andere partijen moest uitsluiten, want dat is een schande. Om de in de zin erop te zeggen dat ze moest beloven niet met Timmermans samen te gaan regeren.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar die reacties eronder
Dit zag ook echt niemand aankomenquote:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze het inzicht hadden dat je met deze premierkandidaat geen kandidaat meer nodig hebt.quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit zag ook echt niemand aankomen
Ik twijfelde nog wel of ze niet liever naar Omtzigt ging nuquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit zag ook echt niemand aankomen
Zijn er hypocrieten op rechts? Nee toch zeker?quote:Op vrijdag 1 september 2023 15:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag bij een reactie naar Van der Plas dat ze niet andere partijen moest uitsluiten, want dat is een schande. Om de in de zin erop te zeggen dat ze moest beloven niet met Timmermans samen te gaan regeren.
Volkomen logisch wel.
quote:Ristorante Würstel e Patatine, deze Special Edition is een traditionele Italiaanse pizza, rijkelijk belegd met worst en chips
Er is altijd nog FVD met dorps randdebiel Baudetquote:Op vrijdag 1 september 2023 15:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook niet zo gek, want FdF schurkt meer tegen terrorisme dan democratie aan. Dus dan doet geen enkele partij het goed voor ze.
Nog nooit gezien nee. Vooral Johan Derksen niet.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zijn er hypocrieten op rechts? Nee toch zeker?
Ik denk dat Thierry zich best wel voor het karretje van de FdF wil laten spannen als hem dat weer zieltjes oplevert.quote:Op vrijdag 1 september 2023 16:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Er is altijd nog FVD met dorps randdebiel Baudet
Ze hebben ook een Nederlandse versie. Die is met knakworst en chips van ASML.quote:
Geen idee (nog)!quote:
Pakket dat zoek is, wordt morgen bezorgd. Terwijl gisteren in de app stond, dat het gisteren zou worden bezorgdquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pakketleed:
Pakket van gisteren is gewoon zoek
Pakket van vandaag was de bezorger te lui om bij mij te bezorgen en heeft het bij de buren bezorgd.
Als het gisteren voor gisteren was. Had die dan niet op woensdag al bezorgd moeten wordenquote:Op vrijdag 1 september 2023 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Pakket dat zoek is, wordt morgen bezorgd. Terwijl gisteren in de app stond, dat het gisteren zou worden bezorgd
Eigenlijks donderdag.quote:Op vrijdag 1 september 2023 17:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het gisteren voor gisteren was. Had die dan niet op woensdag al bezorgd moeten worden
Ja, dat was wel echt legendarisch slecht.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:01 schreef Redefine het volgende:
Goed in beeld gebracht wel deze finish in de Vuelta
Die zwaaiende mevrouw heeft wel haar 5 seconds of fame gekregen.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat was wel echt legendarisch slecht.
quote:De 20-jarige Fransman Lenny Martinez begon vrijdag aan de etappe als jongste klassementsleider ooit, Zijn trui kwam vandaag niet in gevaar, dus ook dinsdag start hij in de rode leiderstrui. Er was nog wel één noemenswaardige verschuiving in het klassement, doordat Jonas Vingegaard onderweg wat bonusseconden pakte, klom hij ten koste van Enric Mas de top tien binnen.
https://nos.nl/artikel/24(...)ensman-hard-onderuit
Ze kunnen in de toekomst kijken. Lenny houdt gewoon standquote:Op vrijdag 1 september 2023 18:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die zwaaiende mevrouw heeft wel haar 5 seconds of fame gekregen.
Maar mis ik iets, drie rustdagen ?
#werkenbijdeNOS
[..]
Zo'n grote voorsprong, hij kan dinsdag pas ingehaald worden.quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die zwaaiende mevrouw heeft wel haar 5 seconds of fame gekregen.
Maar mis ik iets, drie rustdagen ?
#werkenbijdeNOS
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |