Erik, als het goed is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand op Bern gestemd hoor.
Ik krijg een lichtelijke voorkeur voor Isaac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Mirthe moet winnen![]()
Grootmuil Isaac![]()
Saai stelletje BernSasha![]()
Heen-en-weer-loper Wendy
Je hoort het wel een beetje in zijn stem en toon. Beetje boos, gefrustreerd, teleurgesteld in Mirthequote:
Niet om te geven maar om te lenen was dat.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:26 schreef Verida het volgende:
[..]
dat was echt niet zo veel meer.
hij had het nog aan sas aangeboden vorige week, wat macaroni, spliterwten, bouillonblokjes en wat ketchup geloof ik
dat is net gek natuurlijk, je bent een week voor de finale eruitquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Boos is misschien een groot woord maar hij is wel geïrriteerd
Menselijk lijkt mequote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het spelquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is net gek natuurlijk, je bent een week voor de finale eruit
Dat is toch ook niet raar..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij zou een vreugdedansje moeten uitvoerenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is net gek natuurlijk, je bent een week voor de finale eruit
Dat heb ik niet eens gezegdquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus?
hij mag dan toch wel nijdig zijn dat hij eruit moet?
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dus?
hij mag dan toch wel nijdig zijn dat hij eruit moet?
De enige die ik het niet gun. Gewoon door zijn agressie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg een lichtelijke voorkeur voor Isaac.
Straks in de finale zitten Bern en Sasha zich al lekker te maken want 2 tegen 1quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef Judiwi het volgende:
Ach zo dom die Mirthe. Isaac en Wendy mogen tegen elkaar. En ja hoor overblijven met Sasha en Bern. Is ze nu echt zo dom.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:31 schreef Was-beer het volgende:
Zou John straks al bij de poort staan met een contract voor de rijdende conciërge?
Absoluut, dikke domper hoe slecht sommige eliminaties geregeld zijn. Belachelijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind de manier waarop het nu gaat een tegenvaller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |