Had ook liever Isaac zien gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:09 schreef tonja het volgende:
Ik baal er wel een beetje van dat Erik weg moet eigenlijk. Ik had het hem wel gegund.
Is goed zo de twee minuten waren voorbijquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:14 schreef xsaskiax het volgende:
Pingu als je een andere titel wilt, gewoon ff regelen
Maar dat gaat em niet wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou wmb ook het enige eerlijke zijn
Zo weinig SL we het hele jaar gehad hebben zo erg strooien ze er nu mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:14 schreef Hoempah het volgende:
Die struiken mogen van mij met Erik mee.
Ze hebben het er steeds over dat vrijdag de laatste dag is. Geen idee of dit zo is hoor, maar ik zou 't wel logisch vinden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik vraag me wel af hoe die finale gaat zijn , want dit nog anderhalve week op deze manier zien is niet echt interessant.
Prima zo ik open niet, thanxquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:14 schreef xsaskiax het volgende:
Pingu als je een andere titel wilt, gewoon ff regelen
ja met nog 5 in de loods, 2 elis en finale.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:16 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze hebben het er steeds over dat vrijdag de laatste dag is. Geen idee of dit zo is hoor, maar ik zou 't wel logisch vinden.
Kan, maar Mirthe stemde op Isaac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:15 schreef realkijkers het volgende:
Erik vat het sportief op.
mirthe: "had al 2 dagen hoofdpijn"
betekend dat dat ze al 2 dagen wist dat erik het zou worden?
dat denk ik wel, ze zijn al dagen bezig hoe ze ervoor kunnen zorgen dat het de drie dames in de finale worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:15 schreef realkijkers het volgende:
Erik vat het sportief op.
mirthe: "had al 2 dagen hoofdpijn"
betekend dat dat ze al 2 dagen wist dat erik het zou worden?
Ik las op internet dat de 25e de laatste dag is , maar misschien werd er dan bedoeld dat dat de laatste tv uitzending is . Dit nog anderhalve week rekken tot de 25e zou niet okay zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:16 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze hebben het er steeds over dat vrijdag de laatste dag is. Geen idee of dit zo is hoor, maar ik zou 't wel logisch vinden.
klopt. Ze had op bern moeten stemmen. Dat was de afspraak..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan, maar Mirthe stemde op Isaac.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Judiwi het volgende:
De droeftoeters gaan zo zeker weer zonder geluid in de hottub.
Worden zo voorgetrokken door de Febo. Let maar op.
dat is ook het plan en sas en bern zijn daarvan op de hoogte (sas zelf verzonnen : sas of bern gaat er volgende keer op)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Marrije het volgende:
Sascha en bern zullen Isaac stemmen? Als de overige 3 bern stemmen heb je een kans om bern en Sascha uit elkaar te drijven.
Ja?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad de laatste tv uitzending. Ze lopen nog steeds ongeveer een week achter volgens mij dus dat zou wel uitkomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las op internet dat de 25e de laatste dag is , maar misschien werd er dan bedoeld dat dat de laatste tv uitzending is . Dit nog anderhalve week rekken tot de 25e zou niet okay zijn
Maar dat was ook alleen maar voor de schijn.. omdat zogenaamd Erik als haar teammaatje was.. nou dat hebben we gezienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toch niet die leverworst?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:09 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft nog eten van 10 maanden geleden
Dan klopt het idd wel , want hoe het nu gaat is niet veel meer aanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:20 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad de laatste tv uitzending. Ze lopen nog steeds ongeveer een week achter volgens mij dus dat zou wel uitkomen.
Goh, wat grappigquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Judiwi het volgende:
De droeftoeters gaan zo zeker weer zonder geluid in de hottub.
Worden zo voorgetrokken door de Febo. Let maar op.
En terecht..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:19 schreef xsaskiax het volgende:
Erik laat Mirthe zich nu héél lullig voelen..... dat kan ik me voorstellen.
Ze kijkt ook heel schuldig (voor wat het waard is)
Dat heeft ze ook maar nog steeds ziet ze dat zelf nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:19 schreef Hoempah het volgende:
Erik tegen Mirthe - ik denk dat je je eigen glazen een beetje hebt ingegooid
Nah ik weet niet. Al een dikke week vol opdrachten en eliminaties. Dat is al meer dan de maanden ervoor gebeurde. Maar goed, nog anderhalve week is te veel inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan klopt het idd wel , want hoe het nu gaat is niet veel meer aan
Zeggen ze.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat is ook het plan en sas en bern zijn daarvan op de hoogte (sas zelf verzonnen : sas of bern gaat er volgende keer op)
Ja best wel dom van Mirthe. Als er iemand was die ze volledig kon vertrouwen was het Erik. Die is helemaal weg van haar. Wat Wendy en Isaac gaan doen is nog maar afwachtenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:19 schreef Hoempah het volgende:
Erik tegen Mirthe - ik denk dat je je eigen glazen een beetje hebt ingegooid
Dit trek ik echt heel slecht..quote:
Ik vind de manier waarop het nu gaat een tegenvallerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:22 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nah ik weet niet. Al een dikke week vol opdrachten en eliminaties. Dat is al meer dan de maanden ervoor gebeurde. Maar goed, nog anderhalve week is te veel inderdaad.
of die zetten Wendy er tegenoverquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Marrije het volgende:
Sascha en bern zullen Isaac stemmen? Als de overige 3 bern stemmen heb je een kans om bern en Sascha uit elkaar te drijven.
Welnee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook maar nog steeds ziet ze dat zelf niet
kan ik me iets bij voorstellen. Wendy is twee keer overgelopen naar een andere kant bij het stemmen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Erik: Wendy is de grootste slang die er rondloopt, wat je ook doet, stem Wendy eruit.
Zoiets zal het waarschijnlijk gaan wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:23 schreef Verida het volgende:
grote kans dat er niet meer geelimineerd zal worden, maar dat de finale gespeeld zal worden met 5 personen en dan een afvalrace.
Volgens mij heeft niemand op Bern gestemd hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef realkijkers het volgende:
[..]
klopt. Ze had op bern moeten stemmen. Dat was de afspraak..
Dan was het isaac tegen bern? weet de stemverdeling ook niet precies.
Dat dacht Sasha ook, die zei daarstraks als Erik weg is gaat de zoemer weer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja met nog 5 in de loods, 2 elis en finale.
Hopelijk zo direct de volgende eli.
Doe ook maar gewoon frisbee.
juist!quote:
Bern huppelt zo zonder ook maar één keer te spelen achter Sasha aan de finale in..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand op Bern gestemd hoor.
dat was echt niet zo veel meer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef lojanda het volgende:
Heeft Erik nu zijn voorraad ingepakt om mee te nemen?
Ik zie geen boze Erikquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Haha Erik denkt dat Wendy het plan Wendy is de grootste slang.verzonden heeft.
Nu Erik boos op mirthe want zijn plan is het beste.
Mirthe heeft op Isaac gestemd hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:19 schreef xsaskiax het volgende:
Erik laat Mirthe zich nu héél lullig voelen..... dat kan ik me voorstellen.
Ze kijkt ook heel schuldig (voor wat het waard is)
? Wendy en sasha hebben dit zo overlegd. in het managers kantoortje.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:26 schreef Adat231 het volgende:
Erik noemt wendy een slang.... hij gaart het nog wel zien buiten hoe het zit.... eikel.sasha kan dit nooit verzonnen hebben, dat moet wendy de slang zijn geweest
Boos is misschien een groot woord maar hij is wel geïrriteerdquote:
Erik, als het goed is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand op Bern gestemd hoor.
Ik krijg een lichtelijke voorkeur voor Isaac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Mirthe moet winnen![]()
Grootmuil Isaac![]()
Saai stelletje BernSasha![]()
Heen-en-weer-loper Wendy
Je hoort het wel een beetje in zijn stem en toon. Beetje boos, gefrustreerd, teleurgesteld in Mirthequote:
Niet om te geven maar om te lenen was dat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was echt niet zo veel meer.
hij had het nog aan sas aangeboden vorige week, wat macaroni, spliterwten, bouillonblokjes en wat ketchup geloof ik
dat is net gek natuurlijk, je bent een week voor de finale eruitquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Boos is misschien een groot woord maar hij is wel geïrriteerd
Menselijk lijkt mequote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het spelquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is net gek natuurlijk, je bent een week voor de finale eruit
Dat is toch ook niet raar..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zou een vreugdedansje moeten uitvoerenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is net gek natuurlijk, je bent een week voor de finale eruit
Dat heb ik niet eens gezegdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus?
hij mag dan toch wel nijdig zijn dat hij eruit moet?
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus?
hij mag dan toch wel nijdig zijn dat hij eruit moet?
De enige die ik het niet gun. Gewoon door zijn agressie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg een lichtelijke voorkeur voor Isaac.
Straks in de finale zitten Bern en Sasha zich al lekker te maken want 2 tegen 1quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef Judiwi het volgende:
Ach zo dom die Mirthe. Isaac en Wendy mogen tegen elkaar. En ja hoor overblijven met Sasha en Bern. Is ze nu echt zo dom.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:31 schreef Was-beer het volgende:
Zou John straks al bij de poort staan met een contract voor de rijdende conciërge?
Absoluut, dikke domper hoe slecht sommige eliminaties geregeld zijn. Belachelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop het nu gaat een tegenvaller
Hij schatte dit compleet juist in.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:31 schreef Thorelf het volgende:
Erik heeft totaal geen mensenkennis in mijn ogen....
300%quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:32 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Absoluut, dikke domper hoe slecht sommige eliminaties geregeld zijn. Belachelijk.
Agressie? waar? Hij zit in een finalemodus. Zijn hele team is eruit gewerkt, dan mag hij het spel toch op zijn manier spelen? Agressie bespeurde ik destijds bij Jeff, niet bij Isaacquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De enige die ik het niet gun. Gewoon door zijn agressie.
Zou John straks al bij de poort staan met een contract voor de rijdende conciërge?
Ik nooit vind het zo grote ratquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
Slechte dag voor Erik, en het zal er niet beter op worden als hij thuis ziet dat er geen berichten van jonge meisjes in zijn mailbox zitten.
Tja die mogen dat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:26 schreef woxxel het volgende:
Maar waarom heeft niemand t er over dat Erik en isaak zelf ook anders hebben gestemd?
Je weet het niet. Misschien heeft hij wel een mailtje van het programma dating on the spectrum.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
Slechte dag voor Erik, en het zal er niet beter op worden als hij thuis ziet dat er geen berichten van jonge meisjes in zijn mailbox zitten.
Daar heb je idd de winst niet voor nodig. Erik heeft andere dingen gewonnen in dit spel, die veel meer waard zijn dan geld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:34 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Erik met opgeheven hoofd die loods kan verlaten.
Hij heeft het spel op zijn manier gespeeld. Hij heeft veel geleerd op het sociale vlak en dat pakt niemand hem meer af.
Agressie? Dan was hij al buiten de poort he.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De enige die ik het niet gun. Gewoon door zijn agressie.
Die dreigende taal van hem valt bij mij onder de noemer agressie. Jij denkt daar anders over, weet ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Agressie? waar? Hij zit in een finalemodus. Zijn hele team is eruit gewerkt, dan mag hij het spel toch op zijn manier spelen? Agressie bespeurde ik destijds bij Jeff, niet bij Isaac
En zo is dat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik nooit vind het zo grote rat
Ik vind wel dat Sasha en Bern het mooi gespeeld hebben en dat team van de Bro's het hebben moeten afleggen tegen hun tot nu toe
Bij mij ook hoor, naar mannetje. Je hoeft niet te slaan om agressief te zijn. Woorden kunnen meer verwonden dan een klapquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die dreigende taal van hem valt bij mij onder de noemer agressie. Jij denk daar anders over, weet ik.
Hoe moet ik dat laatste interpreteren?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die dreigende taal van hem valt bij mij onder de noemer agressie. Jij denk daar anders over, weet ik.
Ik geloof er niets vanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:36 schreef Was-beer het volgende:
Bern tegen Mirthe: Sasha en ik gaan niet op jou. Dat willen wij gewoon niet
Ik ook niet, maar ik denk dat ze voor nu Isaac als het grootste gevaar zien en die eerst weg willen hebben.quote:
Voor de neus van Wendy, de gierigaard.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:35 schreef xsaskiax het volgende:
Erik zet de restanten van zijn eten en drinken in de keuken neer waar Sasha en Wendy zitten/staan
en hoe populair zijn slang isquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:32 schreef spapaars het volgende:
Maar agressie is gewoon een bestaand woord, zoals tafel. Die betekenis gaan we toch niet per persoon veranderen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zijn bro mocht toch ook blijven?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:35 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Agressie? Dan was hij al buiten de poort he.
Ik hoop dat de finale met zijn vijven is, wel zo eerlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik denk dat ze voor nu Isaac als het grootste gevaar zien en die eerst weg willen hebben.
O, vandaar dat Marciano die speeltafel niet mee heeft genomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:36 schreef xsaskiax het volgende:
Erik wil het scheerapparaat achterlaten zegt hij.
Wendy zegt dat hij het rustig mee mag nemen
Erik: dan moet ik ervoor betalen!
Wendy: nee joh, dat is geen 'waarde'
Die is zichzelf aan het goedpratenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:38 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe weer een onsamenhangend hak op de tak verhaal
Zal wel lichtelijk in paniek zijn na de woorden van Erik dat mirthe uitgerekend geen kans meer maakt. Wat mirthe aanvulde met: Tenzij het een opdrachten reeks van 4 wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:38 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe weer een onsamenhangend hak op de tak verhaal
ik een steeds zwaarder wordende afkeer/afkeurquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja dat of minimaal vier, daar hoop ik op.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de finale met zijn vijven is, wel zo eerlijk
Dat wij wel eens eerder van mening verschilden over agressie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat laatste interpreteren?
maar dat tatoeëerding wel! van 900 euroquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, vandaar dat Marciano die speeltafel niet mee heeft genomen.
Die Bern is ook te vertrouwenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:36 schreef Marrije het volgende:
Bern zegt dat Sascha en hij nooit op Mirthe zullen stemmen. Nooit.
Heeft hij die creepy horror hand ook meegenomen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
maar dat tatoeëerding wel! van 900 euro
quote:
Dat scheerapparaat was toch van Bern?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, vandaar dat Marciano die speeltafel niet mee heeft genomen.
Ik zat nog ff te lezen maar Zoals ik het lees is de 25e toch echt de finale , dus dan duurt het toch nog anderhalve weekquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja dat of minimaal vier, daar hoop ik op.
Die verander ik ook niet per persoon. Voor iedereen geldt dat je met woorden ook heel agressief en dreigend over kunt komen. Daar hoeven geen klappen voor te vallen en nu wil ik het hierbij maar laten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:38 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Maar agressie is gewoon een bestaand woord, zoals tafel. Die betekenis gaan we toch niet per persoon veranderen?
op TV wel jaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zat nog ff te lezen maar Zoals ik het lees is de 25e toch echt de finale , dus dan duurt het toch nog anderhalve week![]()
https://www.rtlboulevard.(...)-van-je-leven-finale
Misschien lees ik het verkeerd
Het wordt met de zin die ze eruit gooit erger in mijn ogen.......quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef lojanda het volgende:
Man man wat erger ik me nu aan dat domme gelul van Mirthe
Ah ja ... die tijd hebben ze ook wel nodig als dit allemaal verbouwd moet worden voor de volgende RLSquote:
Ja, maar ze kunnen opeens heel zuinig doen met eliminaties, geen idee wat ze van plan zijn. Ook hoorde ik dat de streams er eerder afgaan voor de finaledag of zoquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zat nog ff te lezen maar Zoals ik het lees is de 25e toch echt de finale , dus dan duurt het toch nog anderhalve week![]()
Toch meegenomen? Vreemd.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
maar dat tatoeëerding wel! van 900 euro
25e de uitzending..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat moet ook haast wel , er is nu al niets meer aanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen opeens heel zuinig doen met eliminaties, geen idee wat ze van plan zijn. Ook hoorde ik dat de streams er eerder afgaan voor de finaledag of zo
daar kan de Febo alles meequote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
In het regelement staat dat de finale tussen 2 personen gespeeld gaat worden. Hebben we al een paar keer gehoord op de streams Zullen ze het regelement aan gepast hebben of gaan ze toch met 2 man
Niemand die het weet we gaan het zien deze dagen
Bern tegen Sasha zou echt een flop zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:44 schreef Dotteke het volgende:
In het regelement staat dat de finale tussen 2 personen gespeeld gaat worden. Hebben we al een paar keer gehoord op de streams Zullen ze het regelement aan gepast hebben of gaan ze toch met 2 man
Niemand die het weet we gaan het zien deze dagen
Geen idee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat scheerapparaat was toch van Bern?
Daar hoop ik toch echt wel opquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bern tegen Sasha zou echt een flop zijn.
De kijker een jaar van zijn leven verspild![]()
Geen reden om de finale te kijken dan.
Finale is denk ik toch met vijf manquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:48 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie bedoelt in de finale en volgens mij hoop jij daar niet op.
Alleen als de winnaar op het einde zegt: het is uit.quote:
Ze gaan de pot dan samen verdelen dus dat is iid niet echt heel spannend maar ik heb niet het gevoel dat ik dan voor niks gekeken heb. Ik heb me wel vermaakt met het programma.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Bern tegen Sasha zou echt een flop zijn.
De kijker een jaar van zijn leven verspild![]()
Geen reden om de finale te kijken dan.
Ik vrees dat dat slaapmiddelwondertje van JW naar haar hersenpan is gestegen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het wordt met de zin die ze eruit gooit erger in mijn ogen.......
Bern beloven niet op haar te stemmen in de volgende ronde maakt haar waarschijnlijk toch ook weer zekerder van zichzelf (aanname van mijn kant)
vast oefenen voor de laatste dagen: 24hr SLquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De laatste week meer SL dan er het hele jaar zijn geweest![]()
Een oempa loempa zal dat bordje wel gaan verplaatsen neem ik aan?quote:
Maar dat gaat het em niet wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Alleen als de winnaar op het einde zegt: het is uit.
Dat valt nog maar te bezien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze gaan de pot dan samen verdelen dus dat is iid niet echt heel spannend maar ik heb niet het gevoel dat ik dan voor niks gekeken heb. Ik heb me wel vermaakt met het programma.
Daar hebben ze dan 1 week voor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah ja ... die tijd hebben ze ook wel nodig als dit allemaal verbouwd moet worden voor de volgende RLS
de eigenaar van fok, aantal reacties hier verhogenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:50 schreef xsaskiax het volgende:
Wat zit er voor zenuwenlijer achter die SL knop de laatste tijd???
Misschien gaan ze een weekje naar het buitenland en wordt de loods intussen verbouwdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, tot ze bij zijn met de tv uitzendingen misschien?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen opeens heel zuinig doen met eliminaties, geen idee wat ze van plan zijn. Ook hoorde ik dat de streams er eerder afgaan voor de finaledag of zo
Dat hebben ze iig aan elkaar beloofd en idd wij weten niet of ze het echt gaan doen en eigenlijk heeft het mijn interesse ook niet hoe of wat ze buiten gaan doen met het geld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:50 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien.
We hebben toch ook wel erg om hem kunnen lachen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:47 schreef Giggio het volgende:
Eric: waardige speler met z'n nukken, grollen, eigenaardigheden
Mee eens hoor, maar qua spel toch wel boeiend of 1 van hun verwacht dat ze gaan delen en zich zou opofferen voor de ander..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat hebben ze iig aan elkaar beloofd en idd wij weten niet of ze het echt gaan doen en eigenlijk heeft het mijn interesse ook niet hoe of wat ze buiten gaan doen met het geld.
Hij is in ieder geval bij velen opgevallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:50 schreef Was-beer het volgende:
Daag Erikbedankt voor al die uren irritainment
Hij was aanwezig en had zijn plek in het programma ingenomen. Niet bepaald een figurant. Maar dat vind ik van alle mensen die er nu nog zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
We hebben toch ook wel erg om hem kunnen lachen.
Dan zou er nu niemand meer weggaan.. kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Finale is denk ik toch met vijf man
Als het nog twee dagen duurt ?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan zou er nu niemand meer weggaan.. kan ik me niet voorstellen.
Ik denk morgen nog een eliminatie en dan vrijdag de finale beginnen met vier mensen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:58 schreef HopScotch het volgende:
Het was goed dat Erik in het spel zat, als karakter. Ben wel blij dat hij niet wint.
Hoe moeten ze die dagen nog vullen? Maar goed dat is wat mijn verwachting isquote:
Erik wantrouwde Isaac óók hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:01 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens hoorde net Mirthe tegen Wendy zeggen, dat Eric Isaac niet vertrouwde.
Terwijl Eric juist zei dat hij Wendy een slang vond.
In twee dagen wil jij nog een paar eliminaties zien? Ik vind het zo snel gaan dat ik daarom juist amper nog kijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe moeten ze die dagen nog vullen? Maar goed dat is wat mijn verwachting is
Dat deed hij ook niet.. hij ging nu alleen met Isaac mee omdat het voor hun het beste was om Sasha of Bern er nog uit te krijgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:01 schreef Judiwi het volgende:
Trouwens hoorde net Mirthe tegen Wendy zeggen, dat Eric Isaac niet vertrouwde.
Terwijl Eric juist zei dat hij Wendy een slang vond.
Beter lezenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In twee dagen wil jij nog een paar eliminaties zien? Ik vind het zo snel gaan dat ik daarom juist amper nog kijk
Wat dat betreft een aanfluiting.
Daarnaast vind ik vijf mooier en eerlijker dan vier in een finale maar dat is persoonlijk
Waarna hij vervolgens zelf op Wendy stemde en Isaac op Erik. Dus die afspraken zijn ook niet nagekomen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat deed hij ook niet.. hij ging nu alleen met Isaac mee omdat het voor hun het beste was om Sasha of Bern er nog uit te krijgen.
Verder had hij helemaal niets met Isaac.
Ja ze denken de hele week al dat vrijdag de finale is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:04 schreef Dotteke het volgende:
Wendy en Mirthe net weer dat het nog maar twee of drie dagen duurde tot aan de finale
Dit is de laatste week dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:06 schreef spapaars het volgende:
Ze laten ons alvast wennen aan wat we de laatste week krijgen te zien, een heg.
Het punt blijft in principe hetzelfde : vijf is een mooier getal en en wmb eerlijker in een finale , maar nogmaals dat is persoonlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beter lezennog één eliminatie en dan vrijdag de finale beginnen met vier spelers.
Jij vindt het een mooier getalquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het punt blijft in principe hetzelfde : vijf is een mooier getal en en wmb eerlijker in een finale , maar nogmaals dat is persoonlijk
Het is wel raak he de laatste dagen we hebben er nu al meer gehad dan in een heel jaarquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:06 schreef spapaars het volgende:
Ze laten ons alvast wennen aan wat we de laatste week krijgen te zien, een heg.
Dat is wat ik ook denk. Morgen mogen we nog meekijken en vrijdag staat de stream op zwart.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:07 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dit is de laatste week dus.
Kan best zijn dat morgen de stream er uit ligt. En/of vrijdag
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Erik: Wendy is de grootste slang die er rondloopt, wat je ook doet, stem Wendy eruit.
een hele week op zwart tot aan de finale vind ik wel erg veel, we zullen het zien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is wat ik ook denk. Morgen mogen we nog meekijken en vrijdag staat de stream op zwart.
Hele week?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
een hele week op zwart tot aan de finale vind ik wel erg veel, we zullen het zien.
Wat is het ook een sukkel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef pingu66 het volgende:
Haha Erik denkt dat Wendy het plan Wendy is de grootste slang.verzonden heeft.
Nu Erik boos op mirthe want zijn plan is het beste.
Nou hij wilde de finale met Mirthe en Isaac spelen. Want als zijn plan gelukt was.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat deed hij ook niet.. hij ging nu alleen met Isaac mee omdat het voor hun het beste was om Sasha of Bern er nog uit te krijgen.
Verder had hij helemaal niets met Isaac.
finale is toch de 25e dat is volgende week vrijdagquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
hele week? het is woensdag middag.
2 dagen nog.
Precies.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:26 schreef woxxel het volgende:
Maar waarom heeft niemand t er over dat Erik en isaak zelf ook anders hebben gestemd?
Hij liet z'n ware gezicht zien, en dat was geen match met zijn gespeelde imago.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:12 schreef woxxel het volgende:
Isaak wordt weer buiten beeld gehouden
op tv..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
finale is toch de 25e dat is volgende week vrijdag
Dat dusquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:15 schreef Chanel5 het volgende:
goffer elke keer die SL maakt er wel een slappe zooi van hoor, pleur de boel dan maar gelijk uit.
Marrije!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:52 schreef Marrije het volgende:
Ik schommel wat.
Maar ik denk dat ik hoop dat Wendy wint, daarna Sascha, Isaac, bern en als laatste Mirthe
Eigenlijk stond Isaac onderaan naar die heeft tot nu toe meer moeten laten zien dan bern en Mirthe dus tja vooruit dan maar
Dus toch de marrije van jaren geleden??? toen ik ooit op Fok! kwam???quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije!![]()
![]()
Ik hoop dat Wendy of Sasha winnen, nooit gedacht dat ik ooit nog eens voor Sasha zou kiezen, maar na haar prestatie tegen Babette is wij in mijn achting gestegen, en een geduchte finalist.
Op TV.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Isaac had vandaag ook kunnen verliezen, het was geen vooraf uitgemaakte zaak.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
Iemand van de oud-bewoners... (was het Mexx?) zei destijds dat de winnaar al lang bekend is.
Ik vraag me af wie dat dan is, want ik kan niet geloven dat Isaac van zowel Bern, Sasha, Mirthe als Wendy zal winnen.
Er was zelfs een kans dat de Action de winnaar bepaaldequote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Isaac had vandaag ook kunnen verliezen, het was geen vooraf uitgemaakte zaak.
Yep!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus toch de marrije van jaren geleden??? toen ik ooit op Fok! kwam???
Ik keek al naar die dubbel R, en vroeg het me af of ze het was.
Als een duveltje haha. Ken haar verder niet maar de naam kwam mij bekend voor.quote:
Ja en ala de winnaar bekend is zeggen zie je wel sat wist ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
Iemand van de oud-bewoners... (was het Mexx?) zei destijds dat de winnaar al lang bekend is.
Ik vraag me af wie dat dan is, want ik kan niet geloven dat Isaac van zowel Bern, Sasha, Mirthe als Wendy zal winnen.
Dat was weer wat dom geblaat van haar..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
ze zei toen alleen wie het niet zouden worden of zoiets, lekker handig!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja en ala de winnaar bekend is zeggen zie je wel sat wist ik.
Rancuneus dom geblaatquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was weer wat dom geblaat van haar..
Dat is een van de spelletjes die Bern had gekocht, Ze zijn er al weken mee bezig om dit af en toe te spelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
En toch denk ik dat een van de volgende opdrachten 4 op een rij gaan worden... ze zijn er zo vreselijk druk mee bezig ineens (vooral Mirthe).
Misschien wel de Rubiks kubus.. je weet het maar nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
En toch denk ik dat een van de volgende opdrachten 4 op een rij gaan worden... ze zijn er zo vreselijk druk mee bezig ineens (vooral Mirthe).
Dat is wat ze denken he ze weten het zelf ook nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:31 schreef Clasientje het volgende:
Vrijdag dus de finale? Dan heb je kans dat straks misschien weer een eliminatie komt
Er is niet veel meer te zienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:32 schreef Dotteke het volgende:
Allebei de streams op het rokers hok
HIj was muziek aan het luisterenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er is niet veel meer te zieniedereen zit daar behalve Isaac en die wordt bewust buiten beeld gehouden.. moet waarschijnlijk eerst nog wat afkoelen.
Het ligt nu aan de febo. worden het fysieke opdrachten, of kennis. en indien kennis, welke.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj was muziek aan het luisteren
Maar hij staat er nu wel alleen voor. Eerder had hij nog Erik maar die is ook weg nu.
Denk dat ze soortgelijke opdrachten gaan doen als de aflopen eliminaties zodat iedereen even veel kans krijgenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Het ligt nu aan de febo. worden het fysieke opdrachten, of kennis. en indien kennis, welke.
Dat er een eliminatie zou komen kon je wel verwachten en ze wist ook dat Erik de grote kanshebber was om op die stip te komen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:40 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe heeft gisteren niet tegen Erik gezegd dat hij niet lekker rook want ze dacht morgen ga je het al zwaar genoeg krijgen?
het had maar zo anders kunnen lopen,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat er een eliminatie zou komen kon je wel verwachten en ze wist ook dat Erik de grote kanshebber was om op die stip te komen.
Ik denk dus dat volgende week een paar dagen oude beelden met herinneringen komen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ze praten nu over voorvallen uit de afgelopen maanden. Hoe ze dat beleefd hebben.
Daarom is dit nu ook wel leuk om te zienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik denk dus dat volgende week een paar dagen oude beelden met herinneringen komen.
En dit wordt dan volgende week aangevuld met deze beelden, waar ze terug denken aan het jaar.
3 dagen of zo, en dan de finale.
Dus vandaag en morgen nog wat momentjes met herinneringen op stream, volgende week op tv.
allemaal aannames/gokjes.
Dat geldt voor heel het programma. Als Johan niet was weggestemd was hij er nu misschien nog wel geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
het had maar zo anders kunnen lopen,
ja als Manuela slotje had kunnen openen was zij vandaag misschien wel exit geweestquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel het programma. Als Johan niet was weggestemd was hij er nu misschien nog wel geweest.
Precies, zelfde programma, andere mensen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:57 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja als Manuela slotje had kunnen openen was zij vandaag misschien wel exit geweest
Soms was het toch al krom.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:56 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel het programma. Als Johan niet was weggestemd was hij er nu misschien nog wel geweest.
Heel verstandig. Niet iedereen heeft het geld om daar ook nog een godsvermogen uit te geven aan eten en drinken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:56 schreef lojanda het volgende:
Ach gossie.. Bern neemt gewoon een zak krentenbollen mee als hij naar Walibi gaat
Okquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:03 schreef Sasoema het volgende:
Hoop op een filmpje van de eliminatie en het vertrek. Moest plotseling weg rijden de eliminatie. Doordat de NS storing had. Moest ik me dochter van Rotterdam naar Amersfoort centraal brengen. Poeh rijdt sinds enkele weken weer auto in de stad. Maar de snelweg was inmiddels een jaar of 8 geleden. Ben kapot![]()
![]()
Heb ik ook altijd gedaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Heel verstandig. Niet iedereen heeft het geld om daar ook nog een godsvermogen uit te geven aan eten en drinken.
Is aan het verwerken. Duurt meestal het dubbele van de duur van het filmpje helaas.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:03 schreef Sasoema het volgende:
Hoop op een filmpje van de eliminatie en het vertrek. Moest plotseling weg rijden de eliminatie. Doordat de NS storing had. Moest ik me dochter van Rotterdam naar Amersfoort centraal brengen. Poeh rijdt sinds enkele weken weer auto in de stad. Maar de snelweg was inmiddels een jaar of 8 geleden. Ben kapot![]()
![]()
O je bent een topperquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:06 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Is aan het verwerken. Duurt meestal het dubbele van de duur van het filmpje helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |